Kyseinen ohjelma lukee dataa GameBoy Advance - pelistä nimeltä Metroid: Zero Mission ja luo näkymän jossa ROM-kuvakkeesta luettu grafiikka esiintyy taulukkona ja mahdollistaa kyseisen pelin kenttien ja alueiden vapaasti muokkaamisen. Tämä on sangen hupaisaa ja luovaa, ja kaiken lisäksi voit muokata tekstiä, grafiikkaa ja paletteja. Alla näet muutaman kuvakaappauksen.

Perusnäkymä.

Ohjelma muokkaa myös Metroid Fusionia.
Ohjelma käynnistyy CodeWeavers CrossOverilla, mutta välittömästi ROMin avauksen jälkeen saan virhehuomautuksen "Run-time error '6': Overflow". Luulen että virhe on yhteydessä VB6 Runtimesseihin. Ohjelma vaatii COMDLG32.OCX - komponentin ja pari muuta samanlaista, mutta en ymmärrä mihin ne pitäisi sijoittaa. En näe "VB6 Runtimes" kansiota tai vastaavaa...
Onko kenelläkään kokemusta CodeWeavers CrossOverin kanssa kun kyseessä on Visual Basic 6:lla tuotettu ohjelma?
Kiitos etukäteen.