Kiitos viestistäsi
tianyl! Jo viestisi lukeminen helpotti mieltäni, eikä pienet vastoin käymiset käy pumpulle!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja ainakin voin nyt nauraa itselleni vapautuneesti!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
He heh!,,,
Niin nauraa todella kun en ollut tehnyt varmuuskopiota omaa ylimielisyyttäni. .Mac olisi minut myös pelastanut tosin olin määritellyt syncauksen automaattiseksi, niin sehän todella toimii! Nyt minulla on myös .Mac:n osoitekirja yhtä sekaisin.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Juup enkä voi kuin todeta että sipä siisti!
Kaiken tuon jälkeen lähdin lasten ja vaimon kanssa viettämään viikonloppua, juu ja oli meillä todella kivaa ja ikimuistoista ihan kaikilla. Varsinkin kun viimeisen 60 km matkan aikana kotiin pysähdyimme ainakin 5 kertaa kun auton (aika uusi) termari laukesi. Oli ilo huomata etten koko viikon lopun aikana hermostunut.
Joskus vain on pysähdyttävä tai pysäytetään! Osoitekirja edusti 7 vuoden systemaattista ja pikkumaista pilkunviilausta. Juu nyt voi sanoa että Backup ompi jatkossa minulla huolella koottu myös osoitekirjasta. Ja ei nämä työ tai omat harraste jutut voita sitä mitä voi vaimon ja pienten lasten kanssa tavoittaa olemalla läsnä.
Oppia ikä kaikki upea viikonloppu I'm Happy!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja kuten vaimoni totesi että minä selvästi nautin ompun käytöstä niin totta ompahan minulla taas jotain konkreettista tekemistä iltaisin.