Minulla on kaksi maccia, joista toinen on ongelmallinen nettipankin kanssa. iBookin Safarilla ei nimittäin pääse mitenkään Aktian nettipankkiin kirjautumaan. Macbookin Safarilla nettipankkiin kyllä pääsee. Molemmissa on tehty kaikki päivitykset ja ongelma on itse asiassa ollut jo monta kuukautta.
Alla on liitettynä Aktian virheilmoitus. Ainoaksi järkisyyksi jää tuo evästeet. Olen kokeillut nollata Safaria ja tyhjentää välimuistia, mutta kumpikaan ei tunnu auttamaan.
Sivustolla tapahtui virhe
Virheen syykoodi on seuraava: AKT1
Syy virheeseen voi olla seuraava:
- kirjautumissivun istunto on vanhentunut
- Internet-pankki istunto on vanhentunut
- käyttäjätunnus tai salasana on virheellinen
- tunnuksesi ovat lukossa
- selaimesi ei salli evästeitä (cookie)
Kokeile uudelleen kirjautumalla sisään allaolevalla linkillä.
Tämä nyt ei varsinaisesti ole ratkaisu itse ongelmaan, mutta lataapa siihen Safarin uusin beta-versio. On ollut itsellä käytössä jo pitkään ja on minusta jopa vakaampi kuin vanhemmat versiot:
Minulla on kaksi maccia, joista toinen on ongelmallinen nettipankin kanssa. iBookin Safarilla ei nimittäin pääse mitenkään Aktian nettipankkiin kirjautumaan. Macbookin Safarilla nettipankkiin kyllä pääsee. Molemmissa on tehty kaikki päivitykset ja ongelma on itse asiassa ollut jo monta kuukautta.
Alla on liitettynä Aktian virheilmoitus. Ainoaksi järkisyyksi jää tuo evästeet. Olen kokeillut nollata Safaria ja tyhjentää välimuistia, mutta kumpikaan ei tunnu auttamaan.
Sivustolla tapahtui virhe
Virheen syykoodi on seuraava: AKT1
Syy virheeseen voi olla seuraava:
- kirjautumissivun istunto on vanhentunut
- Internet-pankki istunto on vanhentunut
- käyttäjätunnus tai salasana on virheellinen
- tunnuksesi ovat lukossa
- selaimesi ei salli evästeitä (cookie)
Kokeile uudelleen kirjautumalla sisään allaolevalla linkillä.
Kiitos jo etukäteen.
Minä pääsen Aktiaan Safarilla niin (ja vain ainoastaan), että valitsen tekstiversion kiejautuessani palveluun.
-MacUutiset ei ollut ihan huono juttukehto aikoinaan-
Eikä pääse Safarillla hotmailiinkaan; ohjailee liian monta kertaa uudelle sivulle, että tilttaa kirjautuessa. Sitten sanoo, että hanki uusin IE... Mulla siis 10.3.9 Safari, ja kaikki päivitykset on kyllä hankittu mitä tälle masiinalle on ollu tarjolla.
Puistossa kirjoitti:Mulla siis 10.3.9 Safari, ja kaikki päivitykset on kyllä hankittu mitä tälle masiinalle on ollu tarjolla.
Eli siis sulla on OS X 10.3.9 (=Pantteri) ja siinä uusin Safari mitä siihen saa, eli 1. jotain. Tuo Safarin versio on jo niin auttamattoman vanha, ettei sitä kannata enää käyttää. Kokeile vaikka Caminoa tai Operaa.