apua, voisiko joku auttaa miten saan tiedostoni takaisin? Puhelintuessakaan ei osattu auttaa

Viesti Kirjoittaja e0300605 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
e0300605 kirjoitti:Minulle sattui juuri tuolla tavalla kuin muillekin eli kaikki tiedostot ja omat asetukset hävisivät. Muilla ongelma johtui kotitiedoston nimen muuttamisesta, mutta minulla se ei ole syynä. En ole koskenut minkään tiedostojen nimiin, enkä tehnyt muutakaan tavallisuudesta poikkeavaa.
apua, voisiko joku auttaa miten saan tiedostoni takaisin? Puhelintuessakaan ei osattu auttaakiitos todella paljon jo etukäteen!
Viesti Kirjoittaja e0300605 »
Hei ja kiitos!amanita kirjoitti:e0300605 kirjoitti:Minulle sattui juuri tuolla tavalla kuin muillekin eli kaikki tiedostot ja omat asetukset hävisivät. Muilla ongelma johtui kotitiedoston nimen muuttamisesta, mutta minulla se ei ole syynä. En ole koskenut minkään tiedostojen nimiin, enkä tehnyt muutakaan tavallisuudesta poikkeavaa.
apua, voisiko joku auttaa miten saan tiedostoni takaisin? Puhelintuessakaan ei osattu auttaakiitos todella paljon jo etukäteen!
Tervetuloa foorumille!
Olipa harmillinen juttu kohdallasi. Lue tämän ketjun lähes alussa olevat Apple Farmerin ohjeet, eiköhän niiden avulla homma hoidu![8-|]
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Silloin ei sitten ruveta kirjoittamaan tiedotteeseen joka käsittelee kokonaan eri ongelmaa.e0300605 kirjoitti:Muilla ongelma johtui kotitiedoston nimen muuttamisesta, mutta minulla se ei ole syynä. En ole koskenut minkään tiedostojen nimiin, enkä tehnyt muutakaan tavallisuudesta poikkeavaa.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”