Seuraavanlainen ongelma ilmeni käyttiksen päivittymisessä 10.4.10:iin. Minulla on Airport Extreme Base Station ja siinä kiinni Buffalon 250GB DriveStation. Ennen päivitystä kaikki toimi niinkuin pitääkin eli kovo näkyi ja toimi oikein Airport Extremen sekä USB-piuhan kautta. Nykyään kovo ei tahdo löytyä enää USB-piuhallakaan (löytyy noin 1/10 kerrasta). Ironista tässä on se, että toinen koneeni (vintöötti xp) näkee levyn hyvin ja kaikki toimii niinkuin pitääkin. Joltain palstalta luin juttua että juuri 10.4.10 aiheutti tämän ongelman, mutta itse en haluaisi ainakaan 'vanhettaa' käyttiksen versiota taaksepäin. Olen yrittänyt terminaalista manuaalisesti mountata tuota kovoa, mutta eipä sekään auta. Tuli laiteltua asiasta Applelle bug reporttikin. Kyseessä on siis MacBook mikäli asialla on merkitystä..
Jos jollain on/ollut sama ongelma ja olet keksinyt jonkin toimivan ratkaisun tuohon niin kokeilen mielelläni kaikkia mahdollisia kikkoja. Ei tuota pc:tä viitsi käynnistää muutoin kuin pakon sanelemana