Joo, tuo sininen alue on se mitä itsekin jäin miettimään, autonominen hermosto jo alkoi nykiä siihen suuntaan että pitäsi siirtää hiukan jotain ankkuripistettä. No joo. Mun tulee kyllä tuosta mieleen se joku 70-lukulainen urheiluauton peräpää, mikäsenyt oli?
Valion on turha tulla maalailemaan mulle mitään sinivalkoista Suomi-hypetysta, vihastuin kuin jädet ym. meni Nestlelle.
Mutta joo logona ihan sympaattinen.
Hieno on, tykkään. Gradientit vaan on ikäviä, kun tuo on ollut käytännössä pakko toteuttaa bittikarttana. Ja se tarkoittaa sitä, että jossakin välissä raavituttaa päätä, kun just nyt käsillä on liian pieni-resoinen kuva.
Kyllä nuo minun mielestäni näyttävät sellaisilta että ne voi Photoshopin layer-efekteillä toteuttaa. Toisaalta tuosta tullee käyttöön myös 2-värinen versio (tuskin maitopurkkien painolaatua nostetaan pelkän logon takia) ja eiköhän Valiolla ole tuosta joku 20Mpix versio josta voi painattaa tarkan version isoonkin kokoon.
Mutta hieno logo tuo on. Ei näytä niin kauhean teolliselta kuin vanha.
Niinpä, ihan oikeasti, voiko sanoa että jokin muoto tai idea olisi vielä käyttämättä? Vai onko nämä enää variointia ja pientä muuntelua erikontekstissä?
Logo on latingissa Valion sivuilla. Eri julkaisuohjelmille on oma versio!?! Pienin logo on CS-työnkulkuun on 2 Mt! Isompi 30 Mt! Tallennusmuoto PSD. Ja kun joku sanoi että logot tehdään vektorimuotoon jolloin tiedostokootkin pysyvät pienenä...
Pikiriikkisen liikaa jää ylös tuota sinistä, IMO...
Ja siis, millon tää retroilu loppuu?
Mac mini M1 CTO (16Gt/1Tt) • Mac Pro 5,1 (FW) 2x2.26 Quad Xeon/16Gt/7,5Tt
MBP 9,2 i5 2.5 8/500Gt • MB Air 6,2 i5 1.3 4/128Gt • Power Macintosh 7200/90
iPhone 13 Pro 256Gt • iPad 8 32Gt • Apple TV 4K 64 GB
Blue Sky EXO2 • AVI DM5/10"SUB • AirPods 3