![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kysyisinkin siis, josko joku osaisi kertoa (mielellään ilmaisen) helppokäyttöisen kuvankäsittelyohjelman missä voisi esimerkiksi tehdä kuvakollaaseja yms.?
Kiitos jo etukäteen kovasti
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja millasusanna »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja mikaha »
No kokeile Seashore nimistä softaa. Se on ainakin ilmainen ja helppo, mutta ei kovin monipuolinen. Saattaa se kuitenkin riittää joten kokeile. Jos siitä softasta voi jonkun kympin maksaakin niin itse tykkään tosi paljon Photolinesta, mutta se on jo varsin monipuolinen ja ehkä mutkikaskin samalla tavalla kuin photoshopkin. Pikselmator saattaisi olla juuri oikea maksullisista sinulle.millasusanna kirjoitti:Hei ! Mulla on jo jonkin aikaa ollut MacBook white ja nyt tuntuu siltä, että jokin kuvankäsitteliohjelma olisi tarpeen. Mulla ei koskaan ole mitään ollut ja ainoa mistä mitään olen kuullut on Photoshop. Koitin jo näistä keskusteluista vinkkejä ettiä, mutta tuntuu ku puhuisitte vierasta kieltä![]()
Kysyisinkin siis, josko joku osaisi kertoa (mielellään ilmaisen) helppokäyttöisen kuvankäsittelyohjelman missä voisi esimerkiksi tehdä kuvakollaaseja yms.?
Kiitos jo etukäteen kovasti
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Eipä iPhotolla säädellä kuin yksittäisi valokuvia, mitään kollaaseja ei sillä pysty tekemään.Fixx kirjoitti:Ja sitten se iPhoto saattaa olla jo koneella...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”