Mistä CS4-päivitys?
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
Mistä CS4-päivitys?
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Ostin jo yhden paketin Mustapekalta, joka ei kyennyt sitä toimittamaan. Kiitti ihan tosi paljon. Onko jollain vihjettä, mistä saan CS4-paketin johonkin järkihintaan? Nyt cs3 standard ja pitäisi saada design premium. Jonka tietty päivitän sit cs5:een.
Viimeksi muokannut Anniel, 2.6.2010 klo 10.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mistä cs4-päivitys?
Eikö cs3:sta saa päivitettyä? Vai onko se rahallisesti tyhmää..? Mulla oli taannoin vanha Design Collection jossa Indy cs2 päivitys, tosta indy cs2 päivityksestä päivitin cs4 pakettiin.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
Re: Mistä CS4-päivitys?
Jo vain sen saa päivitettyä johonkin hintaan, ja jos luet tarkasti, yllä kysyinkin, olisiko jollakulla vinkkejä, mistä sen saisi järkihintaan, sillä Mustapekka ei sitä kykene toimittamaan.
Sama tarina... Mustapekka ei kyenytkään toimittamaan CS4:sta. Lupasivat että heinäkuun loppuun menessä ostetus paketit voisi päivittää CS5:een.
Viimeksi muokannut Saltikov, 2.6.2010 klo 23.01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Tarjouduin ottamaan sitten suoraan vitosen, sanoivat että CS5 on eri tuote joten se ei käy. Häviän tässä nyt pyöreästi 300 euroa kun joudun päivittämään suoraan vitoseen.
Vähän toista tonnia verkkiksestä vaikuttaa toistaiseksi edullisimmalta.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tässä oppi taas.... älä luota yritykseen jolla ei ole a) tuotetta varastossa b) ja joka vaatii etukäteismaksua.
Minä jään odotamaan että Apple ratkaisee Pro bookin lämpöongelmat niin sitten päivitystä CS5... viimmeistään sitten kun CS6 on ovella
.
Minä jään odotamaan että Apple ratkaisee Pro bookin lämpöongelmat niin sitten päivitystä CS5... viimmeistään sitten kun CS6 on ovella
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos ei välineitä työntekoon tarvitse kuten minä, niin tietenkin voi odottaa vaikka maailman tappiin, jolloin seuraava tuote on jo ihan kynnyksellä, eikä sitten voi ostaa, koska seuraava on taas entistä ihmeellisempi
Mustapekan toimintatapa jo vuodesta nakki ja keppi on se, että tavaraa ei pidetä varastossa, mikä pitää hinnat edullisina jne, kuten myynti mulle selosti. Mikä tietty on kiva niille, jotka sieltä kamansa saivat. Minä en, ja tulen kyllä sen aina muistamaan (ja kertomaan muillekin). Mutta fyffet kuulemma on nyt palautettu, onhan sekin positiivista
Voin sitten kantaa ne johonkin toiseen puotiin...
PS. Uusi MBP:ni on kyllä ihan huiman hieno!! Mukavaa odotusaikaa! 8)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mustapekan toimintatapa jo vuodesta nakki ja keppi on se, että tavaraa ei pidetä varastossa, mikä pitää hinnat edullisina jne, kuten myynti mulle selosti. Mikä tietty on kiva niille, jotka sieltä kamansa saivat. Minä en, ja tulen kyllä sen aina muistamaan (ja kertomaan muillekin). Mutta fyffet kuulemma on nyt palautettu, onhan sekin positiivista

PS. Uusi MBP:ni on kyllä ihan huiman hieno!! Mukavaa odotusaikaa! 8)
Viimeksi muokannut BugsBunny, 3.6.2010 klo 12.32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Menee töitä tehdessä... nopeasti. Eikä tuota CS:n ostamisen "vaikeutta" ole kuin mac-puolella.... myös läppäri käy pimeällä puolella viileempänä. Joten no problems.BugsBunny kirjoitti: PS. Uusi MBP:ni on kyllä ihan huiman hieno!! Mukavaa odotusaikaa! 8)
Viimeksi muokannut Saltikov, 3.6.2010 klo 14.15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka