![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En ole häirikkö vaikka takarivissä istunkin.hatey kirjoitti:^Vai oletko sinä vain se luokan takarivin häirikkö?
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Minua ei ole siirretty.hatey kirjoitti:Takarivissä istuu aina häiriköt. Minä istuin aikoinani myös takarivissä, sitten minut siirrettiin eturiviin suoraan opettajanpöydän eteen.

-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä istuin aina edessä, koska tahdoin olla lähinnä ulko-ovea. Antoi se myös aktiivisemman kuvan opettajalle. Myös häiriköt ei istu koskaan edessä ja luokan nätit tytöt istuivat aina edessä. Tulipalon sattuessa luokasta pääsee nopeimmin myös ulos. Istukaa edessä siis, koska se kannattaa.tuomaril kirjoitti:En ole häirikkö vaikka takarivissä istunkin.hatey kirjoitti:^Vai oletko sinä vain se luokan takarivin häirikkö?
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Paitsi jos ovi on takana.M.P.T kirjoitti:Minä istuin aina edessä, koska tahdoin olla lähinnä ulko-ovea. Antoi se myös aktiivisemman kuvan opettajalle. Myös häiriköt ei istu koskaan edessä ja luokan nätit tytöt istuivat aina edessä. Tulipalon sattuessa luokasta pääsee nopeimmin myös ulos. Istukaa edessä siis, koska se kannattaa.tuomaril kirjoitti:En ole häirikkö vaikka takarivissä istunkin.hatey kirjoitti:^Vai oletko sinä vain se luokan takarivin häirikkö?
Mä istuin kouluaikoinani usein ikkunan vieressä, jos sai valita paikkansa. Yleensä ei. Yksi opettaja laittoi istumajärjestyksen aina aakkosjärjestyksen mukaan ja muilla oli jotain muita systeemejä.
-
Mikä oli sitten reaktio?iPadi kirjoitti:No onneksi vanhempani eivät ole vielä palanneet kotiin. Tosin pelottaa niitten reaktioKunkkuJ kirjoitti:Jos minä olisin saanut tuollaisia numeroita koulussa, en olisi uskaltanut palata kotiin...iPadi kirjoitti:Saksan koe meni tosi hyvin...
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Voi voi voi. Sinun olisi pitänyt lukea enemmän.tuomaril kirjoitti:Mikä oli sitten reaktio?iPadi kirjoitti:No onneksi vanhempani eivät ole vielä palanneet kotiin. Tosin pelottaa niitten reaktioKunkkuJ kirjoitti:Jos minä olisin saanut tuollaisia numeroita koulussa, en olisi uskaltanut palata kotiin...iPadi kirjoitti:Saksan koe meni tosi hyvin...
Eivät onneksi suuttuneet pahasti.
-
Miksi ihmeessä siitä pitäisi suuttua?iPadi kirjoitti:Voi voi voi. Sinun olisi pitänyt lukea enemmän.
Eivät onneksi suuttuneet pahasti.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kyllä kunnon vanhemmat antavat tuollaisesta kovan selkäsaunan. Riittävän kova kuri kasvattaa ja karkottaa laiskuuden, jopa tyhmyyden.tuomaril kirjoitti: Miksi ihmeessä siitä pitäisi suuttua?
-
Fyysinen kuritus on kiellettyä! Parantuisikohan minun matikka pienellä selkäsaunalla....KunkkuJ kirjoitti:Kyllä kunnon vanhemmat antavat tuollaisesta kovan selkäsaunan. Riittävän kova kuri kasvattaa ja karkottaa laiskuuden, jopa tyhmyyden.tuomaril kirjoitti: Miksi ihmeessä siitä pitäisi suuttua?
-
No ei varmasti! Tilanne taitaa olla niin paha, että se vaatisi ankaraa kuritusta viikoittain ainakin tämän kevään ajan.tuomaril kirjoitti: Parantuisikohan minun matikka pienellä selkäsaunalla....
-
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä. Minä kuljen bussilla ja meidän bussi on noin 80% kaikista päivistä myöhässä koulullaHarkoosi kirjoitti:Kun joutuu linja-autolla kulkemaan ei oo vaaraa että aamulla myöhästyis (Y)
Täsä samalla kun katson täykkäreitä ni teen uskonnossa ylimääräsiä tehtäviä ni ope tykkää

Ps: vaikka myös minä useimmiten takapenkissä istun ja iphonella/ iphoneilla homputtelen ja pelailen modern combat 3sta niin KA:ni on 8,7 8)
-
Kuinka pitkä koulumatka sulla on kilometreinä?aksim97 kirjoitti:Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä. Minä kuljen bussilla ja meidän bussi on noin 80% kaikista päivistä myöhässä koulullaHarkoosi kirjoitti:Kun joutuu linja-autolla kulkemaan ei oo vaaraa että aamulla myöhästyis (Y)
Täsä samalla kun katson täykkäreitä ni teen uskonnossa ylimääräsiä tehtäviä ni ope tykkääeipä siinä mitään. Ja tuo wilma on kyllä kirottu, jopa vanhemmat rakastavat sitä niin helevetisti
minä teen läksyni aina 55minuutin bussimatkalla je kerkee iphonella surffailee yms Kun bussi kiertää jokasen hevonperseen! Kyllä ois vapauttavaa jos ei tarviis bussilla kulkee
-
Suorinta tietä 13km mutta bussi menee n. 25km :/tuomaril kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka sulla on kilometreinä?aksim97 kirjoitti:Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä. Minä kuljen bussilla ja meidän bussi on noin 80% kaikista päivistä myöhässä koulullaHarkoosi kirjoitti:Kun joutuu linja-autolla kulkemaan ei oo vaaraa että aamulla myöhästyis (Y)
Täsä samalla kun katson täykkäreitä ni teen uskonnossa ylimääräsiä tehtäviä ni ope tykkääeipä siinä mitään. Ja tuo wilma on kyllä kirottu, jopa vanhemmat rakastavat sitä niin helevetisti
minä teen läksyni aina 55minuutin bussimatkalla je kerkee iphonella surffailee yms Kun bussi kiertää jokasen hevonperseen! Kyllä ois vapauttavaa jos ei tarviis bussilla kulkee
-
No ohhhoh! Minulla on 2 km.aksim97 kirjoitti:Suorinta tietä 13km mutta bussi menee n. 25km :/tuomaril kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka sulla on kilometreinä?aksim97 kirjoitti:Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä. Minä kuljen bussilla ja meidän bussi on noin 80% kaikista päivistä myöhässä koulullaHarkoosi kirjoitti:Kun joutuu linja-autolla kulkemaan ei oo vaaraa että aamulla myöhästyis (Y)
-

-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kaverilla päälle 40 km.tuomaril kirjoitti:No ohhhoh! Minulla on 2 km.aksim97 kirjoitti:Suorinta tietä 13km mutta bussi menee n. 25km :/tuomaril kirjoitti:Kuinka pitkä koulumatka sulla on kilometreinä?aksim97 kirjoitti: Nyt on kyllä pakko olla eri mieltä. Minä kuljen bussilla ja meidän bussi on noin 80% kaikista päivistä myöhässä koulullaeipä siinä mitään. Ja tuo wilma on kyllä kirottu, jopa vanhemmat rakastavat sitä niin helevetisti
-

-
KA vai ÄO?aksim97 kirjoitti:... niin KA:ni on 8,7 8)

-
Kuitenkin se KAKunkkuJ kirjoitti:KA vai ÄO?aksim97 kirjoitti:... niin KA:ni on 8,7 8)

-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

joo-o. meillä bussi on koululla aina puolituntia ennen tuntia. ja koulun jälkeen joutuu monesti oottamaan sitä ku tunnit loppuu huonoihin aikoihin
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka