edit: Tulipas nätti kirjotusmäärä täytee
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
KomppaanMasBe kirjoitti:Oisko melkein parasta palkita ennemmin se 10000. käyttäjä, ku oikein arvannu
Viesti Kirjoittaja amanita »
OSATAAN TÄÄLLÄ ISOMMASTIKIN JORISTA!Joris kirjoitti:Voi tätä small talkin määrää.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Pyysi kauniisti amanitalta topicissa "amanita = mode"Macco kirjoitti:Onnea quutiolle!
Off-topicista offtopicimpaan: millä ilveellä mikas olet saanut muutettua tunnuksesi? Suhteilla?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Heh kato joo, no..Macco kirjoitti:Onnea quutiolle!
Off-topicista offtopicimpaan: millä ilveellä mikas olet saanut muutettua tunnuksesi? Suhteilla?
No näin kai, kaunis pyyntö monesti tehoaa enemmän kuin tuhat volttia. En tiedä vaihdetaanko noita ihan muuten vaan. Luultavasti ei. Tieto varmasti tulee ilmoille tarvittaessa. Avatarta en oo muuttanu, ku tykkään että mielikuva säilyy. Jonkun samanhenkisen kai voisi tekaista. Monet tykkää vaihdella avatarta, mutta se distraktoi muita lukijoita (mielipide) jos vaihdos on tahdiltaan tiuhaa. Ite en tykkää tiuhasta tahdista. panee mieluummin vaikka linkin jossa on kivoja oma-avattaria.Macpoika kirjoitti:Pyysi kauniisti amanitalta topicissa "amanita = mode"
03.05.2007, 12.28 on himputin lähellä, koska näin kun se pullahti tuohon alaosan infoon.Macpoika kirjoitti:Milloin quutio rekisteröityi? Onko modeilla tietoa?
Viesti Kirjoittaja alucard »
Itse veikkasin tätä päivää kohtalokkaana päivänä:21.4. Katso vaikka tämän topikin sivulta kaksi.mikastus kirjoitti:Heh kato joo, no..Macco kirjoitti:Onnea quutiolle!
No näin kai, kaunis pyyntö monesti tehoaa enemmän kuin tuhat volttia. En tiedä vaihdetaanko noita ihan muuten vaan. Luultavasti ei. Tieto varmasti tulee ilmoille tarvittaessa.Macpoika kirjoitti:Pyysi kauniisti amanitalta topicissa "amanita = mode"03.05.2007, 12.28 on himputin lähellä, koska näin kun se pullahti tuohon alaosan infoon.Macpoika kirjoitti:Milloin quutio rekisteröityi? Onko modeilla tietoa?
Läheltäveikkaajia oli siis olemassa, vaan ei ihan kohalleen, vai oliko?
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Ei täällä tietääkseni lähempiä arvauksia ole. En minä euroja tarvitse (mutta kyllähän ne aina kelpaamikastus kirjoitti:Huomasin tuon, liki piti, hyvin arvottu. Meinaatkos että voitit sen kymppitonnin europotin?alucard kirjoitti:Itse veikkasin tätä päivää kohtalokkaana päivänä:21.4. Katso vaikka tämän topikin sivulta kaksi.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
"Hompun veikkaaja"Macpoika kirjoitti:Ei täällä tietääkseni lähempiä arvauksia ole. En minä euroja tarvitse (mutta kyllähän ne aina kelpaamikastus kirjoitti:Huomasin tuon, liki piti, hyvin arvottu. Meinaatkos että voitit sen kymppitonnin europotin?alucard kirjoitti:Itse veikkasin tätä päivää kohtalokkaana päivänä:21.4. Katso vaikka tämän topikin sivulta kaksi.). Joku kiva maininta avatarin päälle olis kiva.
ja alucardille kans!
Aika oli 3.5.2007 noin klo 12.25Macpoika kirjoitti:
Milloin quutio rekisteröityi? Onko modeilla tietoa?
Viesti Kirjoittaja mikastus »