Kuinka moni on kännissä juuri nyt?
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
teinpäs sitten wiki tuosta
. http://fi.wikipedia.org/wiki/Saunalahden_Viina
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mac Mini Core2Duo 1.83 GHz | iPod 5G | HTC Desire HD | Wacom Bamboo ym random sälää...
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oooohhhhhh, hienoa, kiitos!Jonkkis kirjoitti:teinpäs sitten wiki tuosta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Saunalahden_Viina
Foorumin tiedonjako känniketjussakin hoidossa!

....isoista kirjaimista summuista oikeinkirjoituksista ei taideta nyt sanoa halaistua sanaa....perjantai-illan kunniaksi......
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
toivottavastil... Korjaillut tuota varmaan 50 kertaaamanita kirjoitti:Oooohhhhhh, hienoa, kiitos!Jonkkis kirjoitti:teinpäs sitten wiki tuosta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Saunalahden_Viina
Foorumin tiedonjako känniketjussakin hoidossa!
....isoista kirjaimista summuista oikeinkirjoituksista ei taideta nyt sanoa halaistua sanaa....perjantai-illan kunniaksi......
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mac Mini Core2Duo 1.83 GHz | iPod 5G | HTC Desire HD | Wacom Bamboo ym random sälää...
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Kohta tullut puoli pulloa merlota maisteltua... Ihmeen helposti sitä ihmislapsi alkaa menettää kontrollin. Toisin se oli silloin nuoruudessa... kai tää on sitä harjoituksen puutetta... ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Näytti mikastus tuolla eilisiltana turvautuneen kännikypärään avattaressaan. Suositellaan ennen kontrollin lopullista katoamista!Nätti-Nikke kirjoitti:Kohta tullut puoli pulloa merlota maisteltua... Ihmeen helposti sitä ihmislapsi alkaa menettää kontrollin. Toisin se oli silloin nuoruudessa... kai tää on sitä harjoituksen puutetta...

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
niin joo innotuuhan se... "Hei käyks tälle mitään jos tän heittää ikkunasta alas, käyks tälle mitään jos astuu päälle."Nätti-Nikke kirjoitti:Toi on ihan väärä asenne. Sun pitää tietysti antaa niiden kokea miten loistava kone sulla on.Ehkä joku niistäkin innostuu?
• Mac Pro • MacBook • iPhone 6 • Raspberry π • PC
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Vietän kesälomaa töitä tehden. Ja taas heti ensi kesänä opettelen sanomaan "ei".
Join juuri lasillisen Fresitaa (eik'ole edes vaffaa) ja sen myötä siirryin oitisvälittömästi kevyemmälle olemisen tasolle. Lähdenkin tästä kaatamaan itselleni toisen klasin, joten hellurei!
Join juuri lasillisen Fresitaa (eik'ole edes vaffaa) ja sen myötä siirryin oitisvälittömästi kevyemmälle olemisen tasolle. Lähdenkin tästä kaatamaan itselleni toisen klasin, joten hellurei!
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kukapas sitä nyt maanantai-iltana kännissä olisi, mutta tänä yönä olen. On nimittäin viimeiset lomaviinat vielä juomattaja ja synkkä oravanpyörään hyppääminen edessä.
Jos seuralaisia tänä iltantana löytyy siis juttuseuralaisia, olisin siitä hyvin keväinen.
Ja jotteivat maanantain masentamat arkihomppulaiset tästä närkästyisi, voimme jutustella myös verkkarin puolella.
http://www.foorumi.info/Verkkobaari/
Jos seuralaisia tänä iltantana löytyy siis juttuseuralaisia, olisin siitä hyvin keväinen.

Ja jotteivat maanantain masentamat arkihomppulaiset tästä närkästyisi, voimme jutustella myös verkkarin puolella.
http://www.foorumi.info/Verkkobaari/
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
hrmh kirjoitti:Lasketaanko pienet sievät?
Totta kai lasketaan. Itse en ole muita vetänytkään viimeiseen 15 vuoteen. Välillä sitä vaan päätyy pienissä sievissä halaamaan posliinia vessan lattialle.
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kovasti koitan päästä fiiliksiin
Kukaan mun kavereista ei innostunut baariin lähtemisestä joten nyt vetelen kalsarikännejä viinistä...
Ketuttaa

Ketuttaa

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
[quote="Anniel"]Kovasti koitan päästä fiiliksiin
Kukaan mun kavereista ei innostunut baariin lähtemisestä joten nyt vetelen kalsarikännejä viinistä...
[/quote[
Sama vika kavereiden kanssa mutta humalassa olen ollut jo klo 11.00 lähhtien! Kohta alkaa laskuhumala joten menen tuonne vuodatustopcik.iin itkemään. Paitsi jos haen kalsarioluean.

[/quote[
Sama vika kavereiden kanssa mutta humalassa olen ollut jo klo 11.00 lähhtien! Kohta alkaa laskuhumala joten menen tuonne vuodatustopcik.iin itkemään. Paitsi jos haen kalsarioluean.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Mene samalla tuonne oikeinkirjoitusketjuunmaxima kirjoitti:Sama vika kavereiden kanssa mutta humalassa olen ollut jo klo 11.00 lähhtien! Kohta alkaa laskuhumala joten menen tuonne vuodatustopcik.iin itkemään. Paitsi jos haen kalsarioluean.Anniel kirjoitti:Kovasti koitan päästä fiiliksiinKukaan mun kavereista ei innostunut baariin lähtemisestä joten nyt vetelen kalsarikännejä viinistä...

Pöh, mun kaverit on ihan tyhmiä

![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
En usko että se on säälittävää, sillä niin kauhean moni muukin tekee sitää.Anniel kirjoitti:Mene samalla tuonne oikeinkirjoitusketjuunmaxima kirjoitti:Sama vika kavereiden kanssa mutta humalassa olen ollut jo klo 11.00 lähhtien! Kohta alkaa laskuhumala joten menen tuonne vuodatustopcik.iin itkemään. Paitsi jos haen kalsarioluean.Anniel kirjoitti:Kovasti koitan päästä fiiliksiinKukaan mun kavereista ei innostunut baariin lähtemisestä joten nyt vetelen kalsarikännejä viinistä...
Pöh, mun kaverit on ihan tyhmiäonneks voin viettää aikaa hompussa (säälittävää(kö?)
)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Olen karvainen ja maskuliininen mies
-
Sosiaalisesti hyväksytty hengailupaikka on siis tämä, hyvä tietäämaxima kirjoitti:En usko että se on säälittävää, sillä niin kauhean moni muukin tekee sitää.Anniel kirjoitti:Mene samalla tuonne oikeinkirjoitusketjuunmaxima kirjoitti:Sama vika kavereiden kanssa mutta humalassa olen ollut jo klo 11.00 lähhtien! Kohta alkaa laskuhumala joten menen tuonne vuodatustopcik.iin itkemään. Paitsi jos haen kalsarioluean.Anniel kirjoitti:Kovasti koitan päästä fiiliksiinKukaan mun kavereista ei innostunut baariin lähtemisestä joten nyt vetelen kalsarikännejä viinistä...
Pöh, mun kaverit on ihan tyhmiäonneks voin viettää aikaa hompussa (säälittävää(kö?)
)

Ketuttaa vaan juopotella yksin kun oikeesti haluais baariin tanssimaan

Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka