"Asialliset asiat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat."PaJuSa kirjoitti:Mää jaksaisin tai haluaisin ihmetellä meidän nais(mode)kaksikkoa. Molemmille kyllä kuuluu iso PUS! Amanitalta löytyy kyllä sanoja joka tilanteeseen, tarvittaessa lohduttavia ja hölmöjen eteen kävellessä sanoo myös jämäkästi. Annielin tyyli on hiukan erilainen, mutta erittäin tehokas sekin. En kyllä näe mitään syytä moittia naismodeja, enkä kyllä ketään miehiäkään. Itse kyllä kaipaisin tiukempaa moderointia, mutta tämä taas kuuluu eri ketjuun...
Yleinen ihmettelyketju
-
Anniel
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikö teillä tule porsas mieleen kun työnnätte töpselin seinään. Töpselikärsä tulee kaiketi siitä, että sinne työnnetään töpseli mielellään. Kokeillaan peilin edessä tehdä tämä. Olisi kiva nähdä kuva siitä. Töpseli sieraimessa.Tauvo kirjoitti:Olen muuten miettinyt tuota samaa. Tulin siihen tulokseen, että ne ovat töpseleiden valumuotteja.paulaw kirjoitti:Miksi sikoja kutsutaan töpselikärsiksi? Nehän ovat pistorasiakärsiä eivätkä pistokekärsiä.
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ohjeet löytyy tuolta: http://www.flcenter.net/ukkostutka.htmlarisel kirjoitti:
Mitähän nuo neliöt salamaryhmän eteläpuolella tarkoittavat
Noiden värien ja neliöiden avulla voi hieman päätellä mihin suuntaan ukkossolu liikkuu. Joissain tutkanäytöissä myös viiva kertoo rintaman kulkusuunnan.
Koodi: Valitse kaikki
0-1 minuuttia: Strokes-laatikko tutkakuvan vasemmassa yläkulmassa
0-2 minuuttia: Oranssi X-merkki
2-30 minuuttia: Punainen tai keltainen neliö
30-60 minuuttia: Punainen tai keltainen risti-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minulle taas valittavat, että se on tervaa…vinouma kirjoitti:Miksi kukaan ei suostu juomaan mun keittämää kahvia...
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Ennakkoluuloisia ovat. Olen juonut kahvia, jonka keitti kahvia itse juomaton henkilö, joka ei oikeastaan koskaan ollut edes keittänyt kahvia. Kyllä sitä joi. Ei ollut liian laihaa ainakaan, sano. Ja hyvin pysyi hereillä loppupäivän.Kain kirjoitti:Minulle taas valittavat, että se on tervaa…vinouma kirjoitti:Miksi kukaan ei suostu juomaan mun keittämää kahvia...
-
paulaw
Toinen ihmettelynaihe: kuinka viinikaappi voi olla niin vaikea asettaa siten, että se ei resonoi? Sain nyt sen säädettyä joku päivä lähes äänettömäksi, niin nyt sitten taas hurisee ja kunnolla. Ei jaksa... Säädettävät jalat toki, mutta näemmä millintarkkaa puuhaa. Kutsun kohta jonkun fiksumman säätämään.
-
jak55550
Viesti Kirjoittaja jak55550 »
-Mac mini 2018
-Apple Watch 42mm 5gen
-Apple TV 4gen
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mä kysyn aina vierailta paljonko laitetaan kahvia ja vettä... Muuten näppärässä SEVERIN-kahvinkeittimessä on vesisäiliössä kahdet viivat, enkä ole vähän yli kymmenessä vuodessa päässyt perille siitä, mitä ne tarkoittavat...paulaw kirjoitti:Ennakkoluuloisia ovat. Olen juonut kahvia, jonka keitti kahvia itse juomaton henkilö, joka ei oikeastaan koskaan ollut edes keittänyt kahvia. Kyllä sitä joi. Ei ollut liian laihaa ainakaan, sano. Ja hyvin pysyi hereillä loppupäivän.Kain kirjoitti:Minulle taas valittavat, että se on tervaa…vinouma kirjoitti:Miksi kukaan ei suostu juomaan mun keittämää kahvia...
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Auttaisiko jos laittaisit jonkun kumin väliin?paulaw kirjoitti:Mutta mitä tänään ihmettelen, niin missä on se luvattu ukkonen? Nyt pitäisi olla täysi jyske ja jyrinä .. Ja hyvä ettei aurinko pilkistä. Tyyylsää, tahtoo ukkosen.
Toinen ihmettelynaihe: kuinka viinikaappi voi olla niin vaikea asettaa siten, että se ei resonoi? Sain nyt sen säädettyä joku päivä lähes äänettömäksi, niin nyt sitten taas hurisee ja kunnolla. Ei jaksa... Säädettävät jalat toki, mutta näemmä millintarkkaa puuhaa. Kutsun kohta jonkun fiksumman säätämään.
Ukkosta olen minäkin kyttäillyt, ukkostutkalla seuraillut, mutta ei vaan tänne tule. Eestinmaalla on kyllä paukkunut eilisestä saakka ilmeisesti koko ajan.
-
K_Kolja
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Mutta kun tuntoherkkyys menee...arisel kirjoitti: Auttaisiko jos laittaisit jonkun kumin väliin?
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tuntoherkkyys ja nahka on kuin kantapäässä?K_Kolja kirjoitti:Mutta kun tuntoherkkyys menee...arisel kirjoitti: Auttaisiko jos laittaisit jonkun kumin väliin?![]()
-
Antiwäkki
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Ajelin 50 alueella n. 85km/h ja yhteen tien sivuun oli poliisi parkkeeranut. No ajoin siitä ohi, ja olen varma että poliisit huomasivat sen mutteivät lähteneet perään.. Eikö heitä kiinnosta vai mitä?
-
paulaw
heh.. Laitoin kertaalleen jalan alle viallisen Amigan korpun. Auttoi hetkeksi. Kumia ajattelin kokeilla seuraavaksi, kun selviää tarkalleen mikä resonoi (ts. mitä kannattaa kokeilla). Nyt se on "melkein"... Mä en ole kovin kätevä näissä (ja olen meistä se kätevämpi).arisel kirjoitti:Auttaisiko jos laittaisit jonkun kumin väliin?paulaw kirjoitti:Toinen ihmettelynaihe: kuinka viinikaappi voi olla niin vaikea asettaa siten, että se ei resonoi? Sain nyt sen säädettyä joku päivä lähes äänettömäksi, niin nyt sitten taas hurisee ja kunnolla. Ei jaksa... Säädettävät jalat toki, mutta näemmä millintarkkaa puuhaa. Kutsun kohta jonkun fiksumman säätämään.
-
tosikko
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Onko sulla kylmäkoneella varustettu viinikaappi siis se ongelma? Jos on, niin sitten olet hankkinut huonon kaapin, viinikaappi pitäisi olla ilman kompuraa (absorptio tms), eli se ei saisi täristä. Tai no, ei siinä ainakaan pidemmän aikaa voi/kannata viiniä säilyttää, eli juo heti kaikki pois.paulaw kirjoitti:kuinka viinikaappi voi olla niin vaikea asettaa siten, että se ei resonoi? Sain nyt sen säädettyä joku päivä lähes äänettömäksi, niin nyt sitten taas hurisee ja kunnolla. Ei jaksa... Säädettävät jalat toki, mutta näemmä millintarkkaa puuhaa. Kutsun kohta jonkun fiksumman säätämään.
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
M.P.T
Mitäs, jos kokeilisit pesukoneen tärinävaimentimia mitä myydään niiden jalkojen alle. Ne kuminappulat ovat kyllä kalliit, joten ei muuta kuin jostain etolasta kumipaloja metsästämään.paulaw kirjoitti:heh.. Laitoin kertaalleen jalan alle viallisen Amigan korpun. Auttoi hetkeksi. Kumia ajattelin kokeilla seuraavaksi, kun selviää tarkalleen mikä resonoi (ts. mitä kannattaa kokeilla). Nyt se on "melkein"... Mä en ole kovin kätevä näissä (ja olen meistä se kätevämpi).arisel kirjoitti:Auttaisiko jos laittaisit jonkun kumin väliin?paulaw kirjoitti:Toinen ihmettelynaihe: kuinka viinikaappi voi olla niin vaikea asettaa siten, että se ei resonoi? Sain nyt sen säädettyä joku päivä lähes äänettömäksi, niin nyt sitten taas hurisee ja kunnolla. Ei jaksa... Säädettävät jalat toki, mutta näemmä millintarkkaa puuhaa. Kutsun kohta jonkun fiksumman säätämään.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minäkin teen tuota usein. Jos teen sitä ääneen, saan osakseni kieltoja, uhkailua ja pelottelua.PaJuSa kirjoitti:Mää jaksaisin tai haluaisin ihmetellä meidän nais(mode)kaksikkoa.
-
M.P.T
Ei pidä keskittyä pelkästään siihen mitä sanoo. Pitää muistaa myös miten sanooKunkkuJ kirjoitti:Minäkin teen tuota usein. Jos teen sitä ääneen, saan osakseni kieltoja, uhkailua ja pelottelua.PaJuSa kirjoitti:Mää jaksaisin tai haluaisin ihmetellä meidän nais(mode)kaksikkoa.
-
hatey
Naisille on sallittu siistit sandaalit ja kesämekko. Miehillä puku, umpikengät, sukat, ja pitkähihainen paita.
Näin töissä saa pukeutua: junttityyli käy, shortsit eivät
"Esimerkiksi kesämekon päälle voi työpaikalla laittaa paidan tai jakun, jonka voi helposti riisua kotiin tai lounaalle lähtiessä."
"Puvun alla kuuluu yleensä käyttää pitkähihaista paitaa, koska normaalisti puvun hihansuusta pitäisi näkyä paidan hihan reuna."
"Naisilla siistimmät sandaalit menevät, miehillä en näkisi niitä ainakaan perustoimistotyössä. "
"Sukkia Helaniemi suosittelee työpaikalla miehille aina. Naiset voivat kesällä olla ilman sukkia tai sukkahousuja, mikäli jalat ovat kunnossa, eikä työpaikan pukukoodi muuta edellytä."
-
Antiwäkki
-
hatey
Eihän tuolla unimäärällä pitäisikään väsyttää. Itse nukun 4-5 tuntia.Antiwäkki kirjoitti:Öörh.. Nukuin vissiin 6 tuntia yöllä, eikä väsytä yhtään
-
Antiwäkki
Miten mä arvasin et hateyhan se tulee ensimmäisenä kommentoimaa jotakihatey kirjoitti:Eihän tuolla unimäärällä pitäisikään väsyttää. Itse nukun 4-5 tuntia.Antiwäkki kirjoitti:Öörh.. Nukuin vissiin 6 tuntia yöllä, eikä väsytä yhtään
-
hatey
Enkä kommentoi!Antiwäkki kirjoitti:Miten mä arvasin et hateyhan se tulee ensimmäisenä kommentoimaa jotakihatey kirjoitti:Eihän tuolla unimäärällä pitäisikään väsyttää. Itse nukun 4-5 tuntia.Antiwäkki kirjoitti:Öörh.. Nukuin vissiin 6 tuntia yöllä, eikä väsytä yhtään
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka