Taitaa olla koiran unta, kun välillä seuraat omppua ja kirjottele.hatey kirjoitti:Nukun, kuten olen tehnyt viimeiset 2 tuntia.
Vai toinen silmä on hereillä ja toinen unilla???
Viesti Kirjoittaja Radalle »
Taitaa olla koiran unta, kun välillä seuraat omppua ja kirjottele.hatey kirjoitti:Nukun, kuten olen tehnyt viimeiset 2 tuntia.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Et nuku ja olet täällä. Näen vielä ihan hyvin.hatey kirjoitti:^Enkä ole täällä.Nukun, etkö näe?
Juu en, tulin just tupakalta. Alkaa toi kemiallinen uni painamaan päälle, että. Öitä. Älä valvo myöhään.hatey kirjoitti:Nyt et näe. lälläti lää.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Estin, painu muualle poraamaan!Jamac kirjoitti:Yritän poistaa, mutta minua estetään.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mikset laita niitä tiskikoneeseen?hatey kirjoitti:Tiskaan pyykkiä. Yhtä tyhmää puuhaa, kuin aina ennenkin. En tykkää.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tai ota suihkuun mukaan, sitä siivoustahan sinä harrastat.tuomaril kirjoitti:Mikset laita niitä tiskikoneeseen?hatey kirjoitti:Tiskaan pyykkiä. Yhtä tyhmää puuhaa, kuin aina ennenkin. En tykkää.
Ne on pyykkitiskikoneessa, mutta tyhmää tää on silti. Ensin ne pitää laittaa sinne, sitten pitää laittaa pesuainesta sekaan, sitten pitää vääntää katkaisijaa ja odottaa 1,27 windows aikayksikköä (tunteja ja minuutteja ne ei ainakaan ole) sitten pitää nostella ne märät pyykit tellinkiin ja henkareihin kuivamaan. Inhoittavaa pipertämistä.tuomaril kirjoitti:Mikset laita niitä tiskikoneeseen?hatey kirjoitti:Tiskaan pyykkiä. Yhtä tyhmää puuhaa, kuin aina ennenkin. En tykkää.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mones kerta tänään kun käyt puhdistautumassa?hatey kirjoitti:Olen taas putipuhtoinen.
öööh... täytyy laskea:tuomaril kirjoitti:Mones kerta tänään kun käyt puhdistautumassa?hatey kirjoitti:Olen taas putipuhtoinen.
Viesti Kirjoittaja Erño »