Vähän huonosti näkyi tuo lihavointi, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kaijuttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.
Viimeisin Ostoksesi 2
-
arisel
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Jamac
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hamettahatey kirjoitti:^Minä en edes omista farkkuja. Joskus oli yhdet, en tykännyt. Kamalan kankeat ja inhoittavat mielestäni.
Viimeisin ostokseni oli kuppi seisonutta kahvin tapaista huoltoaseman kahviosta.
-
Jamac
Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hamettahatey kirjoitti:^Minä en edes omista farkkuja. Joskus oli yhdet, en tykännyt. Kamalan kankeat ja inhoittavat mielestäni.
Viimeisin ostokseni oli kuppi seisonutta kahvin tapaista huoltoaseman kahviosta.
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Totta, kun on aika "joustaa", kuuluu ikävä ääniJamac kirjoitti:Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hamettahatey kirjoitti:^Minä en edes omista farkkuja. Joskus oli yhdet, en tykännyt. Kamalan kankeat ja inhoittavat mielestäni.
JL
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mulla on yhet tollaset venyvät farkut. Ne on ehkä mukavimmat housut koskaan, mutta nykyään hiukan liian isot. Pitäis löytää jostain uusia samanlaisia.Jamac kirjoitti:Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hametta
-
Armada
-
Armada
Viesti Kirjoittaja Armada »
Hyvä kun mikä,myös livenä!! Kannattaa tutustua myös live dvd, Chaos ridden years Stockholm knockout liveenJamac kirjoitti:Ostin Children of Bodomin Relentless, Reckless Forever -levyn ja tätyy kyllä todeta, että on hyvä tämä bändi. On. Täytyy varmaan hankkia enempikin herrojen tuotantoa.
Näin se menee 8) makkara osuus ehkä täysin turha
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
arisel kirjoitti:Vähän huonosti näkyi tuo lihavointi, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kaijuttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Se kirjoitetaan kahdella jiillä: Kaijjutin.amanita kirjoitti:arisel kirjoitti:Vähän huonosti näkyi tuo lihavointi, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kaijuttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.Kuvankaappaus 2012-2-25 kello 22.31.08.png
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
hatey
Tämä oli sellainen extremejuttu, no menimmehän me sinne sentäs isolla Buickilla.tuomaril kirjoitti:Mitä?hatey kirjoitti:^Minä en edes omista farkkuja. Joskus oli yhdet, en tykännyt. Kamalan kankeat ja inhoittavat mielestäni.
Viimeisin ostokseni oli kuppi seisonutta kahvin tapaista huoltoaseman kahviosta.![]()
Huoltsikallahan on rahvasta porukkaa.
-
hatey
Jos minulla on joskus farkut jaljassa, olen kuollut ja joku on minulle pukenut. Ei koskaan ikinä semmosia minulle.Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hamettahatey kirjoitti:^Minä en edes omista farkkuja. Joskus oli yhdet, en tykännyt. Kamalan kankeat ja inhoittavat mielestäni.
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Mullakin on noita venyviä farkkuja, pirun mukaviamercury kirjoitti:Mulla on yhet tollaset venyvät farkut. Ne on ehkä mukavimmat housut koskaan, mutta nykyään hiukan liian isot. Pitäis löytää jostain uusia samanlaisia.Jamac kirjoitti:Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hametta
-
arisel
amanita kirjoitti:arisel kirjoitti:Vähän huonosti näkyi tuo lihavointi, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kai j uttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.Kuvankaappaus 2012-2-25 kello 22.31.08.png
Vähän huonosti näkyi tuo muokkausselvitys, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.amanita kirjoitti:Viimeksi muokannut amanita päivämäärä 25 Helmi 2012 20:18, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Havaittu tiedettävän kaiutin-sanan oikeakin kirjoitusmuoto....
Enpä huomannut koko juttua...
hatey kirjoitti:Se kirjoitetaan kahdella jiillä: Kaijjutin.
On kyllä kaikutin...
Mutten suinkaan ala kinata asiasta.
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Niin on minullakin venyviä farkkuja.TR8 kirjoitti:Mullakin on noita venyviä farkkuja, pirun mukaviamercury kirjoitti:Mulla on yhet tollaset venyvät farkut. Ne on ehkä mukavimmat housut koskaan, mutta nykyään hiukan liian isot. Pitäis löytää jostain uusia samanlaisia.Jamac kirjoitti:Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hamettaTästä lähin osta enää muita.
Tosin tässä viimeisen viikon tai kahden aikana olen joutunut niiden kanssa ongelmiinkin. Sattumaako vai ei? Toisessa tapauksessa kangas oli repeytynyt vetoketjun vierestä siten, että duunissa muna näkyi hissin peilistä. Eilen sitten huomasin, että nykyisissä farkuissani on haaravälissä kolmen sentin pituinen "viilto". Nyt kun housujeni alla ei ole alushousuja ja olen istumassa baarissa, niin on hauskaa, että voin huomaamattomasti rapsuttaa pallejani.
-
mercury
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Eikö käsi enää riittänyt?mercury kirjoitti:Tällasen ostin:106613.jpg
-
masa
Viesti Kirjoittaja masa »
-
mercury
Onneks ei ollut mitään suussa.Mailia kirjoitti:Eikö käsi enää riittänyt?mercury kirjoitti:Tällasen ostin:106613.jpg
-
arisel
Nyt vasta tajusin - olet hissipoika!?Thoth kirjoitti:... duunissa muna näkyi hissin peilistä...
-
MasBe
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Halpahan tuo on silti ihan sama minne matkustat. Ainakin verratessa Valtion Rautateihin
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mitä, olisko sieltä saanut tyhjän laukun edes tolla hintaa? Persuksille lienee paikka, muita suksia ei ole. Saksaan, vaimon kanssa, ollaan menossa. Pelkkä maksaminen maksoi 12 euroa, sinänsä hauskaa kun mitään muuta maksumuotoa ei ole kuin muovi.Peitsamo kirjoitti:Laukku 6 euroa ja mitä muuta? Istumapaikka, suksipakettia?
Halpahan tuo on silti ihan sama minne matkustat. Ainakin verratessa Valtion Rautateihin
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka