tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kaijuttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.
Vähän huonosti näkyi tuo lihavointi, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.
Ostin Children of BodominRelentless, Reckless Forever -levyn ja tätyy kyllä todeta, että on hyvä tämä bändi. On. Täytyy varmaan hankkia enempikin herrojen tuotantoa.
Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hametta
Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.
Mulla on yhet tollaset venyvät farkut. Ne on ehkä mukavimmat housut koskaan, mutta nykyään hiukan liian isot. Pitäis löytää jostain uusia samanlaisia.
Jamac kirjoitti:Ostin Children of BodominRelentless, Reckless Forever -levyn ja tätyy kyllä todeta, että on hyvä tämä bändi. On. Täytyy varmaan hankkia enempikin herrojen tuotantoa.
Hyvä kun mikä,myös livenä!! Kannattaa tutustua myös live dvd, Chaos ridden years Stockholm knockout liveen
Näin se menee 8) makkara osuus ehkä täysin turha http://www.youtube.com/watch?v=PHKavzskiIA
Viimeksi muokannut Armada, 25.2.2012 klo 22.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kaijuttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.
Kuvankaappaus 2012-2-25 kello 22.31.08.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Se kirjoitetaan kahdella jiillä: Kaijjutin.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Citruuna kirjoitti:Ne niin kankeat oo, farkut on 5-10 % jotain elastista juttua. Mä elän farkuissa paitsi joskus kesällä saatan käytää sortseja tai hametta
Noi on jotain tyttöjen pyllyfarkkuja, miesten farkut on kankeat ja joustamattomat.
Mulla on yhet tollaset venyvät farkut. Ne on ehkä mukavimmat housut koskaan, mutta nykyään hiukan liian isot. Pitäis löytää jostain uusia samanlaisia.
Mullakin on noita venyviä farkkuja, pirun mukavia Tästä lähin osta enää muita.
tosikko kirjoitti:Tilasin juuri parit kai j uttimen elementin ripustukset, kun ämyristä kuuluvan pörinän syyksi selvisi rikkoontunut ripustus. Onneksi Hollannissa sijaitseva Good Hifi myy sekä vaahtomuovi että kumiversioita varsin kattavalla kokomäärällä, niin ei tarvitse shoppailla uusia kajareita.
amanita kirjoitti:Viimeksi muokannut amanita päivämäärä 25 Helmi 2012 20:18, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Havaittu tiedettävän kaiutin-sanan oikeakin kirjoitusmuoto....
Vähän huonosti näkyi tuo muokkausselvitys, niin korjasin vähän näkyvämmäksi.
Enpä huomannut koko juttua...
hatey kirjoitti:Se kirjoitetaan kahdella jiillä: Kaijjutin.
On kyllä kaikutin...
Mutten suinkaan ala kinata asiasta.
Mullakin on noita venyviä farkkuja, pirun mukavia Tästä lähin osta enää muita.
Niin on minullakin venyviä farkkuja.
Tosin tässä viimeisen viikon tai kahden aikana olen joutunut niiden kanssa ongelmiinkin. Sattumaako vai ei? Toisessa tapauksessa kangas oli repeytynyt vetoketjun vierestä siten, että duunissa muna näkyi hissin peilistä. Eilen sitten huomasin, että nykyisissä farkuissani on haaravälissä kolmen sentin pituinen "viilto". Nyt kun housujeni alla ei ole alushousuja ja olen istumassa baarissa, niin on hauskaa, että voin huomaamattomasti rapsuttaa pallejani.
Peitsamo kirjoitti:Laukku 6 euroa ja mitä muuta? Istumapaikka, suksipakettia?
Halpahan tuo on silti ihan sama minne matkustat. Ainakin verratessa Valtion Rautateihin
Mitä, olisko sieltä saanut tyhjän laukun edes tolla hintaa? Persuksille lienee paikka, muita suksia ei ole. Saksaan, vaimon kanssa, ollaan menossa. Pelkkä maksaminen maksoi 12 euroa, sinänsä hauskaa kun mitään muuta maksumuotoa ei ole kuin muovi.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen