Son ny moro sitten ja parin viikon päästä lomille.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Heh, nuo ajat ovat onneksi ohi, kun äiti keksi viikonloppuaamuisin (noh, sentään vasta 11 maissa) alkaa huudattamaan stereot täysillä tuota kappaletta repeatilla... Kyllä siinä melko nopeasti heräsi äkkiä rientäen sammuttamaan sitä mökää!Pasteur kirjoitti:<voiko ihanammin päivä enää alkaa? Onko ihanampaa aamua kuin on täääääää? Kun sä silmäs aukaiset.........
Kyllä se oma ensimmäinen inttiherätys (ko laulun säestyksellä) oli ehkä elämäni pirtein ja mukavin aamu.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Nyyyhhh..Erño kirjoitti:Son ny moro sitten ja parin viikon päästä lomille.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Voi minua taas. Hyvä etten ehdottanut sukkia jalkaan E:lle ja lapasia käteen r:lle. Valvoin viimeyönä taas ikimyöhään ja tällaista se teettää.maxima kirjoitti:Sinne käy suuntani muutaman tunnin päästä. Ja ei sitä hattua o:n päälle laiteta vaan n:nnän! Ja se tehdään painamalla Alt+^ (tuo å:n vieressä oleva nappi), jonka jälkeen tulee aaltoviiva joka muuttuu keltaiseksi. Sen jälkeen painat ännää niin aalto siirtyy ännän päälle. Samaa voi soveltaa siihen oohonkin jos sen väkisin sinne haluat.sinitiainen kirjoitti:Huomenta. Onko Erno (en osaa laittaa o:lle hattua päähän) ja Maxima lähdössä armeijaan ? En ole tältäosin viimepäivinä niin seuraillut. Onnea matkaan teille.Minäkin juon nyt pressopannukahvin ja annan murusten olla. Ja syön sämpylän jälkeen mokkasuukon, joita on kaksi laatikkoa pahanpäivänvarana. Niistä riittää muillekin kunhan Erno ja Maxima vain ensin saavat omansa.
Minä olen maanpuolustuskurssin käynyt, omaksikin ihmeekseni, joitakin vuosia sitten, muuta tuntumaa armeija-asioihin ei itsellä ole.
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mikskäs se ei ite keitä? Onko pipi?kuriton kirjoitti:Minäkin joisin, jos joku ensin keittäis ne kahvit mulle..
En nyt onneks kippee oo sentään, oon vaan taas niin hiton saamaton.Jone kirjoitti:Mikskäs se ei ite keitä? Onko pipi?
No tuostapa kipollinen niin tulee pirteyttä.kuriton kirjoitti:En nyt onneks kippee oo sentään, oon vaan taas niin hiton saamaton.Jone kirjoitti:Mikskäs se ei ite keitä? Onko pipi?![]()
Tais muuten Homppukin äsken huilia hetken..
Kiitoksia, tulee tarpeeseen! Tais jo omenamehun poijaatkin laittaa äsken juhlakahfeet tulelle...mitä nyt ohi kulkiessani klasin läpi näin.Jone kirjoitti:No tuostapa kipollinen niin tulee pirteyttä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Pasteur kirjoitti: Nyt kun synkaan musiikkia iPhoneen, niin voinko käyttää sitä enää puhelimena?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Nyt kun mietin en ole varmaan koskaan syönyt ruisleipää kaakaon kaa. Kumpaakin kyllä mielihyvin, mutta Eriksen.Anniel kirjoitti:HuomentaNukuin pitkään, nautin kaakao ja ruisleipäaamiaisen ja nyt odottelen autoani kylvystä.
Viesti Kirjoittaja Toby One »
Viesti Kirjoittaja amanita »
EI!Repe Ruutikallo kirjoitti: (Exä muuten inhosi olla konepestävässä autossa. Onko tämä inho siis naissukupuolelle tyypillinen ominaisuus tai -tuisuus?)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ratkaisen sun molemmat pulmat:kuriton kirjoitti:Pari mukillista mustaa kahvia ja sitten tuumailua, että mitäs vaatetta laitettais ylle kesäteatteriin.. jonne en sitten haluais ees mennä!