Kivespussi!tuomaril kirjoitti:Kiukkupussi!hatey kirjoitti:No menkääs nyt kumpikin jo siitä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kivespussi!tuomaril kirjoitti:Kiukkupussi!hatey kirjoitti:No menkääs nyt kumpikin jo siitä.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kumipussi!Thoth kirjoitti:Kivespussi!tuomaril kirjoitti:Kiukkupussi!hatey kirjoitti:No menkääs nyt kumpikin jo siitä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Macco »
iStat Pro, MenuMeters.tuomaril kirjoitti:Mikä olisi iMacciin joku hyvä ohjelma joka näyttää tuolla yläpalkissa tuulettimien nopeuden ja prossun lämpötilan?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Olet asentanut iStatin. iStat menus on saman valmistajan valikkopalkkiin asenettava ohjelma.tuomaril kirjoitti:Asensin iStatin, mutta se tuli vain tuonne Dashboardiin. Saako niitä tietoja tuonne yläpalkkiin? Tuonne missä on kello, viikonpäivä yms.
Kiitos! Nyt toimii!kallekilponen kirjoitti:Olet asentanut iStatin. iStat menus on saman valmistajan valikkopalkkiin asenettava ohjelma.tuomaril kirjoitti:Asensin iStatin, mutta se tuli vain tuonne Dashboardiin. Saako niitä tietoja tuonne yläpalkkiin? Tuonne missä on kello, viikonpäivä yms.
Elämä on maksullinen palvelu.tuomaril kirjoitti: EDIT: Tuohan on 14 päivän kokeilu.
Syvältä!Macco kirjoitti:Elämä on maksullinen palvelu.tuomaril kirjoitti: EDIT: Tuohan on 14 päivän kokeilu.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Elämä on maksullinen palvelu, ja vaimo on vielä maksullisempi.Macco kirjoitti:Elämä on maksullinen palvelu.tuomaril kirjoitti: EDIT: Tuohan on 14 päivän kokeilu.
Elämä on.tuomaril kirjoitti:Syvältä!Macco kirjoitti:Elämä on maksullinen palvelu.tuomaril kirjoitti: EDIT: Tuohan on 14 päivän kokeilu.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Pappa betalar... eller mammaMacco kirjoitti:Elämä on.tuomaril kirjoitti:Syvältä!Macco kirjoitti:Elämä on maksullinen palvelu.tuomaril kirjoitti: EDIT: Tuohan on 14 päivän kokeilu.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Vaikeudet tulivat siitä kun noustiin pystyyn . .KunkkuJ kirjoitti:Jos ihminen olisi tarkoitettu jatkuvasti venyttelemään itseään, se olisi valmistettu kuminauhasta.
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Juu, kyllä kaapelia saa, mutta tarvitsisin valmiin.Peitsamo kirjoitti:^^ Rautakaupoista pitäisi löytyä. Esim. Clas Ohlsonilta. Itse taisin metritavarana ostella sitä jostain yksityisestä kuluttajaelektroniikkaa myyvästä liikkeestä vuonna miekka ja kivi
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ostakaa Volvo XC70 D5-koneella. Se ei saastuta. 8)vinouma kirjoitti:Vaimo haluaa ostaa auton! Miten mä elän itseni kanssa, jos talouteen tulee semmoinen, äh, saastuttaja?
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Toinen ääni tälle, rikkinäisenä pihalla seistessään ei varmasti saastutatuomaril kirjoitti:Ostakaa Volvo XC70 D5-koneella. Se ei saastuta. 8)vinouma kirjoitti:Vaimo haluaa ostaa auton! Miten mä elän itseni kanssa, jos talouteen tulee semmoinen, äh, saastuttaja?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Heh, siinä se tuli, umpikuja sinun elämässäsi! Autohan tuhoaisi kaiken sen, mihin sinä olet uskonut, eikös? Sitä paitsi sen ylläpito vaatii niin paljon rahaa, ettei sinulla ole tulevaisuudessa enää varaa pössytellä.vinouma kirjoitti:Vaimo haluaa ostaa auton! Miten mä elän itseni kanssa, jos talouteen tulee semmoinen, äh, saastuttaja?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Voidaan tehdä vaihtokauppa, mä jätän mopolla huviajelut pois ja sä maksat mulle jotain rahaa, summapelissä käy niin et kaikki voittaa, vaimos saa ajella, sää saat olla itteltäs rauhassa ja mää saan sun rahat. Simppeli ratkaisu on usein paras.vinouma kirjoitti:Vaimo haluaa ostaa auton! Miten mä elän itseni kanssa, jos talouteen tulee semmoinen, äh, saastuttaja?
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Älkää. Ihan maanalaisen paikan ruma tuo ainakin on.tuomaril kirjoitti:Ostakaa Volvo XC70 D5-koneella. Se ei saastuta. 8)vinouma kirjoitti:Vaimo haluaa ostaa auton! Miten mä elän itseni kanssa, jos talouteen tulee semmoinen, äh, saastuttaja?