Mitä? Jos kovo menee rikki, sehän vaihdetaan huollossa. Tämä on jotain 5 vai 6 vuotta vanha kone ja tähän on jo vaihdettu kerran kovo.tuomaril kirjoitti:Voi olla, mutta 10 vuotta on kuitenkin aika pitkä aika. Tuskin minun käytölläni edes kovo kestää niin pitkälle.paulaw kirjoitti:Odota kymmenen vuotta. Vuonna 2022 se sun nykyinen hieno kone on takuuvarmasti pahimmanlaatuinen nuhapumppu.tuomaril kirjoitti:Tää on kuules mahtava kone! Paljon parempi kuin Ikkuna!
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vanha koira ei uusia temppuja opi...KunkkuJ kirjoitti:Äläppäs ala kakara taas huutelemaan! Minä mikään vanhanaikainen ole, elän just tässä hetkessä. Taidat vaan olla kateellinen minun ylivertaiselle elämän kokemukselleni.tuomaril kirjoitti: On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.
-
Mitä? Olet lahjoittanut vastikkeetta tiedostojasi amerikkalaisille vakoilujärjestöjen palvelimille, niinkun NSA ja muut kolmikirjainlyhennevirastot.tuomaril kirjoitti:On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.KunkkuJ kirjoitti:Ei sillä koneella ole kymmenen vuoden päästä merkitystä. Silloin kaikki ovat pilvessä, eikä tuollaiset asiat kiinnosta ketään. Nythän pilvessä on vain vinouma.
-
Mitä?!hatey kirjoitti:Mitä? Jos kovo menee rikki, sehän vaihdetaan huollossa. Tämä on jotain 5 vai 6 vuotta vanha kone ja tähän on jo vaihdettu kerran kovo.tuomaril kirjoitti:Voi olla, mutta 10 vuotta on kuitenkin aika pitkä aika. Tuskin minun käytölläni edes kovo kestää niin pitkälle.paulaw kirjoitti:Odota kymmenen vuotta. Vuonna 2022 se sun nykyinen hieno kone on takuuvarmasti pahimmanlaatuinen nuhapumppu.tuomaril kirjoitti:Tää on kuules mahtava kone! Paljon parempi kuin Ikkuna!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Joo, laihjoitin myös tietoa FBI:lle. 8)hatey kirjoitti:Mitä? Olet lahjoittanut vastikkeetta tiedostojasi amerikkalaisille vakoilujärjestöjen palvelimille, niinkun NSA ja muut kolmikirjainlyhennevirastot.tuomaril kirjoitti:On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.KunkkuJ kirjoitti:Ei sillä koneella ole kymmenen vuoden päästä merkitystä. Silloin kaikki ovat pilvessä, eikä tuollaiset asiat kiinnosta ketään. Nythän pilvessä on vain vinouma.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Myytinmurtajat testasivat tuota. Vastaus oli, että oppivat. Ihmisiin se ei välttämättä päde, ne kun eivät ole koiria.tuomaril kirjoitti:Vanha koira ei uusia temppuja opi...
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Aaargh!paulaw kirjoitti:No syyhän on aika selvä: haluat DVD:n sisällön iPodille. Näyttää siltä, että olet tekemässä tuota ihan oletusasetuksilla (ts. toimiva useimpiin tapauksiin), itse ohjelman versio näyttää erilaiselta kuin itselläni. Periaatteessa ei pitäisi mennä erityisen hitaasti noilla asetuksilla (riippuu tietysti minkä vuoden läppäri sulla on), mutta oikeastaan kaksi kysymystä ennen operaatiota olisi kannattanut selvittää eli:Tauvo kirjoitti:Lopputuloksena toivoin musiikkia sisältävän dvd:n sisällön ilmestymistä iTunesiin ja sitä kautta iPodille... Siihen, minkä vuoksi en pysty vastaamaan.
Ei mitään hajua...
- sekä kuva että ääni vai? Noin tulee molemmat mukaan.
- mikä iPod? Tuossa oikealla kun on se valintapalkki, luulen että tuolta Apple-valikoiman alta löytyy valmiiksi tehty profiili mm. erilaisille iPodeille. Tekee paljon pienemmän tiedoston ja paljon nopeammin. Näyttää aika pahalta televisiossa tai koneen ruudulla verrattuna alkuperäiseen, mutta iPodin näytöllä on aivan riittävä.
Ei tuohon montaa tuntia mennyt ja nyt kun laitoin iPodin kiinni, tuli ilmoitus ettei sitä voida synkronoida sinne koska sitä ei voi toistaa sillä...

-
Hehee... Sinnekin ne kierrätetään Echelonin kautta.hatey kirjoitti:Mitä? Olet lahjoittanut vastikkeetta tiedostojasi amerikkalaisille vakoilujärjestöjen palvelimille, niinkun NSA ja muut kolmikirjainlyhennevirastot.
-
Kunkku nyt on jokin ihmisen ja koiran risteytys.paulaw kirjoitti:Myytinmurtajat testasivat tuota. Vastaus oli, että oppivat. Ihmisiin se ei välttämättä päde, ne kun eivät ole koiria.tuomaril kirjoitti:Vanha koira ei uusia temppuja opi...

-
Löitkö koskaan kunnolla sitä vinukkakonetta kovon pyöriessä?tuomaril kirjoitti:Mitä?!hatey kirjoitti:Mitä? Jos kovo menee rikki, sehän vaihdetaan huollossa. Tämä on jotain 5 vai 6 vuotta vanha kone ja tähän on jo vaihdettu kerran kovo.tuomaril kirjoitti: Voi olla, mutta 10 vuotta on kuitenkin aika pitkä aika. Tuskin minun käytölläni edes kovo kestää niin pitkälle.Tuo vanha Windows kesti jo melkein 5 vuotta minun käytössäni, eikä kovossa ollut mitään vikaa. Useimmiten kone oli päällä 24/7. Toivottavasti tämän iMacin kovo ei pimahda.
-
Itse video on sulla oikeassa muodossa, mutta se koko on liian suuri. 640x480 muistaakseni on Classicin nielemä koko. (Ts. uusiksi meni, katso niitä profiileja.)Tauvo kirjoitti:Ei tuohon montaa tuntia mennyt ja nyt kun laitoin iPodin kiinni, tuli ilmoitus ettei sitä voida synkronoida sinne koska sitä ei voi toistaa sillä...
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nyt jos et lopeta tuota parjaamista, tulen ja puren sinua! Ja lähtiessä vielä kusen kintuillesi.tuomaril kirjoitti: Kunkku nyt on jokin ihmisen ja koiran risteytys.

-
Olet mainosmies Steven uskovainen uhri.tuomaril kirjoitti:Joo, laihjoitin myös tietoa FBI:lle. 8)hatey kirjoitti:Mitä? Olet lahjoittanut vastikkeetta tiedostojasi amerikkalaisille vakoilujärjestöjen palvelimille, niinkun NSA ja muut kolmikirjainlyhennevirastot.tuomaril kirjoitti: On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.
-
Löin. Taisin joskus jopa nostaa koneen pöydältä ilmaan ja tiputtaa sen koska ärsyynnyin kun kone ei toiminut kunnolla.hatey kirjoitti: Löitkö koskaan kunnolla sitä vinukkakonetta kovon pyöriessä?
-
Hyvä huomio.hatey kirjoitti:Olet mainosmies Steven uskovainen uhri.tuomaril kirjoitti:Joo, laihjoitin myös tietoa FBI:lle. 8)hatey kirjoitti:Mitä? Olet lahjoittanut vastikkeetta tiedostojasi amerikkalaisille vakoilujärjestöjen palvelimille, niinkun NSA ja muut kolmikirjainlyhennevirastot.tuomaril kirjoitti: On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Heh...vieläkö uskot mäcin "ylivertaiseen laatuun"tuomaril kirjoitti:Löin. Taisin joskus jopa nostaa koneen pöydältä ilmaan ja tiputtaa sen koska ärsyynnyin kun kone ei toiminut kunnolla.hatey kirjoitti: Löitkö koskaan kunnolla sitä vinukkakonetta kovon pyöriessä?
-
Ainakin käyttiksen osalta.hatey kirjoitti:Heh...vieläkö uskot mäcin "ylivertaiseen laatuun"tuomaril kirjoitti:Löin. Taisin joskus jopa nostaa koneen pöydältä ilmaan ja tiputtaa sen koska ärsyynnyin kun kone ei toiminut kunnolla.hatey kirjoitti: Löitkö koskaan kunnolla sitä vinukkakonetta kovon pyöriessä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
No, tämä on se kaikkein normaalein ja yleisin oppimistapa, kun on kyse minusta...paulaw kirjoitti:Itse video on sulla oikeassa muodossa, mutta se koko on liian suuri. 640x480 muistaakseni on Classicin nielemä koko. (Ts. uusiksi meni, katso niitä profiileja.)Tauvo kirjoitti:Ei tuohon montaa tuntia mennyt ja nyt kun laitoin iPodin kiinni, tuli ilmoitus ettei sitä voida synkronoida sinne koska sitä ei voi toistaa sillä...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Löytyi iPod-profiilikin...
-
No sitä on liikkeellä. Kun sitten kerran opii, niin huomaa että sitähän sittenkin voi oppia jotain ihan vielä taas uutta. Erilaiset "mä siirrän tän leffan iPodille" -jutut eivät välttämättä ole kaikille itsestään selviä, kun erilaisia formaatteja yms. on valtavasti. Käytetty ohjelmistokin vaikuttaa. Handbrake ei ole maailman selkein eikä ystävällisin tuote ihmiselle, joka koskaan ei ole tehnyt moista. Mutta se tekee hommansa oikein hyvin ja laadukkaasti. Kaupalliselta puolelta löytyy selkeämpiäkin ohjelmia, mutta noista mitä ilmaiseksi saa niin tuo on suositeltavin. Oli itse asiassa Windowsin puolella ainoa, mitä suostuin käyttämään hommaan.Tauvo kirjoitti:No, tämä on se kaikkein normaalein ja yleisin oppimistapa, kun on kyse minusta...paulaw kirjoitti:Itse video on sulla oikeassa muodossa, mutta se koko on liian suuri. 640x480 muistaakseni on Classicin nielemä koko. (Ts. uusiksi meni, katso niitä profiileja.)Tauvo kirjoitti:Ei tuohon montaa tuntia mennyt ja nyt kun laitoin iPodin kiinni, tuli ilmoitus ettei sitä voida synkronoida sinne koska sitä ei voi toistaa sillä...![]()
Löytyi iPod-profiilikin...
Toivottavasti nyt onnistuu.
-
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Kai sitten minäkin olen vanhanaikainentuomaril kirjoitti:On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.KunkkuJ kirjoitti:Ei sillä koneella ole kymmenen vuoden päästä merkitystä. Silloin kaikki ovat pilvessä, eikä tuollaiset asiat kiinnosta ketään. Nythän pilvessä on vain vinouma.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Toisaalta mulla on miljoona syytä miksi en käytä niitä kuin tiedostojen siirtoon ulkoverkkoon.
-
Sinun syysi minä kyllä tiedän...iPadi kirjoitti:Kai sitten minäkin olen vanhanaikainentuomaril kirjoitti:On minulla kuule paljon dataa pilvessä. Sinä olet vain niin vanhanaikainen.KunkkuJ kirjoitti:Ei sillä koneella ole kymmenen vuoden päästä merkitystä. Silloin kaikki ovat pilvessä, eikä tuollaiset asiat kiinnosta ketään. Nythän pilvessä on vain vinouma.
Toisaalta mulla on miljoona syytä miksi en käytä niitä kuin tiedostojen siirtoon ulkoverkkoon.

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Toi mun tuulipukumallinen craftin juoksutakki olis muuten just hyvä materiaaliltaan ja keveydeltään, mutta pari taskua sais olla ja leikkaus enempi kaupunkityylinen.
Ja siis takin pitää olla sellainen että se mahtuu "paketoituna" toisen lenkkitossun sisälle, eli tosiaan pelkkä tuulta pitävä kuori parilla taskulla. Mahtaisiko löytyä vai tartteeko itte tehdä. Ei mitään kalvokankaita, koska en ala turhasta maksamaan.
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Mikä sarja on kyseessä:
Tyypit jahtaa kameran kanssa aaveita/paranormaaleja ilmitöitä. Niillä on omat nettisivut joiden kautta saavat vinkkejä ja lähtevät sitten aina jahtaamaan niiden perusteella jotain öttiäistä.. Muistan vain sen päätähden kasvot ja sen että ihmiset luuli että ne sivut olisi oikeasti olemassa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt en löydä sitä sarjan nimeä vaikka kuinka googletan.. Taisi olla x-filesin paikalla joko 90-luvun lopulla tai 2000-luvun alussa? Muistelen että olin ylä-asteella silloin joten silloin se olisi 97-98 vuonna? Voi olla että muisti tekee tepposet..
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka