Heheeee!Lare kirjoitti: Kompromissi: Munaton mies?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Heheeee!Lare kirjoitti: Kompromissi: Munaton mies?
Viesti Kirjoittaja arisel »
mercury kirjoitti:facehoof.jpg
Piti katsoa iMacin sanakirjasta tuo "hoof":Citruuna kirjoitti:Taas uusi sana mun kokoelmaan
the horny part of the foot of an angulate animal
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hoof = kavio, facehoof vertaa facepalmarisel kirjoitti:mercury kirjoitti:facehoof.jpgPiti katsoa iMacin sanakirjasta tuo "hoof":Citruuna kirjoitti:Taas uusi sana mun kokoelmaan
the horny part of the foot of an angulate animal![]()
Arvaako tuota "angulatea" edes katsoa...
Ja miten se hoof liittyy kasvoihin...?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Taipumuksesi tuntien varmaan lunttasit kaverilta? 8)tuomaril kirjoitti:Äikän kokeen.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mikä on Äikä ?tuomaril kirjoitti:Äikän kokeen.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ällistyttävien ipanoiden kristillinen ääriliikehatey kirjoitti:Mikä on Äikä ?tuomaril kirjoitti:Äikän kokeen.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En pystynyt koska jouduin istumaan sivupöydälle koska kaikki pulpetit oli jo varattu.KunkkuJ kirjoitti:Taipumuksesi tuntien varmaan lunttasit kaverilta? 8)tuomaril kirjoitti:Äikän kokeen.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Elämäsi on näköjään jo sivuraiteilla. Seuraavaksi mopoauto karkaa käsistä...tuomaril kirjoitti:En pystynyt koska jouduin istumaan sivupöydälle koska kaikki pulpetit oli jo varattu.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuo oli huippu ja aloin miettimään mitä lukikaan lukujärjestyksessä aikoinaan. Nyt muistui. Se oli pelkkä AI, mutta kuka muistaa mitä olivatkaan UE, LP, EN, RU, SA, KU, jne jne. Muistinkohan edes oikein noitamercury kirjoitti:Ällistyttävien ipanoiden kristillinen ääriliikehatey kirjoitti:Mikä on Äikä ?tuomaril kirjoitti:Äikän kokeen.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei minulla ole mitään mopoautoa.Lare kirjoitti:Elämäsi on näköjään jo sivuraiteilla. Seuraavaksi mopoauto karkaa käsistä...tuomaril kirjoitti:En pystynyt koska jouduin istumaan sivupöydälle koska kaikki pulpetit oli jo varattu.
Mopon moottorilla varustettu skootteri lasketaan samaan kastiin mopon moottorilla varustettujen autojen kanssa: Tientuke, mikä tientuke.tuomaril kirjoitti:Ei minulla ole mitään mopoautoa.Lare kirjoitti:Elämäsi on näköjään jo sivuraiteilla. Seuraavaksi mopoauto karkaa käsistä...tuomaril kirjoitti:En pystynyt koska jouduin istumaan sivupöydälle koska kaikki pulpetit oli jo varattu.
Mitä nuo ovat? Kun minä olin koulussa, meillä oli ainakin ihan selväkielistä tekstiä lukujärjestyksessä, eikä mitään kaksikirjaimista jargonia.M.P.T kirjoitti: Tuo oli huippu ja aloin miettimään mitä lukikaan lukujärjestyksessä aikoinaan. Nyt muistui. Se oli pelkkä AI, mutta kuka muistaa mitä olivatkaan UE, LP, EN, RU, SA, KU, jne jne. Muistinkohan edes oikein noita.......
Viesti Kirjoittaja mercury »
Ainakin tuo eka on Adobe Illustrator.hatey kirjoitti:Mitä nuo ovat? Kun minä olin koulussa, meillä oli ainakin ihan selväkielistä tekstiä lukujärjestyksessä, eikä mitään kaksikirjaimista jargonia.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Meidän aikaan nuo tuli tulosteina ja varmaan tietokoneet eivät olleet koulussa kovin kehittyneitä. Muutamat tunnit olivat samoja luokkalaisten kanssa ja loput menivät tasoryhmittäin/valinnaisien mukaan. Tässä on nämä, jos oikein muistan.hatey kirjoitti:Mitä nuo ovat? Kun minä olin koulussa, meillä oli ainakin ihan selväkielistä tekstiä lukujärjestyksessä, eikä mitään kaksikirjaimista jargonia.M.P.T kirjoitti: Tuo oli huippu ja aloin miettimään mitä lukikaan lukujärjestyksessä aikoinaan. Nyt muistui. Se oli pelkkä AI, mutta kuka muistaa mitä olivatkaan UE, LP, EN, RU, SA, KU, jne jne. Muistinkohan edes oikein noita.......
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ai Turussa käytetään vielä heijastimia. Stadissa sellaisia pidetään landena. 8)Tauvo kirjoitti:Vaihdoin uuden heijastimen takkiin, vanha oli sellaista kovaa mallia ja oli aina turvavyössä solmussa autoon mennessä.
Äsken meinasin sitten ajaa kahden tatilaisen yli, tulivat mustissa vaatteissaan jostain polulta suoraan auton eteen. Heillä oli jaljankulkijan oikeus kävellä auton alle kuolemaan ilman heijastinta. Nyt minulla vain oli kiire, joten en viitsinyt ajaa näiden kahden tatilaisen yli. Olisi vain tuhraantunut aikaa selvittää heidän jauhaannuttuaan autoni alustaan, mikä heidän vakuutusyhtiö olisi ollut, joka olisi korvannut autoni keulan. Joten tein äkkinäisen väistöliikkeen ja jatkoin matkaa.Thoth kirjoitti:Ai Turussa käytetään vielä heijastimia. Stadissa sellaisia pidetään landena. 8)Tauvo kirjoitti:Vaihdoin uuden heijastimen takkiin, vanha oli sellaista kovaa mallia ja oli aina turvavyössä solmussa autoon mennessä.
Se taas johtuu siitä, että lähes kaikki siellä asuvat ovat kotoisin samasta savolaiskylästä. Helsingin murteella: "Takes one to know one." 8)Thoth kirjoitti:Ai Turussa käytetään vielä heijastimia. Stadissa sellaisia pidetään landena. 8)Tauvo kirjoitti:Vaihdoin uuden heijastimen takkiin, vanha oli sellaista kovaa mallia ja oli aina turvavyössä solmussa autoon mennessä.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
No ilmankos me jo lapsena (ennen kuin muutin Helsinkiin) tajuttiin, että heijastinten käyttö on niin epä-coolia, böndeä ja landea. Kuvittele, jo lapsena me tajuttiin toi juttu. Jotkut Turussa ei tajuu sitä vieläkään.Tauvo kirjoitti:Se taas johtuu siitä, että lähes kaikki siellä asuvat ovat kotoisin samasta savolaiskylästä. Helsingin murteella: "Takes one to know one." 8)Thoth kirjoitti:Ai Turussa käytetään vielä heijastimia. Stadissa sellaisia pidetään landena. 8)Tauvo kirjoitti:Vaihdoin uuden heijastimen takkiin, vanha oli sellaista kovaa mallia ja oli aina turvavyössä solmussa autoon mennessä.
Onneksi tuo oli kuitenkin sarkasmia.