![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Koska hatey on DIN ja SAE kaikessa, niin pitäisiköhän muuttaa viestilaskuri hatey-perusteiseksi?Peitsamo kirjoitti:Hienoa! Minulla on nyt pienen pieni mahdollisuus päästä kuromaan tuota noin 6000 viestin mittaiseksi venynyttä eroa viestimäärässä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »

Lähtiessäni hammaslääkäri vielä totesi: "Koita olla syömättä mitään kovia asioita, kunnes saat posliinisen tuon väliaikaisen tilalle ensi maanantaina."
Perskuta.
-
Minkäslaisen huussin hän sinulle sitten toimitti?Tauvo kirjoitti:"Koita olla syömättä mitään kovia asioita, kunnes saat posliinisen tuon väliaikaisen tilalle ensi maanantaina."
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Varmaan riu'un... mutta jos en olisi naimisissa, saattaisin olla kiinnostunut tuosta posliinista.Macco kirjoitti:Minkäslaisen huussin hän sinulle sitten toimitti?Tauvo kirjoitti:"Koita olla syömättä mitään kovia asioita, kunnes saat posliinisen tuon väliaikaisen tilalle ensi maanantaina."
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Kyllä tuo oli sellainen Idon pytty johon saa raikastimen ladattua siihen vetopainikkeen viereen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Varmaan riu'un... mutta jos en olisi naimisissa, saattaisin olla kiinnostunut tuosta posliinista.Macco kirjoitti:Minkäslaisen huussin hän sinulle sitten toimitti?Tauvo kirjoitti:"Koita olla syömättä mitään kovia asioita, kunnes saat posliinisen tuon väliaikaisen tilalle ensi maanantaina."
Posliinista tuli mieleen se hammashoitaja... Mitenkähän... Eikun antaa olla...
-
Viesti Kirjoittaja ipot »
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Se siitä ohjelmasta.ipot kirjoitti:New York Times -app pushas just: "Charlie Sheen has been fired from Two and a half men"
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Eikös ne lopettaneet koko sarjan?ipot kirjoitti:New York Times -app pushas just: "Charlie Sheen has been fired from Two and a half men"
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mutta eihän sillä ole mitään väliä, koska Sheen on winning.Muffe kirjoitti:Se siitä ohjelmasta.ipot kirjoitti:New York Times -app pushas just: "Charlie Sheen has been fired from Two and a half men"
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Onko tämä sarja jotenkin suosittu tai hyvä? Kauhea haloo tuosta Sheenistä ollut koko talven. Olen korkeintaan vilkaissut ohjelmaa surffaillessani kanavilla. Mutta aina siinä istutaan sohvalla. Eikö käsikirjoittajat ole keksineet Pulmusten jälkeen mitään uutta?Mailia kirjoitti:Mutta eihän sillä ole mitään väliä, koska Sheen on winning.Muffe kirjoitti:Se siitä ohjelmasta.ipot kirjoitti:New York Times -app pushas just: "Charlie Sheen has been fired from Two and a half men"
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Selälle puhuminen? Se lanseerattiin Kauniissa ja rohkeissa laajamittakaavaisesti.Maza kirjoitti:Eikö käsikirjoittajat ole keksineet Pulmusten jälkeen mitään uutta?
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja ipot »
-
Maza kirjoitti:Onko tämä sarja jotenkin suosittu tai hyvä? Kauhea haloo tuosta Sheenistä ollut koko talven. Olen korkeintaan vilkaissut ohjelmaa surffaillessani kanavilla. Mutta aina siinä istutaan sohvalla. Eikö käsikirjoittajat ole keksineet Pulmusten jälkeen mitään uutta?Mailia kirjoitti:Mutta eihän sillä ole mitään väliä, koska Sheen on winning.Muffe kirjoitti:Se siitä ohjelmasta.ipot kirjoitti:New York Times -app pushas just: "Charlie Sheen has been fired from Two and a half men"
Minulla meni pitkään ennen kuin annoin itselleni luvan katsoa sitä yhden jakson. Sen jälkeen taas pari viikkoa ja seuraava jakso... Nykyään katson sitä aina kun vaan olen kotona ja sitä tulee tv:stä.. Silloin tällöin hörähtelen jopa ääneen. Ei parasta sitcomia, jota tv:stä on tullut, muttei missään nimessä huonointakaan..
-
Tauvon pitäisi alkaa katsomaan How I Met Your Motheria, parasta viihdettä jota televisiosta tulee.Tauvo kirjoitti:Minulla meni pitkään ennen kuin annoin itselleni luvan katsoa sitä yhden jakson. Sen jälkeen taas pari viikkoa ja seuraava jakso... Nykyään katson sitä aina kun vaan olen kotona ja sitä tulee tv:stä.. Silloin tällöin hörähtelen jopa ääneen. Ei parasta sitcomia, jota tv:stä on tullut, muttei missään nimessä huonointakaan..
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Yhdyn tähän kommenttiin. Ainoa huono asia HIMYMissä on se, että se tulee vain kerran viikossa.Mailia kirjoitti:Tauvon pitäisi alkaa katsomaan How I Met Your Motheria, parasta viihdettä jota televisiosta tulee.Tauvo kirjoitti:Minulla meni pitkään ennen kuin annoin itselleni luvan katsoa sitä yhden jakson. Sen jälkeen taas pari viikkoa ja seuraava jakso... Nykyään katson sitä aina kun vaan olen kotona ja sitä tulee tv:stä.. Silloin tällöin hörähtelen jopa ääneen. Ei parasta sitcomia, jota tv:stä on tullut, muttei missään nimessä huonointakaan..

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kai olet lukenut Neil Patrick Harrisin Twitteriä?Erño kirjoitti:Yhdyn tähän kommenttiin. Ainoa huono asia HIMYMissä on se, että se tulee vain kerran viikossa.Mailia kirjoitti:Tauvon pitäisi alkaa katsomaan How I Met Your Motheria, parasta viihdettä jota televisiosta tulee.Tauvo kirjoitti:Minulla meni pitkään ennen kuin annoin itselleni luvan katsoa sitä yhden jakson. Sen jälkeen taas pari viikkoa ja seuraava jakso... Nykyään katson sitä aina kun vaan olen kotona ja sitä tulee tv:stä.. Silloin tällöin hörähtelen jopa ääneen. Ei parasta sitcomia, jota tv:stä on tullut, muttei missään nimessä huonointakaan..
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Eikä tarvitsekaan. Se on vain niille, joilla ei ole oikeaa elämää.hatey kirjoitti:^Twitter? never heard..
-
Mistä sitä näkee?Mailia kirjoitti:Tauvon pitäisi alkaa katsomaan How I Met Your Motheria, parasta viihdettä jota televisiosta tulee.Tauvo kirjoitti:Minulla meni pitkään ennen kuin annoin itselleni luvan katsoa sitä yhden jakson. Sen jälkeen taas pari viikkoa ja seuraava jakso... Nykyään katson sitä aina kun vaan olen kotona ja sitä tulee tv:stä.. Silloin tällöin hörähtelen jopa ääneen. Ei parasta sitcomia, jota tv:stä on tullut, muttei missään nimessä huonointakaan..
-
Televisiosta. MTV3:llä tulee keskiviikkoisin 4. tuotantokauden jaksoja päivällä ja DVD:ltä voi ostaa aikaisempia. Onhan sitä tietysti muitakin keinoja.Tauvo kirjoitti:Mistä sitä näkee?Mailia kirjoitti:Tauvon pitäisi alkaa katsomaan How I Met Your Motheria, parasta viihdettä jota televisiosta tulee.Tauvo kirjoitti:Minulla meni pitkään ennen kuin annoin itselleni luvan katsoa sitä yhden jakson. Sen jälkeen taas pari viikkoa ja seuraava jakso... Nykyään katson sitä aina kun vaan olen kotona ja sitä tulee tv:stä.. Silloin tällöin hörähtelen jopa ääneen. Ei parasta sitcomia, jota tv:stä on tullut, muttei missään nimessä huonointakaan..
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Olen todella pahoillani, ihan oikeasti.hatey kirjoitti:Kävin aamulla työhaastattelussa, puolenpäivän aikaan soitettiin, että pitäis joku päivä aloittaa työnteko ko yrityksessä.
Siis minä? Töihin..... aaagh...
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Pitäis kuulemma käydä kirjottaan soppariin nimi...tosikko kirjoitti:Olen todella pahoillani, ihan oikeasti.hatey kirjoitti:Kävin aamulla työhaastattelussa, puolenpäivän aikaan soitettiin, että pitäis joku päivä aloittaa työnteko ko yrityksessä.
Siis minä? Töihin..... aaagh...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka