http://www.arvidnordquist.fi/Etusivu-780.aspx

http://www.eihantahannytkehtaamitaanoik ... aittaa.com
Kiitos ja anteeksi.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Vahingossa, ja välittömästi kun ukon kuvan näin, niin mieleen pärähti "arvoisa" tohtori Mengele. Kävin Nerdkvistin sivuilla pälyilemässä minkälaisia mainospuheita tarjottaisiin vallan mainiosta Classic Selection Nicaraguasta, mutta enpä tullut löytäneeksi. Reko on ihan OK, mutta tuo Nicaragua La Cumplida on vielä parempaa. Ei kylläkään tahdo löytyä ihan joka marketin hyllyltä. Mengelen erikoisjauhatus taitaa löytyä lähinnä jostain Meksikonlahden rantapoukamilta astetta kevyempinä pitoisuuksina.sinitiainen kirjoitti:Tuosta ensimmäisestä linkistä löytyi se Reko, jota minä etsin hiljan täältä http://www.reko.fi. ja päädyin lohikäärmejuomiin.
Se mitä aamukahvilla ja muutenkin on täällä viimeaikoina juotu.
Mutta kuka on tuo Philippe, joka Lihapipoa tiesi neuvoa ? Onkin tietysti Nordqvistilla töissä, mitä kysynkään. Mutta miten hän löytyi ? On vähän juonikkaan näköinen. Ilmankos en minä löytänyt.
MEngelen linkki ei aukea. Olikos se hän joka vastikään vapautettiin ?
Ja nyt pistän suuni suppuun, joku muu välillä puhukoon![]()
Pitää tulla korjaamaan. Mengele onkin kuollut jo -79.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Onhan se sitäkin.sinitiainen kirjoitti:Minä kuvittelin että Reko on reilunkaupan joku
Joku muuko vai tuo kahvi ? Ainakin se on reumarekisteri luullakseni. Ei kun onkin reuman hoitoskeema ja tutkimusmalli, kirjoitettuna ReKo. Piti tarkistaa.gramdel kirjoitti:Onhan se sitäkin.sinitiainen kirjoitti:Minä kuvittelin että Reko on reilunkaupan joku
/---
ap
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Reko on reilunkaupan kahvia.sinitiainen kirjoitti:Joku muuko vai tuo kahvi ? Ainakin se on reumarekisteri luullakseni. Ei kun onkin reuman hoitoskeema ja tutkimusmalli, kirjoitettuna ReKo. Piti tarkistaa.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Suunnittele itse, tee itse (valtaat vaikka jonkun peruskoulun puutyöluokan, viskipullo auttaa), ja siinä se. Just sellanen pöytä kuin haluat. Jos ei ole, niin valitusketju on lyhyt. Päänsisäinen.mikastus kirjoitti:Teetä oma? Vielä on puuseppiä. Tai no, levynsahausfirmoja. Tosin aika vähän. Ehkä lama tuo taas lisää. Haluatko muuten tyylikkään vai ruman?Erño kirjoitti:Miksei mistään saa kunnollisia työpöytiä (tietokonepöytiä)?
Ikea, sotkat ja iskut.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Käytännöllisen ja siitin näköisen. Eli täydellisen vastakohdan tälle Lundian hyllyköllemikastus kirjoitti:Teetä oma? Vielä on puuseppiä. Tai no, levynsahausfirmoja. Tosin aika vähän. Ehkä lama tuo taas lisää. Haluatko muuten tyylikkään vai ruman?Erño kirjoitti:Miksei mistään saa kunnollisia työpöytiä (tietokonepöytiä)?
Ikea, sotkat ja iskut.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Erño, se kirjoitetaan "siittimen näköisen".Erño kirjoitti:Käytännöllisen ja siitin näköisen.
mercury kirjoitti:Erño, se kirjoitetaan "siittimen näköisen".Erño kirjoitti:Käytännöllisen ja siitin näköisen.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Rahalla saa ja hevosella pääsee. On firmoille tarkoitettuja liikkeitä kun Martela. Firmojen pakkohuutokaupoista saattaa saada toimistokäytössä olleita toimistohuonekaluja. Itsellä on työnantajamme poistopinosta otettu Martelan tuoli. Peräti yksi ruuvi oli löysällä ja niskatuki ei pysynyt paikallaan, ennenkuin ruuvin kiristi.... Tää on nykyaikaa.Macco kirjoitti:Suunnittele itse, tee itse (valtaat vaikka jonkun peruskoulun puutyöluokan, viskipullo auttaa), ja siinä se. Just sellanen pöytä kuin haluat. Jos ei ole, niin valitusketju on lyhyt. Päänsisäinen.mikastus kirjoitti:Teetä oma? Vielä on puuseppiä. Tai no, levynsahausfirmoja. Tosin aika vähän. Ehkä lama tuo taas lisää. Haluatko muuten tyylikkään vai ruman?Erño kirjoitti:Miksei mistään saa kunnollisia työpöytiä (tietokonepöytiä)?
Ikea, sotkat ja iskut.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Sama juttu. Mutta koska en osaa Bulgariaa, on jäänyt kysymättä.Macco kirjoitti:Olen törmännyt joskus parrakkaisiin naisiinkin, mutta miksi he eivät voisi ajaa samoilla parranajovehkeillä naamaansa, on ihan toinen ihmettelynaihe.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vilkaiseppa viisarikelloa, ja voit yllättyä.Salamijakk kirjoitti:Mediayhtiö Maikkari ei osaa artikulaatiota, mikä on heidän ydinosaamisaluettaan tai ainakin pitäisi olla:
Ei Seitsemän Uutiset voi tulla klo. 19.00. Ne on Yhdeksäntoista Uutiset.
Viisarikello on niin 1800-lukuakallekilponen kirjoitti:Vilkaiseppa viisarikelloa, ja voit yllättyä.Salamijakk kirjoitti:Mediayhtiö Maikkari ei osaa artikulaatiota, mikä on heidän ydinosaamisaluettaan tai ainakin pitäisi olla:
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
PM Seitsemän yo uutiset saapui suomeen. Aurinkokelloa ei käytetä näillä leveyksillä tähän vuodenaikaan nii. Ja aurinkokellosta otettiin mallia mekaaniseen analogiseen kelloon ja paras rannekello on järkevyydessään sellainen, missä on viisarinäyttö ja digipäivyri.Erño kirjoitti:Viisarikello on niin 1800-lukuakallekilponen kirjoitti:Vilkaiseppa viisarikelloa, ja voit yllättyä.Salamijakk kirjoitti:Mediayhtiö Maikkari ei osaa artikulaatiota, mikä on heidän ydinosaamisaluettaan tai ainakin pitäisi olla:
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tämä kuulosti niin oudolta, että piti ihan nousta ja kävellä kirjahyllylle. Tiedättehän kirjat, ne joita käytettiin ennen Wikipediaa? Heikki Ojan Aikakirja kertoo näin tosiaan muinoin tapahtuneen. Talvella valoisaa aikaa oli vähemmän, joten tunnit olivat lyhyempiä päivällä ja vastaavasti yötunnit olivat pitkiä. (Tänään työtunnit olivat erityisen pitkiä.) Keskiajan lopulla, 1300-1400-luvuilla siirryttiin vakiotunteihin Suomessakin.Jamac kirjoitti:Koskas muuten se oli kun Suomessa siirryttiin 24-tuntiseen vuorokauteen? Eihän siitä niin kovasti ole aikaa.