NomKunkkuJ kirjoitti:Otto haluaa antaa loput tuosta maksalaatikosta. Auttaako se?

Viesti Kirjoittaja Anniel »
NomKunkkuJ kirjoitti:Otto haluaa antaa loput tuosta maksalaatikosta. Auttaako se?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minulla on vielä 600 grammaa suklaata.Anniel kirjoitti:Ihan:llinen kiire töissä, päätä särkee enkä ole syönyt tänään kuin kupillisen marjoja. Lähettäkää nyt joku vaikka pizzaa tänne
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mitäs jos tulisin rääppiäisiin?Mailia kirjoitti:Minulla on vielä 600 grammaa suklaata.
Säästetään jälkkäriksMailia kirjoitti:Minulla on vielä 600 grammaa suklaata.
Mitäs meillä olis niinku eturuuaks?Anniel kirjoitti: Säästetään jälkkäriks
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Aperitiivi tietenkinKunkkuJ kirjoitti:Mitäs meillä olis niinku eturuuaks?Anniel kirjoitti: Säästetään jälkkäriks![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Miksi se hyvä rommi pitää sotkea tommoseen mössöön?Salamijakk kirjoitti:Vaikka suklaa onkin hyvää, niin pakastimessa odottaa mitä parhain makuelämys:Ingman Creamy rommi-rusina & suklaa
Sinunlaisesi pahasti alkoholisoituneen ihmisen lienee mahdotonta ymmärtää, että joillekin tärkeää on se maku, eikä määrä. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksi se hyvä rommi pitää sotkea tommoseen mössöön?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Siksi, että se mössö pysyy pehmeänä ja milteipä sulaa suussa. Ja kyytipojaksi voi tietysti juoda tuon mössön rommin kera.Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksi se hyvä rommi pitää sotkea tommoseen mössöön?Salamijakk kirjoitti:Vaikka suklaa onkin hyvää, niin pakastimessa odottaa mitä parhain makuelämys:Ingman Creamy rommi-rusina & suklaa
Mannheimissa aikoinaan törmättiin Vittoria-nimiseen jäätelöbaariin. Sieltä ei (muistaakseni, voihan olla keskityin vain tiettyyn annoksiin) saanut jäätelö-annosta ilman alkoholia. Muistan edelleen elävästi kaverin kommentin, kun hän oli annoksensa lapioinut puolilleen; katse nousi kulhosta ja kirkastui, tietynlainen onnellinen virne nousi naamalle ja samassa hän lausui – samalla innolla kuin Kolumbus Uuden Intian löytäessään – että "Jätkät. Tää menee päähän."Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksi se hyvä rommi pitää sotkea tommoseen mössöön?Salamijakk kirjoitti:Vaikka suklaa onkin hyvää, niin pakastimessa odottaa mitä parhain makuelämys:Ingman Creamy rommi-rusina & suklaa
Ei ollut Seppo Räty sitten maistanut sakujen jätskiä. Tämä lienee vuorenvarmaa.Macco kirjoitti:Mannheimissa aikoinaan törmättiin Vittoria-nimiseen jäätelöbaariin. Sieltä ei (muistaakseni, voihan olla keskityin vain tiettyyn annoksiin) saanut jäätelö-annosta ilman alkoholia. Muistan edelleen elävästi kaverin kommentin, kun hän oli annoksensa lapioinut puolilleen; katse nousi kulhosta ja kirkastui, tietynlainen onnellinen virne nousi naamalle ja samassa hän lausui – samalla innolla kuin Kolumbus Uuden Intian löytäessään – että "Jätkät. Tää menee päähän."Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksi se hyvä rommi pitää sotkea tommoseen mössöön?Salamijakk kirjoitti:Vaikka suklaa onkin hyvää, niin pakastimessa odottaa mitä parhain makuelämys:Ingman Creamy rommi-rusina & suklaa
Juu taatusti olisi ollut eri mieltä Saksasta. Naama virneessä olisi kehunut maata, ja suomenkielinen maailma olisi ollut yhtä hokemaa köyhempi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei ollut Seppo Räty sitten maistanut sakujen jätskiä. Tämä lienee vuorenvarmaa.Macco kirjoitti:Mannheimissa aikoinaan törmättiin Vittoria-nimiseen jäätelöbaariin. Sieltä ei (muistaakseni, voihan olla keskityin vain tiettyyn annoksiin) saanut jäätelö-annosta ilman alkoholia. Muistan edelleen elävästi kaverin kommentin, kun hän oli annoksensa lapioinut puolilleen; katse nousi kulhosta ja kirkastui, tietynlainen onnellinen virne nousi naamalle ja samassa hän lausui – samalla innolla kuin Kolumbus Uuden Intian löytäessään – että "Jätkät. Tää menee päähän."Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksi se hyvä rommi pitää sotkea tommoseen mössöön?Salamijakk kirjoitti:Vaikka suklaa onkin hyvää, niin pakastimessa odottaa mitä parhain makuelämys:Ingman Creamy rommi-rusina & suklaa
Taisitte jättää tukulti rahaa paikkaan...Macco kirjoitti:Juu taatusti olisi ollut eri mieltä Saksasta. Naama virneessä olisi kehunut maata, ja suomenkielinen maailma olisi ollut yhtä hokemaa köyhempi.Repe Ruutikallo kirjoitti: Ei ollut Seppo Räty sitten maistanut sakujen jätskiä. Tämä lienee vuorenvarmaa.
Tuossa muuten sen paikan kotisivut: http://www.eiscafe-vittoria.de/
Käykää jos kulmilla pyöritte. Minä kävin tuolla 12 vuotta sitten, joten hyvin tuntuu bisnes käyvän, kun pulju on edelleen pystyssä
No ei niitä saksanmarkkoja Suomeenkaan asti kiikutettuRepe Ruutikallo kirjoitti:Taisitte jättää tukulti rahaa paikkaan...Macco kirjoitti:Juu taatusti olisi ollut eri mieltä Saksasta. Naama virneessä olisi kehunut maata, ja suomenkielinen maailma olisi ollut yhtä hokemaa köyhempi.Repe Ruutikallo kirjoitti: Ei ollut Seppo Räty sitten maistanut sakujen jätskiä. Tämä lienee vuorenvarmaa.
Tuossa muuten sen paikan kotisivut: http://www.eiscafe-vittoria.de/
Käykää jos kulmilla pyöritte. Minä kävin tuolla 12 vuotta sitten, joten hyvin tuntuu bisnes käyvän, kun pulju on edelleen pystyssä
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Kauan olet odottanut?Mailia kirjoitti:Minä kyllä kohta sekoan tässä MacBookin odottamisessa.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Voin kehua tätä jäätelöä itsekin rommirusinan ja suklaan ystävänäSalamijakk kirjoitti:Vaikka suklaa onkin hyvää, niin pakastimessa odottaa mitä parhain makuelämys:Ingman Creamy rommi-rusina & suklaa
Virallisesti? En päivääkään, koska en ole virallisesti sitä tilannut. Odotan kauppaan saapumista.Thoth kirjoitti:Kauan olet odottanut?Mailia kirjoitti:Minä kyllä kohta sekoan tässä MacBookin odottamisessa.
Itse tilasin jostain Stockmannilta keskellä viikkoa MacBook Airin, ja seuraavana maanantaina tuli viesti, että nyt olis noudettavissa. 8)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Johtuen vai huolimatta siitä että pyörit Hompussa joka päivä?Mailia kirjoitti:Virallisesti? En päivääkään, koska en ole virallisesti sitä tilannut. Odotan kauppaan saapumista.Thoth kirjoitti:Kauan olet odottanut?Mailia kirjoitti:Minä kyllä kohta sekoan tässä MacBookin odottamisessa.
Itse tilasin jostain Stockmannilta keskellä viikkoa MacBook Airin, ja seuraavana maanantaina tuli viesti, että nyt olis noudettavissa. 8)
Epävirallisesti? Kolme viikkoa sittenhän se uusi MBP julkistettiin.
Epävirallisestisemmin? Kesällähän se ajatus Macistä lähti liikkeelle ja on vahvistunut siitä lähtien.
En ole oikeastaan varma..Anniel kirjoitti:Johtuen vai huolimatta siitä että pyörit Hompussa joka päivä?Mailia kirjoitti:Virallisesti? En päivääkään, koska en ole virallisesti sitä tilannut. Odotan kauppaan saapumista.Thoth kirjoitti:Kauan olet odottanut?Mailia kirjoitti:Minä kyllä kohta sekoan tässä MacBookin odottamisessa.
Epävirallisesti? Kolme viikkoa sittenhän se uusi MBP julkistettiin.
Epävirallisestisemmin? Kesällähän se ajatus Macistä lähti liikkeelle ja on vahvistunut siitä lähtien.