Mulla on vain kakskytsenttinen taskussa.Tauvo kirjoitti:Rahaa. Nyt minulla on jo yli euro taskussa.Thoth kirjoitti:Kakskytsenttinen mikä?Tauvo kirjoitti: Jumalaude! kakskytsenttinen tossa lattialla! Joku on pudottanut!

Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mulla on vain kakskytsenttinen taskussa.Tauvo kirjoitti:Rahaa. Nyt minulla on jo yli euro taskussa.Thoth kirjoitti:Kakskytsenttinen mikä?Tauvo kirjoitti: Jumalaude! kakskytsenttinen tossa lattialla! Joku on pudottanut!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Hyvin sä silti näppäiletrichidi kirjoitti:Minulla on kädet taskussa.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Min saan palkkani ilmeisesti banaaneinaKunkkuJ kirjoitti:Piti minunkin tarkistaa asia. Viiskytsenttinen siellä taskun pohjalla tuntui olevan.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Juu, langaton näppisJussi68 kirjoitti:Hyvin sä silti näppäiletrichidi kirjoitti:Minulla on kädet taskussa.
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hurjaa, ei voi muuta sanoaPeitsamo kirjoitti:Auto tuli tuttavien kämpän seinästä sisään tuossa viime viikon puolella. Kuulitte oikein eli auto tuli kämpän seinän läpi. Pieni ihme ettei mitään pahempaa tapahtunut, koska auto törmäsi suoraan makuhuoneeseen aamuyöstä ja sänky raahautui pitkin huonetta. Vaimoke säilyi ehjänä, mutta kaverilta murtui käsi. Autoilija oli ollut myöhässä töistä ja tilannenopeus oli jyrkässä mutkassa liian suuri. Hyvä ettei mitään vakavampaa tapahtunut.
Viesti Kirjoittaja jeppe »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »