Hah hahtuomaril kirjoitti:Kurkistin pitkästäaikaa Wilmaan. Oli pari "keskittyminen parantunut"-merkintää ja yksi "Häiritsee tunnilla"-merkintä.

EDIT: Ja niin, äsken tässä laskeskelin pitkästä aikaa trigonometriaa.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Hah hahtuomaril kirjoitti:Kurkistin pitkästäaikaa Wilmaan. Oli pari "keskittyminen parantunut"-merkintää ja yksi "Häiritsee tunnilla"-merkintä.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Mullapas ei ole yhtään myöhästymistä. 8)iDock kirjoitti:Hah hahtuomaril kirjoitti:Kurkistin pitkästäaikaa Wilmaan. Oli pari "keskittyminen parantunut"-merkintää ja yksi "Häiritsee tunnilla"-merkintä.Mulla on kehukommentteja wilmassa aika paljon. Päälle pari myöhästymistä koko syksyltä.
EDIT: Ja niin, äsken tässä laskeskelin pitkästä aikaa trigonometriaa.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/VAllerin lehdissä uraa luonut, nykyisin Suomen Ilmailuliiton viestintäpäällikkö ja Ilmailu-lehden päätoimittaja Mikko Sokero on parhaillaan Helsingin rikospoliisin pidättämänä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Onko lentoemo töissä vai lakossa ?hatey kirjoitti:Kävin pihalla leikkimässä radio-ohjattavalla panssarivaunulla. 8)
Nyt on sitten parketilla rapaset telaketjun jäljet eteisestä pesuhuoneeseen. Arvata saattaa että kuka nekin luuttuaa? No minä. Miksi minä joudun aina tekemään täällä kaiken.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Askartelitko minullekkin yhden?hatey kirjoitti: Mitäkä tein juuri äsken. Askartelin joulukortteja.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
herttaistahatey kirjoitti: Askartelin joulukortteja.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Taatelikakkua!Citruuna kirjoitti:herttaistahatey kirjoitti: Askartelin joulukortteja.
Olen siivonnut (yäk) ja tehnyt taatelikakun. Nyt olen ansainnut oluen, kun olen tehnyt kiltisti (hmmm...) kaikkea mitä en tykkää tehdä
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Oletko leipuri ammatiltasi, vai kenties luonnonlahjakkuus? Näyttää uskomattoman hienolta.jakkumasa kirjoitti:Flygään joitakin kieliä marsipaanista.
Ystävänä kissojenystäväTauvo kirjoitti:Joulukortit pääsee tänä jouluna oveen. Näyttää ihan koristellulta, paitsi paljon rumemmalta.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Toi on NIIN makea! Mä haluun kanssa. Tees mullekkin lentsikka taikkavaikka basso?jakkumasa kirjoitti:Flygään joitakin kieliä marsipaanista.
Viesti Kirjoittaja kusti50 »
Kuulin tuosta järähtelystä uutisissa, kuulosti kyllä aika hurjalta.kusti50 kirjoitti:Tönö taas keikahti kun maa järisi. Kivijalan tarkastus suoritettu, alkaa pelottaa kohta.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »