Kattelin puoleenväliin ja olin jo silloin niin riemuissani Annin eheytymisestä että en meinannut palleillani pysyä. Tyttöhän oli suoralla kiitoradalla maanalainen paikka, mutta antoi sitten syntisen elämänsä Jeesuksen käsiin ja pelastui! Jos jossain olisi jokin Hompun kaltainen foorumi heteroseksuaalisuuden harrastajille ja ammattilaisille, toivottaisin Annin tervetulleeksi valoisalle puolelle!Mailia kirjoitti:Onhan tämä trolli? Onhan?
Vuodatustopic 2
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Aivokalvontulehduksen jälkijuttuja, vai?Hieno kirjoitti:Joopajooo, joudun koko yön valvomaan täällä KAKSissa, ku aamulla ois EEG, se aivokäyrä-joku.No mutta on joku pleikkari ja wii ja jotain, ja syömistä. 8)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Voee, en ois arvannu että joku sinne asti muistaa! Mutta ei mulla ollu sitä tulehdusta,onneksi.iDock kirjoitti:Aivokalvontulehduksen jälkijuttuja, vai?Hieno kirjoitti:Joopajooo, joudun koko yön valvomaan täällä KAKSissa, ku aamulla ois EEG, se aivokäyrä-joku.No mutta on joku pleikkari ja wii ja jotain, ja syömistä. 8)
Tämä on nyt joku tarkempi tutkimus johonkin, en oo varma mihin..
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miksei ne kysy meiltä, osattaisiin antaa melko pitkälle menevä lausunto...Hieno kirjoitti:Voee, en ois arvannu että joku sinne asti muistaa! Mutta ei mulla ollu sitä tulehdusta,onneksi.iDock kirjoitti:Aivokalvontulehduksen jälkijuttuja, vai?Hieno kirjoitti:Joopajooo, joudun koko yön valvomaan täällä KAKSissa, ku aamulla ois EEG, se aivokäyrä-joku.No mutta on joku pleikkari ja wii ja jotain, ja syömistä. 8)
Tämä on nyt joku tarkempi tutkimus johonkin, en oo varma mihin..
-
Viesti Kirjoittaja Morhange »

-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tiedän NIIN tuon tunteen!!! Minulla oli kerran hukassa pesupallo!Morhange kirjoitti:Kerpele sentään! Missä voivat ollakkaan minun Kossit! Ärrrrr!!! Olen etsinyt ja katsonut ja kääntänyt kaikki mahdolliset paikat, laukut, auton, vaatteiden taskut. Eikä missään! Alkaapi pian suututtaa moinen. Yleensä en edes hukkaa mitään, mutta nyt on kyllä käsittämätön tilanne kuulokkeiden kanssa. Ja juuri, kun tarvitsisin niitä!
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minulla ei ole koskaan mikään hukassa, kerta säilytän kaikkea lattialla yhdessä kasassa.Jamac kirjoitti:Tiedän NIIN tuon tunteen!!! Minulla oli kerran hukassa pesupallo!Morhange kirjoitti:Kerpele sentään! Missä voivat ollakkaan minun Kossit! Ärrrrr!!! Olen etsinyt ja katsonut ja kääntänyt kaikki mahdolliset paikat, laukut, auton, vaatteiden taskut. Eikä missään! Alkaapi pian suututtaa moinen. Yleensä en edes hukkaa mitään, mutta nyt on kyllä käsittämätön tilanne kuulokkeiden kanssa. Ja juuri, kun tarvitsisin niitä!
-
Viesti Kirjoittaja Morhange »
No alkaa tulla itsellekkin jo liiankin tutuksi!Jamac kirjoitti:Tiedän NIIN tuon tunteen!!! Minulla oli kerran hukassa pesupallo!Morhange kirjoitti:Kerpele sentään! Missä voivat ollakkaan minun Kossit! Ärrrrr!!! Olen etsinyt ja katsonut ja kääntänyt kaikki mahdolliset paikat, laukut, auton, vaatteiden taskut. Eikä missään! Alkaapi pian suututtaa moinen. Yleensä en edes hukkaa mitään, mutta nyt on kyllä käsittämätön tilanne kuulokkeiden kanssa. Ja juuri, kun tarvitsisin niitä!

-
Viesti Kirjoittaja Tont_za »

![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Älä kovin paljoa lääkitse tuolla Viron eväällä itseäsi ennen hammaslääkärille menoa. Mahdollisuus saada huonoa palvelua ja paheksuvia katseita osaksesi kasvaa noilla lääkkeillä merkittävästi.Tont_za kirjoitti:Mun alaetuhampaat on ihan maanalaisen paikan kipeät, johtuisko tuo viidausenhampaiden puskennasta? Kokeilin jo hammastikkuja, pihtejä ja 80% Viru Valgea, kaikkia näistä ensin erikseen ja lopulta yhdessä; mikään ei auttanutHuomenna pitää varmaan soitella hamppilääkärille
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Paitsi jos sammuu siihen hoitopöydälle / tuolille niin lääkärin on helpompi fiksailla kaikki kuntoon. Kai.iCook kirjoitti:Älä kovin paljoa lääkitse tuolla Viron eväällä itseäsi ennen hammaslääkärille menoa. Mahdollisuus saada huonoa palvelua ja paheksuvia katseita osaksesi kasvaa noilla lääkkeillä merkittävästi.Tont_za kirjoitti:Mun alaetuhampaat on ihan maanalaisen paikan kipeät, johtuisko tuo viidausenhampaiden puskennasta? Kokeilin jo hammastikkuja, pihtejä ja 80% Viru Valgea, kaikkia näistä ensin erikseen ja lopulta yhdessä; mikään ei auttanutHuomenna pitää varmaan soitella hamppilääkärille
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
En tiedä miksi, mutta nykyään yhä enenevässä määrin ärsyttää uutisissa tällaiset huolimattomuusvirheet.Sophia Maguire (oik.) näyttelee sarjassa Laura Innesiä.
-
Viesti Kirjoittaja heilei »
Täsmälleen sama kämmi pisti omaan silmään, kun tuon ko. jutun luin. Joskus ennen muinoin toimittajat (tai kuvatekstin kirjoittajat) tiesivät edes jotain kirjoittamastaan aiheesta, tai sitten nuo aivonyrjäykset jäivät viimeistään oikolukijan haaviin. Mutta mitäs sillä enää väliä, kun median sivistävästä vaikutuksesta voimme enää uneksia.Macco kirjoitti:Yhdestä uutisesta lainattua:En tiedä miksi, mutta nykyään yhä enenevässä määrin ärsyttää uutisissa tällaiset.Sophia Maguire (oik.) näyttelee sarjassa Laura Innesiä.
Kohta samainen informaatiolähde varmaankin raportoi, että mm. Elizabeth Tayloria esittänyt kuningatar Kleopatra on kuollut.
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »

-
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Viesti Kirjoittaja thompzon »
YleX:n naistoimittajat eivät kyllä koskaan ole olleet sieltä terävimmästä päästä.Lare kirjoitti:Ylex:n naistoimittaja totesi kevätpäiväntasauksesta että "nyt päivä alkaa pitenemään".
-
Mikä tuossa nyt sitten on? "Päivä on vuorokauden valoisa aika." (wikipedia) Yö vastaavasti lyhenee.thompzon kirjoitti:YleX:n naistoimittajat eivät kyllä koskaan ole olleet sieltä terävimmästä päästä.Lare kirjoitti:Ylex:n naistoimittaja totesi kevätpäiväntasauksesta että "nyt päivä alkaa pitenemään".
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kielioppia, kansalaiset! Pitää olla joko alkaa pidentyä tai rupeaa pitenemään.Jamac kirjoitti:Mikä tuossa nyt sitten on? "Päivä on vuorokauden valoisa aika." (wikipedia) Yö vastaavasti lyhenee.thompzon kirjoitti:YleX:n naistoimittajat eivät kyllä koskaan ole olleet sieltä terävimmästä päästä.Lare kirjoitti:Ylex:n naistoimittaja totesi kevätpäiväntasauksesta että "nyt päivä alkaa pitenemään".
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Me Laphilaiset ei tunneta tätä.Jamac kirjoitti:Jaa kielipoppia!
-
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Häh, eikö kyse ollutkaan asiavirheestä, kun päivähän alkoi pitenemään kolme kuukautta sitten?Maza kirjoitti:Kielioppia, kansalaiset! Pitää olla joko alkaa pidentyä tai rupeaa pitenemään.Jamac kirjoitti:Mikä tuossa nyt sitten on? "Päivä on vuorokauden valoisa aika." (wikipedia) Yö vastaavasti lyhenee.thompzon kirjoitti:YleX:n naistoimittajat eivät kyllä koskaan ole olleet sieltä terävimmästä päästä.Lare kirjoitti:Ylex:n naistoimittaja totesi kevätpäiväntasauksesta että "nyt päivä alkaa pitenemään".
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Olet oikeassa. Nyt päivä alkaa olla pidempi kuin yö.jakkumasa kirjoitti: Häh, eikö kyse ollutkaan asiavirheestä, kun päivähän alkoi pitenemään kolme kuukautta sitten?
ps. "alkoi pidentyä"?

-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka