![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Verkko-operaattoreilta (ainakin DNA:lta) sai ainakin aikoinaan käyntikortteja, onko ne niitä?mluhtala kirjoitti:Ostin käyntikortteja ja tajusin vasta ostamisen jälkeen käydä keskustelupalstalla lukemassa asiakaskokemuksia kyseisestä firmasta. Voi jösses.. saas nähdä mitä sieltä tulee jos edes tulee
Ei oo.. siis meinaatko ihan jotta ilmaiseksi sai? Ei ole ilmaista lounasta!Macco kirjoitti:Verkko-operaattoreilta (ainakin DNA:lta) sai ainakin aikoinaan käyntikortteja, onko ne niitä?mluhtala kirjoitti:Ostin käyntikortteja ja tajusin vasta ostamisen jälkeen käydä keskustelupalstalla lukemassa asiakaskokemuksia kyseisestä firmasta. Voi jösses.. saas nähdä mitä sieltä tulee jos edes tulee
Viesti Kirjoittaja redhat »
Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Viesti Kirjoittaja Erño »
Silloin taitaa olla naamassa vika.redhat kirjoitti:Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Viesti Kirjoittaja redhat »
No shit, sherlock!Erño kirjoitti:Silloin taitaa olla naamassa vika.redhat kirjoitti:Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Se onkin sellainen hätävara, jos esim tulee kiire hankkia syntymäpäivälahja kaverilleredhat kirjoitti:Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Minä pystyisin juomaan kupista, jossa on miuhtalan kuva kyljessä... mistä niitä saa tilata?redhat kirjoitti:Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Heh.. kuulostaapa lupaavalta tuo "pystyisin"Macco kirjoitti:Minä pystyisin juomaan kupista, jossa on miuhtalan kuva kyljessä... mistä niitä saa tilata?redhat kirjoitti:Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Voi vitsi. Mä joudun maksamaan kahvini ihan rahalla.mluhtala kirjoitti:Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvalla
Joo... silmät kiinni ja tiukasti jotain muuta pohtien juuri ja juuri pystyisin juomaanmluhtala kirjoitti:Heh.. kuulostaapa lupaavalta tuo "pystyisin"Macco kirjoitti:Minä pystyisin juomaan kupista, jossa on miuhtalan kuva kyljessä... mistä niitä saa tilata?redhat kirjoitti:Mää en pystyis juoda kahvikupista jossa on oma naama kyljessä. Tulis mahdollisesti häiriintynyt olo.mluhtala kirjoitti: Tilasin samaan syssyyn myös kahvikupin omalla kuvallaLähetän tarrakuvan jonka voit liimata kuppiisi?
Roger!Macco kirjoitti: Joo... silmät kiinni ja tiukasti jotain muuta pohtien juuri ja juuri pystyisin juomaanLaita tulemaan, niin minä liimaan. Mulla on Homer Simpson -muki... jos siihen Homerin pään tilalle tälläisi sen tarran
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja kalanen »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jos oikein kauniisti pyydän, lähettäisitkö minullekin? Jos lähden tässä kohtapuolin pidemmälle matkalle, ottaisin sen mukaan ja välttyisin homppuikävältä...mluhtala kirjoitti: Lähetän tarrakuvan jonka voit liimata kuppiisi?
Eikö siihen ikävään auttaisi omena-tarra? Eiköhän multa yksi tarrakuva sinullekin liikeneKunkkuJ kirjoitti:Jos oikein kauniisti pyydän, lähettäisitkö minullekin? Jos lähden tässä kohtapuolin pidemmälle matkalle, ottaisin sen mukaan ja välttyisin homppuikävältä...mluhtala kirjoitti: Lähetän tarrakuvan jonka voit liimata kuppiisi?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei. Kyllä sen pitäisi olla sinun kuvasi.mluhtala kirjoitti:Eikö siihen ikävään auttaisi omena-tarra? Eiköhän multa yksi tarrakuva sinullekin liikene
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei sillä kovin paljoa saa.tuomaril kirjoitti:3€:lla 98:a.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tarpeeksi mun skoballe. 8)Hieno kirjoitti:Ei sillä kovin paljoa saa.tuomaril kirjoitti:3€:lla 98:a.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Onko jossain kolikkoautomaatti?tuomaril kirjoitti:3€:lla 98:a.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Maksoin kassalle.Lare kirjoitti:Onko jossain kolikkoautomaatti?tuomaril kirjoitti:3€:lla 98:a.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kolikot reteesti tiskiin ja kuuluva "pidä loput" kehoitus.tuomaril kirjoitti:Maksoin kassalle.