Muun muassa lupaus juosta maraton ensi kesänä. Ei saa mennä rapakuntoon talven aikana.KunkkuJ kirjoitti:Mikä ajoi sinut tuollaiseen epätoivoiseen tekoon?!
Veti sanattomaksi tuollainen koodikieli!darthmother kirjoitti:(|) ?
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Muun muassa lupaus juosta maraton ensi kesänä. Ei saa mennä rapakuntoon talven aikana.KunkkuJ kirjoitti:Mikä ajoi sinut tuollaiseen epätoivoiseen tekoon?!
Veti sanattomaksi tuollainen koodikieli!darthmother kirjoitti:(|) ?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mut miks ihmeessä? Autot on keksitty, samoin polkupyörät, ratsastamallakin pääsisi helpommalla? Eikä tuommonen kiirehtiminenkään ole hyväksi ihmiselle. Muistellaanpa vaikka, miten kävi ensimmäiselle maratonin juoksijalle.mluhtala kirjoitti:Muun muassa lupaus juosta maraton ensi kesänä. Ei saa mennä rapakuntoon talven aikana.KunkkuJ kirjoitti:Mikä ajoi sinut tuollaiseen epätoivoiseen tekoon?!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Venäjän opiskelu tekee kenet tahansa hulluksi.KunkkuJ kirjoitti:mluhtala kirjoitti: Itse juoksin tänään 17 kmMikä ajoi sinut tuollaiseen epätoivoiseen tekoon?!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Näin on. Olen opiskellut venäjää Venäjällä. Opettajana (ihan oikea opettaja ja vieläpä koulussa kaiken lisäksi) oli pelkästään venäjää puhuva opettaja. Ja minä osasin tuossa vaiheessa suomea, ruotsia, englantia ja saksaa. Mutta yllättävän hyvin siinä oppiErño kirjoitti:Venäjän opiskelu tekee kenet tahansa hulluksi.KunkkuJ kirjoitti:mluhtala kirjoitti: Itse juoksin tänään 17 kmMikä ajoi sinut tuollaiseen epätoivoiseen tekoon?!
MOXHO vaan!
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Huomenta - jälleen maanantai aamulta. Olotila on edelleen kuin selkäänsä saaneella. Hieman kuitenkin on edistymistä joka "rintamalla".arisel kirjoitti: Apen moottorisahan kanssa riehumisella onkin siis tarkoitus, eikä kyse olekaan vain pitkän työrupeaman aiheuttamien aggressioiden purkamisesta?![]()
Tuleehan siinä pientä polttopuuvarastoa samalla joka tapauksessa. Uimarantaako suunnittelet? Vai myyntikunnostusta?
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Totta. Jopa ruotsia voi oppia vastaavassa ympäristössä, vaikka lähtökohtana olisi kouluarvosana 6 ja asenne kieltä kohtaan samalla asteikolla 4. Venäjä ei ainakaan näin alkumetreillä tunnu kovin vaikealle, kun opiskelussa ei keskitytä niinkään tylsään kielioppiin vaan opetellaan heti sanontoja ja kokonaisia lauseita. Ja opettajakin on vielä aika huumorintajuinen tyyppi, niin oppitunneilla ei ole koskaan tylsääMacco kirjoitti:Näin on. Olen opiskellut venäjää Venäjällä. Opettajana (ihan oikea opettaja ja vieläpä koulussa kaiken lisäksi) oli pelkästään venäjää puhuva opettaja. Ja minä osasin tuossa vaiheessa suomea, ruotsia, englantia ja saksaa. Mutta yllättävän hyvin siinä oppiErño kirjoitti:Venäjän opiskelu tekee kenet tahansa hulluksi.MOXHO vaan!
Ei se sitä olekaan. Kun kyrilliset aakkoset oppi, niin englannilla ja saksalla pärjäsi oikein mukavasti, ainakin kirjoitettua kieltä lukiessamluhtala kirjoitti:Venäjä ei ainakaan näin alkumetreillä tunnu kovin vaikealle
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ja puhekin onnistuu, kunhan oppii sen seitsemän eri shuhuäshhäää.Macco kirjoitti:Ei se sitä olekaan. Kun kyrilliset aakkoset oppi, niin englannilla ja saksalla pärjäsi oikein mukavasti, ainakin kirjoitettua kieltä lukiessamluhtala kirjoitti:Venäjä ei ainakaan näin alkumetreillä tunnu kovin vaikealleSen verran paljon tuntui olevan kielessä lännestä lainattua.
Juu, niissä mulla tökkii selvinpäin.Erño kirjoitti:Ja puhekin onnistuu, kunhan oppii sen seitsemän eri shuhuäshhäää.Macco kirjoitti:Ei se sitä olekaan. Kun kyrilliset aakkoset oppi, niin englannilla ja saksalla pärjäsi oikein mukavasti, ainakin kirjoitettua kieltä lukiessamluhtala kirjoitti:Venäjä ei ainakaan näin alkumetreillä tunnu kovin vaikealleSen verran paljon tuntui olevan kielessä lännestä lainattua.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Veikkaan, että tuo pojan nulkki lappaa kahvinsa rinnuksille ilman paitaa.Mikael K. kirjoitti:Täällä kahvia käytetään sisäisesti. Pitäisi kysyä Cardelta millaista pesukonetta hän suosittelee, kun paitojen kulutus vaikuttaisi melko massiiviselta.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minä taas veikkaan ettei se pese niitä. Metsästykseen saa siten kätevän maastokuvioinnin, kun pohjana vihreä paita.KunkkuJ kirjoitti:Veikkaan, että tuo pojan nulkki lappaa kahvinsa rinnuksille ilman paitaa.
Viesti Kirjoittaja muumipeikko »
Ei, kyllä sinulla on jotenkin vääristynyt kuva maalaiselämästä. Täällä nautitaan aamun auringosta oman pihan rauhassa, eikä ihmetellä, mitä kaikkea naapurit ovat taas kantaneet rappusillemme. Posti kulkee, sähköä tulee töpseleistä, sisällä on lämmintä... Mitä muuta ihminen vielä tarvisi? Kaupungin melua, hälyä ja hössötystä?Mikael K. kirjoitti:Eikös niitä kaikkia rönsyjä ole siellä maalla vakiona? Joten mikä muuttuisi jos yksi rönsy tulisi lisää siihen rappusille?
Cafe latten lähimmästä kahvilastaKunkkuJ kirjoitti:Posti kulkee, sähköä tulee töpseleistä, sisällä on lämmintä... Mitä muuta ihminen vielä tarvisi?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Äkkiäkös tuo Bemullaan Pietariin hurauttaa.Mikael K. kirjoitti:Cafe latten lähimmästä kahvilastaKunkkuJ kirjoitti:Posti kulkee, sähköä tulee töpseleistä, sisällä on lämmintä... Mitä muuta ihminen vielä tarvisi?