Jännästi Skynetin koneet kestivät ydinpommien tuoman EMP-lataukset.Erño kirjoitti:Jännästi Skynet tuhoaa ydinpommeilla myös eläinkunnan. Vähän persiilleen menee suunnitelmat.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jännästi Skynetin koneet kestivät ydinpommien tuoman EMP-lataukset.Erño kirjoitti:Jännästi Skynet tuhoaa ydinpommeilla myös eläinkunnan. Vähän persiilleen menee suunnitelmat.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kuka ihme nyt koneen sammuttaa?tuomaril kirjoitti:Eikö tuota iMaccia pysty käynnistämään mistään muualta kuin pepussa olevasta napista? Eikö esim. välilyönti-napilla voi sitä käynnistää?
En ymmärrä.Kain kirjoitti:Kuka ihme nyt koneen sammuttaa?tuomaril kirjoitti:Eikö tuota iMaccia pysty käynnistämään mistään muualta kuin pepussa olevasta napista? Eikö esim. välilyönti-napilla voi sitä käynnistää?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Juu. Kyllä yleensä laitan sen vain nukkumaan. Kunhan kysyin.Citruuna kirjoitti:^ Maccia ei sammuteta vaan laitetaan nukkumaan. Hih, kylläpä kuulostaa inhimilliseltä, melkein elävältä olennolta. Ei sentään tarvi lukea iltasatua, halia tai peitellä. Jaa niin - kyllähän minä taisin joskus aikanaan haliakin LC:tä... tätä iMaccia en kyllä enää mistään hinnasta alkaisi halailla.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Jaa.. Minä olen kyllä ihan vapautuneesti hakannut nyrkillä MBP:ta.Citruuna kirjoitti:^ Maccia ei sammuteta vaan laitetaan nukkumaan. Hih, kylläpä kuulostaa inhimilliseltä, melkein elävältä olennolta. Ei sentään tarvi lukea iltasatua, halia tai peitellä. Jaa niin - kyllähän minä taisin joskus aikanaan haliakin LC:tä... tätä iMaccia en kyllä enää mistään hinnasta alkaisi halailla.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kuuluuko myös istua vieressäsi ja pitää sinua kädestä kiinni?Aries kirjoitti: haluaisko joku ostaa multa yhden Sonisphere-lipun? Parempi puolisko ei pääsekään mukaan ja toinen jää näin siis yli...
Viesti Kirjoittaja Aries »
Käsittääkseni kyseisessä tapahtumassa ei ole numeroituja istumapaikkoja. Valitan. Ostaja saa kuitenkin täysin vapaasti valita missä hän meinaa lippunsa kanssa ollaKunkkuJ kirjoitti:Kuuluuko myös istua vieressäsi ja pitää sinua kädestä kiinni?Aries kirjoitti: haluaisko joku ostaa multa yhden Sonisphere-lipun? Parempi puolisko ei pääsekään mukaan ja toinen jää näin siis yli...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Saat minulta sellaiset ilmaiseksi - jos tulet hakemaan. Kun lentää paljon business -luokassa, alkaa pikkuhiljaa nurkat olemaan täynnä noita.M.P.T kirjoitti:Mikä olisi hyvä silmälappu/silmätyyny? Pimennysverhotkin kiinni ollessa reunoilla on valovuotoa ja minä tykkään säkkipimeästä. Tietenkin nuo olisivat omiaan myös matkoilla kun nukutaan lentokentällä ennen lentoa. Kotikäyttöön kuitenkin olisi tarve, koska lentokoneessa käydään varmaan kerran kymmenessä vuodessa2krt oltu, että pitäisi se komas saada vielä täyteen
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ilmankos mulla on ollut tunne että menet aina laput silmillä. Itse yritin tilata pirate baystä.arttula kirjoitti:Saat minulta sellaiset ilmaiseksi - jos tulet hakemaan. Kun lentää paljon business -luokassa, alkaa pikkuhiljaa nurkat olemaan täynnä noita.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Missäs suunnalla sie olitkaan? Jos lomalla kävisi hakemassaarttula kirjoitti:Saat minulta sellaiset ilmaiseksi - jos tulet hakemaan. Kun lentää paljon business -luokassa, alkaa pikkuhiljaa nurkat olemaan täynnä noita.M.P.T kirjoitti:Mikä olisi hyvä silmälappu/silmätyyny? Pimennysverhotkin kiinni ollessa reunoilla on valovuotoa ja minä tykkään säkkipimeästä. Tietenkin nuo olisivat omiaan myös matkoilla kun nukutaan lentokentällä ennen lentoa. Kotikäyttöön kuitenkin olisi tarve, koska lentokoneessa käydään varmaan kerran kymmenessä vuodessa2krt oltu, että pitäisi se komas saada vielä täyteen
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pienessä hiprakassa nyt ja kymmeneksi töihin on ok. Pienessä hiprakassa kymmeneksi töihin ei niinkään ok..._marge_ kirjoitti:Eihän oo väärin olla pienessä hiprakassa ja huomenna kymmeneksi töihin?
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Riippuu siitä, mitä hommia teet?_marge_ kirjoitti:Eihän oo väärin olla pienessä hiprakassa ja huomenna kymmeneksi töihin?
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Onneks siis oon jo turvallisesti kotona.Macco kirjoitti:Pienessä hiprakassa nyt ja kymmeneksi töihin on ok. Pienessä hiprakassa kymmeneksi töihin ei niinkään ok..._marge_ kirjoitti:Eihän oo väärin olla pienessä hiprakassa ja huomenna kymmeneksi töihin?