Uskovaiset kävivät oveni takana. Nuori kaunis nainen alkoi puhelemaan vaikka mitä. Siinä käytiin puunpoltosta keskustelua ja sitten tyttö sanoi, ettei tahdo palelluttaa minua. Minulla siis oli kalsarit ja pyyhe hartioillani. Kaunis ja hyvin pukeutunut nainen ja hänen kanssa voisi lähteä jopa kahvittelemaan. Ei taida olla sinkku saati lähtisikö vääräuskoisen matkaan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Meikästä tulee heti uskovainen, jos kaikki naiset on kokouksissa sellaisia kaunottaria. Varmasti lukevat nettiä kun olen valitellut usein siitä, että kauniit naiset eivät käy jakamassa tietoa.
Olen varma, että jopa Ernolla:kin olisi mielenkiinto herännyt. Naisella ei ollut liikakiloja ja sopivan rintavakin oli. Melkein voisi sanoa, että pukeutuminen oli kuin Hanakolla pelista Katawa shoujo. Aika lähellä oli pukeutuminen. Väritys hivenen eri, mutta tuo lätsäkin oli ihan sama. Luoja kun alkoi puntti vapista.
Kyseisellä propagandan jakajalla ei ollut musta tukka vaan sellainen vaalehtava missä tummia raitoja. Upealla autolla se tuli, mutta en tunne ranskalaisia. Mersun C-sarjalaisen tyylinen peugeot tai citikka ja kiilti kuin juutalaisen vehje. Yrittääkö nuo käyttää minun heikkoutta hyväksi? Kenet ne seuraavaksi laittaa oven taakse? Noh.. Naiset on kaunistuneet jokaisella kerralla, jos katsotaan pelkkiä naisia. Jos tuota äskeistä kauniimpi tulee ja minulla ei ole iltavuoroa niin pyydän kyllä teelle. Kuuntelen vaikka hevosten saunahetkistä, jos voin katsella naiskauneutta. Varmaan sieltä tulee kohta kaksi naista uudella C-sarjan mersulla tai sitten uudella Transportterilla heppatyttökuteet yllä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Silloin meikää viedään, mutta kääntymistä ei ehkä vielä tapahdu.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.