Uskottomatko on enempi sinun mieleesi?Erño kirjoitti:Pyh, ihan sama kuinka kaunis nainen, mutta uskovaisiin ei pidä ikinä sekaantua.
Edith: Kalastajatorpalla oli näytillä tässä yks päivä hyvä kroppasia miehiä yhden maajoukkueen verran!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Uskottomatko on enempi sinun mieleesi?Erño kirjoitti:Pyh, ihan sama kuinka kaunis nainen, mutta uskovaisiin ei pidä ikinä sekaantua.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Nyt on taas puheet mitä sattuu Tauvolla. Kaikki riippuu millainen naismaku kullakin on. Etkö muista, että minä asuin nuoruuden ihan keskustassa. 1980-1990 lähiö 1990-2000 Keskusta ja 2000-2014 maalla. Tiedoksi, että sikoja, lehmiä yms ei tässä kovin lähellä ole. Lehmät on myyty naapurustossa teuraaksi jo ennen kuin muutin maalle. Maalle muutto oli elämäni paras valinta. Mitä olisikaan käynyt, jos olisin tälle mallinkuvatukselle antanut pikkusormen ja muuttanut Helsinkiin? Minulla olisi varmaan kersa ja asuisin vuokralla. Tuon lisäksi olisin varmaan paukaissut itseltäni aivot seinälle jo vuosia sitten kun hermot olisi mennyt. Toisaalta siitä voisi joku muu hehkuttaa. En minä. ABC:lla on taas tullut tuo nöpönenä takaisin töihin, mutta ei vedä vertoja tuolla ovella vierailleeseen. Minun tontin läpi kulkee sellaisia misuja hevosten selässä, että sinullakin pöksyssä olisi painetta kun näkisit niitä runkoja. Kaikki heppatyttöset ei ole niitä alle 30v hempukoita.Tauvo kirjoitti:Jos joskus käyt yli 25 asukkaan kaupungissa, tulet huomaamaan, että kauniita naisia tulee vastaan kadulla, kaupassa, töissä, parkkipaikoilla, kotitalon hississä… Ilman, että tavitsee väistellä maassa olevaa sianpaskaa.
Niitä näkee kaikilla kylilläkin, mutta maalla ei juurikaan kun kauppoja ei ole saati niitä puistoja. Kenties siellä kivellä joku saattaa istua, mutta niitä ei näe ellet ole marjassa ja pyöri jokaista nurkkaa. Elämä muuttuu vuodatukseksi heti kun joutuu muuttamaan maaseudulta pois. Tänään minä tilasin ulkopuolisen puhdistamaan rännini, koska itse en uskalla nyt oikein tikkaille kiivetä. Mikäs sen mukavampaa kun itse selvisi tuosta asiastakin tällä ratkaisulla.jakovski kirjoitti:Noh,noh. Kaupungissa kun käy, niin näkee niitä sianpaskoja dyykkaamassa Salen roskiksia ja dokaamassa puistojen penkeillä.
Oli uskovainen tai ei, mutta aina sen voi kouluttaa. Jos kissan saat pyytämällä istumaan, antamaan tassua ja noutamaan leluhiirtä niin kyllä naisenkin voi kouluttaa. Vika on aina opettajassa. Sama pätee myös itsepuolustuslajeissa. Vika on aina opettajassa, jos oppilas ei opi.Erño kirjoitti:Oikeastaan naikkosiin ei kannata sekaantua ollenkaan, niin jää aikaa harrastuksiin.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
No, mikäli oikein tulkitsen tuota käyttäjätunnustasi olet syntynyt vuonna 1980.M.P.T kirjoitti:...minä asuin nuoruuden ihan keskustassa. 1980-1990 lähiö 1990-2000 Keskusta ja 2000-2014 maalla..
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Muistan erittäin hyvin paljonkin asioita nuoruudesta. Dementtia voi olla iskenyt nyt, koska muistikuvat alkavat olemaan hataria niiltä ajoilta kun olin alle 5v. Mutta 87 eteenpäin muistikuvani on erittäin vahvoja, koska silloin oltiin koulussa. Koulusta minulla on paljon muistikuvia. Täällä on miltei mahdotonta astua siankakkiin. Suurempi todennäköisyys on, että sie astut koiran jätökseen kuin minä astuisin hevosen yms elikon.Tauvo kirjoitti:No, mikäli oikein tulkitsen tuota käyttäjätunnustasi olet syntynyt vuonna 1980.Kävelemään taisit oppia vuonna 1979? ja neitsyytesi menetit 1978? On varmaan paljon luotettavaa muistikuvaa siltä ajalta, erityisesti sellaista joka on verrannollinen nykypäivään?
![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hei hienoa, olipa kivoja uutisia.hatey kirjoitti:Tänään tilille napsahti kahden viikon nettoa vastaava henkilökohtainen bonus.![]()
Maanantaina myös neuvottelin palkan uusiksi. Palkankorotusta 20% + tulokseen perustuva palkkiojärjestelmä 10% kuukaudessa. Lisäksi sitoutumishoukuttimena 15% korotus puolen vuoden päästä.
Kannattaa antaa firmalle paljon, eikä vain tuijota kelloa ja nitise jostain tessistä, niin sitten myös saa vastaavasti paljon.
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Hyvät on edut ja korotukset..Saako kysyä että millä alalla olet ja mitä teet työksesi? Ja tarvisitteko tiimiinne lisää sitoutuneita työntekijöitähatey kirjoitti:Tänään tilille napsahti kahden viikon nettoa vastaava henkilökohtainen bonus.![]()
Maanantaina myös neuvottelin palkan uusiksi. Palkankorotusta 20% + tulokseen perustuva palkkiojärjestelmä 10% kuukaudessa. Lisäksi sitoutumishoukuttimena 15% korotus puolen vuoden päästä.
Kannattaa antaa firmalle paljon, eikä vain tuijota kelloa ja nitise jostain tessistä, niin sitten myös saa vastaavasti paljon.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
hatey kirjoitti:Tänään tilille napsahti kahden viikon nettoa vastaava henkilökohtainen bonus.![]()
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Ei niitä säästöön jääneitä rahoja heti pidä tuhlata.M.P.T kirjoitti:Tilipäivä ja rahaa vielä tilillä. Oletettavasti vielä huomennakin kun on iltavuoro ja ei pääse tuhlaamaan.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Eiköhän siitäkin kuitenkin jokunen tonni käteen jää, vaikka olisi ahkeroimallakin tienattua...jakovski kirjoitti:Palkka nousi 10 000e vuodessa, mutta verotus pitää huolen ettei siitä jää käteen paljoa mitään.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Valokuvaaja Schneider aloitti bisneksensä kolme vuotta sitten. Hän ei kuvaa raskausvatsoja, ei yksivuotiaita, ei perheitä – hän kuvaa vain alle kaksiviikkoisia vauvoja.
käsitys siitä, mitkä ovat välttämättömyystarvikkeita vauvalle, on muuttunut rajusti kolmenkymmenen viime vuoden aikana. Kohtuukulutuksesta on tullut kohtukulutusta. Karkeasti yleistäen: 1980-luvulla riitti, että oli vaunut, sänky ja lämmintä vaatetta. Turvaistuin oli harvalla.
"Kaikki vauvaperheet ovat tietenkin erilaisia, mutta trendinä on havaittavissa, että nykyvauvat syntyvät kuluttajiksi", sanoo Hankenin markkinoinnin professori Jaakko Aspara.
Viesti Kirjoittaja dem0 »