Skyline^ kirjoitti:Ei se kovin pahalta maistu, tai riippuu siitä, ostitko Fiskasia vai mitä..?
On noissa varmaan ihan hyviäkin kunhan vaan uskaltais maistaa. Joskus vuosia sitten kokeilin raksuja ja maistuivat näkkileivältä.
Almo Naturen Pacific Ocean Tuna (kuvassa Atlantin versio) on muuten sen näköistä että vois ihan varmasti syödä itsekin. Samanlaista tavaraa kuin ihmisten purkeissa parhaimmillaan.
Onhan noi melkein kaikki lähes samaa tavaraa, mitä ihmiset syö, voin sanoa..
BlackBook 250Gt, MacPro 1.1, iPhone 5s, MacBook Air
Persona non Grata
Muistaisin, että jossain joku ravintoihminen taisi sanoa, että se mömmö mitä me syötetään lemmikeillemme olisi usein ihmisille huomattavasti terveellisempää, kuin se mitä pistämme itse naamaamme
TheKraken kirjoitti:Muistaisin, että jossain joku ravintoihminen taisi sanoa, että se mömmö mitä me syötetään lemmikeillemme olisi usein ihmisille huomattavasti terveellisempää, kuin se mitä pistämme itse naamaamme
Näin minäkin olen kuullut. Hygieniamääräykset ovat tiukemmat, kerrotaan.
Yksi kaverini jätti isoäitinsä jääkaappin joskus palan koiranmakkaraa, vastaisuuden varalle. Seuraavan kerran mummolassa käydessään isoäiti sanoi, että "Älä sitten enää tuo sitä Pedigree-pötkylää, kun se ei ollut hyvää."
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
TheKraken kirjoitti:Muistaisin, että jossain joku ravintoihminen taisi sanoa, että se mömmö mitä me syötetään lemmikeillemme olisi usein ihmisille huomattavasti terveellisempää, kuin se mitä pistämme itse naamaamme
Näin minäkin olen kuullut. Hygieniamääräykset ovat tiukemmat, kerrotaan.
Yksi kaverini jätti isoäitinsä jääkaappin joskus palan koiranmakkaraa, vastaisuuden varalle. Seuraavan kerran mummolassa käydessään isoäiti sanoi, että "Älä sitten enää tuo sitä Pedigree-pötkylää, kun se ei ollut hyvää."
Pedigree pötkylää!!! Jessus miten repesin.
Ai niin ne ostokset - no, lentoliput
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Arkistoin/pelastan vanhoja Apple ][ & ///- laitteita,ohjelmistoja,lehtiä-Suomalaista Apple ][ & /// historiaa.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple