![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Saattaa maailmankuva muuttua aika radikaalisti.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja timore »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuota nyt ei usko kukaanLihapipo kirjoitti:maanalainen paikka on jäätynyt. Löysin sinihomejuuston, joka ei maistu pahalta.
Viesti Kirjoittaja hatey »
hohoo...valesäkki... 8)Lihapipo kirjoitti:maanalainen paikka on jäätynyt. Löysin sinihomejuuston, joka ei maistu pahalta.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Se on varmaan brie-juusto, jolla on tämä rokko, joka juustolla ilmenee hiukan eri oirein kuin ihmisillä. Sitä joskus virheellisesti on kutsuttu suu- ja sorkkataudiksi (hand, foot and mouth disease) Tuli mieleen tuosta turvastaLihapipo kirjoitti:maanalainen paikka on jäätynyt. Löysin sinihomejuuston, joka ei maistu pahalta.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ihmettelen tätä vastausta, en vaan tajua siitä yhtään mitään!?sinitiainen kirjoitti:Se on varmaan brie-juusto, jolla on tämä rokko, joka juustolla ilmenee hiukan eri oirein kuin ihmisillä. Sitä joskus virheellisesti on kutsuttu suu- ja sorkkataudiksi (hand, foot and mouth disease) Tuli mieleen tuosta turvastaLihapipo kirjoitti:maanalainen paikka on jäätynyt. Löysin sinihomejuuston, joka ei maistu pahalta.Lihapipo on ehkä tartuttanut juustonsa
![]()
Tuo tuoreempi HS:n uutinen ei linkity oikein, siksi tuo toinen edellä
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /11/747631
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Raju ... 64?ref=rss
Lihapipo kirjoitti:maanalainen paikka on jäätynyt. Löysin sinihomejuuston, joka ei maistu pahalta.
Kyllä turpa muuttuu tommoseksi kun lihapipolla, jos syö homejuustoa - tai päinvastoin....sinitiainen kirjoitti:Se onkin vain vitsi niinkuin tuo Lihapipon alotusteksti. Jos en sitä nyt ihan väärin ymmärtänyt
Viesti Kirjoittaja Maza »
Höpö höpö. Sinihomejuusto on hyvää, ihan kaikki. Ja muutkin homejuustot. Ja juustot ylipäätään.hatey kirjoitti:Kyllä turpa muuttuu tommoseksi kun lihapipolla, jos syö homejuustoa - tai päinvastoin....sinitiainen kirjoitti:Se onkin vain vitsi niinkuin tuo Lihapipon alotusteksti. Jos en sitä nyt ihan väärin ymmärtänyt
yökMaza kirjoitti: Sinihomejuusto on hyvää
Viesti Kirjoittaja Jone »
yh hyh..hatey kirjoitti:yökMaza kirjoitti: Sinihomejuusto on hyvää
Viesti Kirjoittaja Carde »
Nii ja edamin vahakuori....sinitiainen kirjoitti:Ei sinihomejuustokaan suorastaan pahaa ole, jos vain ihan vähäsen sitä syö, mutta briejuusto on tosi hyvää, vallankin se sen kuori.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Vetäsimpäs kostoksi 8 Tuc paprika suolakeksiä mökätoosaan, joissa kaikissa oli reilu siivu Aurajuustoa.Jone kirjoitti:yh hyh..hatey kirjoitti:yökMaza kirjoitti: Sinihomejuusto on hyvää
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juurikin näin. Nyt kun itse olen päässyt sinihomejuuston makuun maistuu tuo aikaisempi suosikki brie aika tylsältä.Carde kirjoitti:Sinihome juusto on oikeasti hyvää ja maistuukin jollekkin, toisin kuin ne venttiilinkumin makuiset valkohomejuustot.
Viesti Kirjoittaja Jone »
TÄ väitetäänkö täällä että meidän tottumuksemme ovat jotenkin eriarvoisia? STANAN JUUSTORASISTITAnniel kirjoitti: Juurikin näin. Nyt kun itse olen päässyt sinihomejuuston makuun maistuu tuo aikaisempi suosikki brie aika tylsältä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Noh noh, Jone ottaa nyt rauhassa siellä eikä tukehdu juustoonsaJone kirjoitti:TÄ väitetäänkö täällä että meidän tottumuksemme ovat jotenkin eriarvoisia? STANAN JUUSTORASISTITAnniel kirjoitti: Juurikin näin. Nyt kun itse olen päässyt sinihomejuuston makuun maistuu tuo aikaisempi suosikki brie aika tylsältä.ja vähä tuosta