Tuossa juttua immunoresponsista yms.

Viesti Kirjoittaja Konsta48 »
Viesti Kirjoittaja Sauerkrautzi »
Viesti Kirjoittaja KB7s »
Viesti Kirjoittaja Nuuska1 »
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Ihan linjassa aiemmin tiedetyn pohjalta: sairastat influenssan, voit sairastaa sen uudelleen seuraavana vuonna, mutta ehkä miedompana. Se joka on luullut, että rokote suojaa kymmeneksi vuodeksi on varmaan luullut turhia. Itse luotan jonkin rokoitelinjan tuottavan toimivan rokotteen 10 kuukauden sisällä jakeluun. Toivo pitää, että menestyvä rokote on kiinalainen Tai eurooppalainen, ettei America First -ukkeli saa kaikkia kaapattua.ER kirjoitti:Jaahah. Onpas taas mukavaa. Toimivan rokotteen kehittäminen on vähintään epävarmaa ja sairastettu covid-19 ei anna välttämättä pysyvää tai pitkäkestoista immuniteettia
Viesti Kirjoittaja maffe88 »
Viesti Kirjoittaja antoine »
Viesti Kirjoittaja maffe88 »
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Mitenkäs esimerkiksi minä? Palasin viikko sitten ulkomailta - maasta, jossa koronatilanne on täysin hallitsematon. Olen nyt kotikaranteenissa. Jos en saisi lainkaan poistua kotoani, näkisin tämän kaksi viikkoa nälkää (joka ei vyötärölinjalle mikään katastrofi kyllä olisiIIIMacci kirjoitti:Edit: ratkaisu tohon tulijaisongelmaa voisi hyvin olla mm. Hong Kongissa käytetty GPS-ranneke ja pakollinen karanteeni kaikille riskialueilta palaaville (Riski alue määritellään esim. niin että tilanne on pahempi kuin täällä Suomessa) eli käytännössä kaikki matkustavat joutuvat olemaan kotonaan sen kaksi viikkoa. Rajoitusta rikkoville korkea uhkasakko ja GPS ei valehtele.
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Kun tämä 2 viikon karanteeni on ohi, olen viettänyt yhteensä karanteenissa 7 viikkoa. Karanteeniveteraani siis. Joten... Enköhän minä selviä noista suojaustoimista siten, ettei kukaan tautia ainakaan minulta saa.IIIMacci kirjoitti:No siinä tapauksessa kohdennettu hyökkäys lähimpään supermarkettiin hengitystiet SUOJATTUNA ja kädet desifiotuna, 2viikon ruuat kärryihin ja pysyt sielä kotona sen suositellun ajan.