Mailia kirjoitti:
No eihän tuota Kunkkua voinut laittaa tuollaiseksi pieneksi kisuksi, kun se täällä kokoajan leveilee iällään.
LEVEILEE?! Pikemminkin valitellen toteaa. Mitä leveilemistä siinä on, että on kymmeniä vuosia lähempänä kuolemaa kuin valtaosa homppulaisista?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Mailia kirjoitti:
Se on yleensä tyyliin.. Olen vanha, joten olen viisaampi, kokeneempi, kovempi, taitavampi jne. kuin te.
Kuuleppa tyttönen, noin olen kyllä joutunut joitakin kertoja toteamaan, mutta onko se minun vikani, jos suurimmalla osalla teistä se elämänviisaus on vielä kapalovaiheessa toisin kuin minulla? (olipa taas vaatimattomasti sanottu... 8) ))
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Kuulkaas nyt tyttöset ja setäihmiset, toiset yrittää juoda täällä kahvia kaikessa rauhassa. Ei tässä metakassa voi nauttia juomasta. Laitetaan riita poikki, me ollaan kaikki viisaita. Mutta toiset on myös vanhoja.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Erño kirjoitti: Seniili se on jo, mutta pahin on vasta edessä.
Amanitako tuon on paljastanut?
Maza kirjoitti:Kuulkaas nyt tyttöset ja setäihmiset, toiset yrittää juoda täällä kahvia kaikessa rauhassa. Ei tässä metakassa voi nauttia juomasta. Laitetaan riita poikki, me ollaan kaikki viisaita. Mutta toiset on myös vanhoja.
Hyvä idea. Keitänpä tähän samalla sitten teetä, että voin nauttia siitä kun juoksentelen WoWissa.
Yritän opetella käyttämään Applen uutta näppäimistöä, siinä selitys, miksi välillä tulee ämmiä, vaikka pitäisi tulla jotain muuta. Sen verran on erilainen näpelöitävä kuin vanha Microsoftin näppäimistö. Hyvältä tämä muuten tuntuu, mutta käsi ei ainakaan vielä tunne asentoaan näppäimistöllä. Turhan pienet ovat nuo kohoumat f ja j-kirjaimissa. Vai pitäisikö minun alkaa katsomaan näppäimistöä koko ajan?
KunkkuJ kirjoitti:Yritän opetella käyttämään Applen uutta näppäimistöä, siinä selitys, miksi välillä tulee ämmiä, vaikka pitäisi tulla jotain muuta. Sen verran on erilainen näpelöitävä kuin vanha Microsoftin näppäimistö. Hyvältä tämä muuten tuntuu, mutta käsi ei ainakaan vielä tunne asentoaan näppäimistöllä. Turhan pienet ovat nuo kohoumat f ja j-kirjaimissa. Vai pitäisikö minun alkaa katsomaan näppäimistöä koko ajan?
darthmother kirjoitti:
qwerty ei olekaan enää qwerty?
Elä poika kuule ala neuvomaan vanhempias! Milläs näppiksellä itse kirjoittelet? On se muuten kumma juttu, että vaikka näppäimistä on sama kuin läppärissäni, ei kirjoittaminen ainakaan näin alkuun suju samalla tavalla erillisellä näppäimistöllä. Kai se johtuu siitä, että läppärin päällä tunsi aika hyvin, missä kädet sijaitsevat, mutta nyt kun näppäimistön ympärillä on vain tasaista pöydän pintaa,homma on vähän hakusessa.
darthmother kirjoitti:
qwerty ei olekaan enää qwerty?
Elä poika kuule ala neuvomaan vanhempias! Milläs näppiksellä itse kirjoittelet? On se muuten kumma juttu, että vaikka näppäimistä on sama kuin läppärissäni, ei kirjoittaminen ainakaan näin alkuun suju samalla tavalla erillisellä näppäimistöllä. Kai se johtuu siitä, että läppärin päällä tunsi aika hyvin, missä kädet sijaitsevat, mutta nyt kun näppäimistön ympärillä on vain tasaista pöydän pintaa,homma on vähän hakusessa.
Kuuleppas nyt äijänkäppyrä En mie nyt enää mikään poika ole, viijettäkymppiäni käyn. Papukaija G.Pula-Ahon neuvo typoihin on: Kuules äijä, meeppäs ja pese se sormes, niin mahtuu paremmin näppäimille ja koeta sitten uudestaan. Voisihan siihen pöydänpinnalle ripotella vaikka leivänmuruja, niin ei ois enää niin tasanen 8)
darthmother kirjoitti:Kuuleppas nyt äijänkäppyrä En mie nyt enää mikään poika ole, viijettäkymppiäni käyn
Ikävä kuulla, senkin vanha kääkkä. Ei siis kannata sinuakaan enää ihan täydestä ottaa, etenkään kun ei tiedä, miten olet haperruttanut aivosi alkomaholilla ja muilla tuhoaineilla.
Mut jos sinulla ymmärrystä piisaa, niin kysyn kuitenkin, jotta miten olet itse sopeutunut tuohon uuteen näppäimistöön? Ja kumpaa noista mainitsemistasi käytät mieluummin?
darthmother kirjoitti:Kuuleppas nyt äijänkäppyrä En mie nyt enää mikään poika ole, viijettäkymppiäni käyn
Ikävä kuulla, senkin vanha kääkkä. Ei siis kannata sinuakaan enää ihan täydestä ottaa, etenkään kun ei tiedä, miten olet haperruttanut aivosi alkomaholilla ja muilla tuhoaineilla.
Mut jos sinulla ymmärrystä piisaa, niin kysyn kuitenkin, jotta miten olet itse sopeutunut tuohon uuteen näppäimistöön? Ja kumpaa noista mainitsemistasi käytät mieluummin?
Pikkiriikkiseen alunäpyyn olen tottunut hyvin, sillä olen mukautuvainen ja miellyttävä ihminen ja näpytin toimii lähes yhtä moitteettomasti kuin verbaalinen lahjakkuuteni ja saa ylevät
suollokseni näyttäytymään kauniisti mm. tälläkin foorumilla, tosin paristoja kuluu joten ostin laturin ym. NeXT näppäimistöjä käytetään luonnollisesti NeXTien kera, niitäkin mielelläni.
HAU _o/
Vai on se taas tuo savolaiskääkkä alkanut rettelöimään täällä, syyttää sitten vielä näppäimistöä kun ei näe kirjaimia eikä sormet tunne pistekirjoitus pisteitä näppikseltä. Kyllä se on kunkun aika siirtyä Voice over käyttäjäksi. Tosin ei sekään taida ymmärtää tuota savon mongerrusta. 8)
Vai on se kraakun räähkäkin päässyt miesten ikään, kohtahan sillä alkaa kasvamaan karvojakin. Itselläkin tuo viides vuosikymmen menossa mutta olen silti nuori ja viriili esim just kunkkuun verrattuna. Mutta onhan se todistettu (myös kunkuin kohdalla) änkyröimmät elää pisimpään, ihan piruuttaan vissiin, ihan muiden kiusaksi. 8)
UGH olen puhunut
Viimeksi muokannut Carde, 27.10.2010 klo 17.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
Selvempää olisi ollut jättää tuokin puhumatta - ei järjen häivääkään koko jutussa. Harvoin on ikä tehnyt tehtävänsä noin nopeasti.
Kesäisen lämmintä torstai aamua. Lämpöä tuollaiset +6C tänä aamuna. Täällä ei ole unihiekasta ollut pulaa - käsittämättömän hyvin tuli nukuttua ja tuota monen kaipaamaa unihiekkaa kolahti sellaiset pari kottikärryllistä kumpaankin silmään. Aamukahvit nautitaan ihan rauhassa ja sitten taidan hyppiä tasajalkaa neljän metrin loikkia ihan muuten vain ilokseni kun tuota tehoa tuntuu olevan ihan liikaa tänä aamuna. - Tai sitten olen jotenkin katsonut väärin nuo lääkeannostelut tänä aamuna.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt