Ei täällä hylkeitä käynyt.hatey kirjoitti:Kävin tarkistamassa onko Aadee uuden avattarensa näköinen. Olipa tuo.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Ei täällä hylkeitä käynyt.hatey kirjoitti:Kävin tarkistamassa onko Aadee uuden avattarensa näköinen. Olipa tuo.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Joe se olikin se rouva, joka osti parrakkaan miehen tv:n katselun jälkeisiin hetkiin...Aadee kirjoitti:Ei täällä hylkeitä käynyt.hatey kirjoitti:Kävin tarkistamassa onko Aadee uuden avattarensa näköinen. Olipa tuo.Onkohan Hatey vanha rouva silmälaseilla, joka osti nougata, lakritsia ja tummaa suklaata? 8) Vaiko parrakas keski-ikäinen mies joka osti 1kg marmeladia teeveen katseluun?
No himpula, ne oli ne Hatey maisemmat asiakkaat tänään.hatey kirjoitti:En minä ole vanha. Eikä minulla ollut silmälaseja...kait?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Oletko sä Brunbergin myymälässä töissä? Siellä tuli piipahdettua ostoksilla, tosin jo syksylläAadee kirjoitti:No himpula, ne oli ne Hatey maisemmat asiakkaat tänään.hatey kirjoitti:En minä ole vanha. Eikä minulla ollut silmälaseja...kait?Ellei Hatey hämää puhumalla ruotsia. Kerros muuten mitä ostit?
Joo olen, mutta Välikadunmyymälässä, en tehtaanmyymälässä. 2 vuotta jo täällä häärännyt.mluhtala kirjoitti:Oletko sä Brunbergin myymälässä töissä? Siellä tuli piipahdettua ostoksilla, tosin jo syksylläAadee kirjoitti:No himpula, ne oli ne Hatey maisemmat asiakkaat tänään.hatey kirjoitti:En minä ole vanha. Eikä minulla ollut silmälaseja...kait?Ellei Hatey hämää puhumalla ruotsia. Kerros muuten mitä ostit?
No siellä keskustassa mää just kävin, taisi olla elokuinen lauantai! Muistaakseni kassalla oli joku komea nuori mies töissä. Meitä oli kolme äänekästä golfaajatyttöäAadee kirjoitti:Joo olen, mutta Välikadunmyymälässä, en tehtaanmyymälässä. 2 vuotta jo täällä häärännyt.
No olen ainakin ainoa mies myymälässä, niin se olin minä.mluhtala kirjoitti:No siellä keskustassa mää just kävin, taisi olla elokuinen lauantai! Muistaakseni kassalla oli joku komea nuori mies töissä. Meitä oli kolme äänekästä golfaajatyttöäAadee kirjoitti:Joo olen, mutta Välikadunmyymälässä, en tehtaanmyymälässä. 2 vuotta jo täällä häärännyt.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mää voin tietty bannata sen...Anghorn kirjoitti:Tuo on täysin tarpeetonta. Aadeella on tänään jo ihan tarpeeksi hyvä päivä!
Macco kirjoitti:Mää voin tietty bannata sen...Anghorn kirjoitti:Tuo on täysin tarpeetonta. Aadeella on tänään jo ihan tarpeeksi hyvä päivä!
Pyydän.Macco kirjoitti:Mää voin tietty bannata sen...Anghorn kirjoitti:Tuo on täysin tarpeetonta. Aadeella on tänään jo ihan tarpeeksi hyvä päivä!
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ilmankos ei nukuta: Jatkuva sokerihumala päällä.Aadee kirjoitti:Joo olen, mutta Välikadunmyymälässä, en tehtaanmyymälässä. 2 vuotta jo täällä häärännyt.mluhtala kirjoitti:Oletko sä Brunbergin myymälässä töissä? Siellä tuli piipahdettua ostoksilla, tosin jo syksyllä
Voin sanoa, ettei makeaa tule töissä oikein syötyä ellei tule uutuuksia tai supertuoreita lakuja. Sen sijaan suolaisen himo on kasvanut paljon.Lare kirjoitti:Ilmankos ei nukuta: Jatkuva sokerihumala päällä.Aadee kirjoitti:Joo olen, mutta Välikadunmyymälässä, en tehtaanmyymälässä. 2 vuotta jo täällä häärännyt.mluhtala kirjoitti:Oletko sä Brunbergin myymälässä töissä? Siellä tuli piipahdettua ostoksilla, tosin jo syksyllä
Viesti Kirjoittaja ipot »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
MacBook tulee sitten yhteen....tuomaril kirjoitti:10.5.2011 näin miehen macceilemässä Esport Centterissä Espoossa Mac Book Prolla![]()
Pahoittelen virhettäniNoksu kirjoitti:MacBook tulee sitten yhteen....tuomaril kirjoitti:10.5.2011 näin miehen macceilemässä Esport Centterissä Espoossa Mac Book Prolla![]()
Ei se mikään MACK ole!tuomaril kirjoitti: Onneksi ei tartte enää kauaa harjoittaa syntistä touhua kun ostan kesällä MackBook Pron 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
KirjotusvirheAnghorn kirjoitti:Ei se mikään MACK ole!tuomaril kirjoitti: Onneksi ei tartte enää kauaa harjoittaa syntistä touhua kun ostan kesällä MackBook Pron 8)