Varmastiarisel kirjoitti:höylääminen tuntuu jostain syystä jopa vastenmieliseltä ajatukselta.

Viesti Kirjoittaja redhat »
Varmastiarisel kirjoitti:höylääminen tuntuu jostain syystä jopa vastenmieliseltä ajatukselta.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla on. Paljonko maksat ?vinouma kirjoitti:Tommonen olis aika magee.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Iskikö ns. "simutylsyys" - olen kuullut sellaisesta puhuttavan? Olisinhan mä sen pois ostanut. Hö.arttula kirjoitti:Minulla on. Paljonko maksat ? EDIT// Tarkemmin ajatellen, saattaa olla, ettei minulla olekaan tuollaista enää. Taisin antaa sen ilmaiseksi pois. Ja polkimet myös.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Paljonko "Mint-kuntoisesta" joutuu köyhtymään?hatey kirjoitti:C96 7.63×25
Kolme ehdokasta olisi nyt tyrkyllä, pitää tutkailla ja miettiä, josko joku ehdokkaista, vaiko vielä etsiskelisi. Jokainen ehdokki on kyllä ns. "matching numbers".
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jarel »
Tahtoo kans, mutta 9x19 versiona.hatey kirjoitti:C96 7.63×25
Kolme ehdokasta olisi nyt tyrkyllä, pitää tutkailla ja miettiä, josko joku ehdokkaista, vaiko vielä etsiskelisi. Jokainen ehdokki on kyllä ns. "matching numbers".
Viesti Kirjoittaja amanita »
IWB => It´s VVery Big?MacMees kirjoitti:Housut joissa tilaa IWB-kotelolle.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kantohommia, vai IDPA?MacMees kirjoitti:Housut joissa tilaa IWB-kotelolle.
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Inside WaistBandamanita kirjoitti:IWB => It´s VVery Big?MacMees kirjoitti:Housut joissa tilaa IWB-kotelolle.
Satunnaisia kantohommia. IWB-kotelo vaikuttaa parhaalta vaihtoehdolta.iMies kirjoitti:Kantohommia, vai IDPA?MacMees kirjoitti:Housut joissa tilaa IWB-kotelolle.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
onnittelen valinnasta, on meinaan oiva luuriaksim97 kirjoitti:Seuraava hankinta: nokia lumia 800))
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikä ole, jos amerikkalaisilta jälleenmyyjiltä kysytään. Suosittelevat kuulemma iPhonea tai Androidia, vaikka ostaja kysyisi nimenomaan Lumiaa, jopa AT&T:n liikkeissä. En kyllä ymmärrä miksi ne sitä Androidia tuputtavat. Tässä yli vuoden Android-kännykän omistaneena olen vähän sitä mieltä, että systeemi vaatii ihan liikaa säätämistä tavallisen käyttäjän makuun.To_Ok kirjoitti:onnittelen valinnasta, on meinaan oiva luuriaksim97 kirjoitti:Seuraava hankinta: nokia lumia 800))