Ei minun sitä tarvitse todistaa.iPadi kirjoitti:Ja milläs tuon todistat?tuomaril kirjoitti: En ole "kääntynyt" tässä välissä gayksi.
EDIT: Lopetan tämän tähän.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei minun sitä tarvitse todistaa.iPadi kirjoitti:Ja milläs tuon todistat?tuomaril kirjoitti: En ole "kääntynyt" tässä välissä gayksi.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Alat kuulostamaan Amaltatuomaril kirjoitti:Ei minun sitä tarvitse todistaa.iPadi kirjoitti:Ja milläs tuon todistat?tuomaril kirjoitti: En ole "kääntynyt" tässä välissä gayksi.
EDIT: Lopetan tämän tähän.
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Mikä Volvo?iFooni kirjoitti:Ai täällä on tälläinenkin, minä taidan myös kuulua kohderyhmään 8)
Nuo cokis kupit on kyl ihan hyviäMeillä on ny sinisiä ja vihreitä.
Ja äitillä on Volvo
Ikäsi?iFooni kirjoitti:Ai täällä on tälläinenkin, minä taidan myös kuulua kohderyhmään 8)
Ja äitillä on Volvo
Vanhempi kuin sinä koska iFoonilla on mopo jo.iPadi kirjoitti:Ikäsi?iFooni kirjoitti:Ai täällä on tälläinenkin, minä taidan myös kuulua kohderyhmään 8)
Ja äitillä on Volvo
Mistä sä sen tiedät? Älä vaan sano että olet hänenkin kanssa vaihtanut YV:tä.tuomaril kirjoitti:Vanhempi kuin sinä koska iFoonilla on mopo jo.iPadi kirjoitti:Ikäsi?iFooni kirjoitti:Ai täällä on tälläinenkin, minä taidan myös kuulua kohderyhmään 8)
Ja äitillä on Volvo
Vai että hyviä? Mun yksilö vuoti Pepsit tuomarilin pöydälle ja hajosi kun tippui.iFooni kirjoitti: Nuo cokis kupit on kyl ihan hyviä
Samoin. Tai no, melko lähellä 16:ttaiFooni kirjoitti:Mä olen 16wee
iPadi kirjoitti:Vai että hyviä? Mun yksilö vuoti Pepsit tuomarilin pöydälle ja hajosi kun tippui.iFooni kirjoitti: Nuo cokis kupit on kyl ihan hyviä
No joo, lasi on lasiaiFooni kirjoitti:Kyllähän muutkin isohkot lasit kuin MacShitit hajoavat tippuessaan, ja kyllä, se todennäköisesti vuotaakin jos pohjaa ei oleiPadi kirjoitti:Vai että hyviä? Mun yksilö vuoti Pepsit tuomarilin pöydälle ja hajosi kun tippui.iFooni kirjoitti: Nuo cokis kupit on kyl ihan hyviä
Viesti Kirjoittaja arisel »
Heti mustasukkainen!iPadi kirjoitti:Mistä sä sen tiedät? Älä vaan sano että olet hänenkin kanssa vaihtanut YV:tä.tuomaril kirjoitti:Vanhempi kuin sinä koska iFoonilla on mopo jo.iPadi kirjoitti:Ikäsi?iFooni kirjoitti:Ai täällä on tälläinenkin, minä taidan myös kuulua kohderyhmään 8)
Ja äitillä on Volvo
iPadille ei ole niin tärkeää, että tytöt tykkää...?iFooni kirjoitti:Esitin asiani ehkä huonosti. Tarkoitin, että lasi kun lasi vuotaa jos pohjassa on reikä
Mikset muuten ole ottanut tuota ranneketta irti lasista? Tytöt tykkää
Meilläkin on tollanen!iFooni kirjoitti:Tällänen Volvo sillä taitaa olla, en nyt vuosimallia tarkoon muista mutta jotain tota luokkaa. Kai se on tykänny.
Mä olen 16wee
iMaccini oli vaarassa! Se vuoti sen viereen!iPadi kirjoitti:Vai että hyviä? Mun yksilö vuoti Pepsit tuomarilin pöydälle ja hajosi kun tippui.iFooni kirjoitti: Nuo cokis kupit on kyl ihan hyviä
No ei siinä pitäisi olla mitään reikää, tai ainakaan itse en ollut sitä aiheuttanut. Tytöt tykkää musta ihan ilman rannekkeitakiniFooni kirjoitti:Esitin asiani ehkä huonosti. Tarkoitin, että lasi kun lasi vuotaa jos pohjassa on reikä
Mikset muuten ole ottanut tuota ranneketta irti lasista? Tytöt tykkää
No tuo nyt on nolo kyllä! Volvo ei ole nolo! 8)iFooni kirjoitti:Ite kyllä tykkään tästä enemmän kun Volvosta. Tää on siis iskän auto.
Kieltämättä jollain tavalla vähän "nolo" tuokin, kun iskä joskus haki mut koulusta tuolla
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Ja puolet tuhlasit jo nappikuulokkeisiintuomaril kirjoitti:Nostetaas vähän Limpparidiskoa henkiin !
Tienasin siitä unlockkauksesta 15€! 8)
Noup. En ole vielä niitä rahoja saanut mutta se tyyppi lupasi laittaa ne tilille. Rahat kuulokkeisiin sain äitiltä aamulla kun sanoin tarvitsevani rahaa.thoug kirjoitti:Ja puolet tuhlasit jo nappikuulokkeisiintuomaril kirjoitti:Nostetaas vähän Limpparidiskoa henkiin !
Tienasin siitä unlockkauksesta 15€! 8)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »