Ei kai kukaan ny sellaista menisi tekemäänthoug kirjoitti:Lähinnä ehkä harmittaisi jos valitsisin itselleni nimimerkiksi Volvo ja ajaisin Audilla
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ei kai kukaan ny sellaista menisi tekemäänthoug kirjoitti:Lähinnä ehkä harmittaisi jos valitsisin itselleni nimimerkiksi Volvo ja ajaisin Audilla
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mitä oheen?Tauvo kirjoitti:Entrecôte-läjä on huoneenlämpöytymässä.
Mmmmmmm...
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Ei saa kertoa tommosia ku tällä on nälkä. Sit tietty tuut tänne kehuskeleen et kuin hyvää tuli! Taidanpa tästä mennä tekemään itelleki jotaan sapuskaa. Tai sit ajan Turkuun, varmaan on just läjä tekeytyny ja valmis ku meikä ilmestyy paikalleTauvo kirjoitti:Entrecôte-läjä on huoneenlämpöytymässä.
Mmmmmmm...
Pannulla: paprikaa, valkosipulia, sipulia, herkkusieniä, tomaattia, chiliä ja keitettyjä nuudeleita "kevätsipuli/osteri"-valmiskastikkeessa.Jussi68 kirjoitti:Mitä oheen?Tauvo kirjoitti:Entrecôte-läjä on huoneenlämpöytymässä.
Mmmmmmm...
Hetki tässä vielä menee... Aloittelen vasta pilkkomaan noita muita juttuja..._marge_ kirjoitti:Ei saa kertoa tommosia ku tällä on nälkä. Sit tietty tuut tänne kehuskeleen et kuin hyvää tuli! Taidanpa tästä mennä tekemään itelleki jotaan sapuskaa. Tai sit ajan Turkuun, varmaan on just läjä tekeytyny ja valmis ku meikä ilmestyy paikalleTauvo kirjoitti:Entrecôte-läjä on huoneenlämpöytymässä.
Mmmmmmm...
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tai huonosti pestyt kädet.Jamac kirjoitti:Sain aikaan hassua hymistelyä ja vautsittelua, kun otin sivusta minulle heitetyn lentopallon kiinni kämmenselälläni, niin että pallo ikäänkuin liimautui lennosta siihen. Mulla on ihan hyvä toi poltsisilmä. 8)
Olen kuullut tyypeistä, joiden sukat jäävät pukuhuoneen seinään kiinni. Onko kyse siitä samasta jutusta?Lare kirjoitti:Tai huonosti pestyt kädet.Jamac kirjoitti:Sain aikaan hassua hymistelyä ja vautsittelua, kun otin sivusta minulle heitetyn lentopallon kiinni kämmenselälläni, niin että pallo ikäänkuin liimautui lennosta siihen. Mulla on ihan hyvä toi poltsisilmä. 8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Vastausta odotellessa ilmassa on käsin kosketeltavan kova jännitys.Tauvo kirjoitti:Olen kuullut tyypeistä, joiden sukat jäävät pukuhuoneen seinään kiinni. Onko kyse siitä samasta jutusta?
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kotiuduin töistä puolen tuntia sitten, nyt voisi noudattaa tuollaista suunnitelmaa. Sohvapöydällä koipireisi, riisiä ja vihanneksia sekä Nikolain vuosiolut 2013, televisiossa Valioliigaa ja tällä pienemmällä ruudulla Homppu.dem0 kirjoitti:..otetaan loppupäivä rennosti tekemättä mitään suurempaa.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kuva on aika tiukasti rajattu, mutta olisiko kuitenkin RPD:n etukintut?hatey kirjoitti:Tekemisin SVD:an RPK:n etukintut.