Juuuu.K_Kolja kirjoitti:Ja hompun naismodet voinevat tämän vahvistaa...KunkkuJ kirjoitti:Yksäri on paha tauti etenkin silloin, kun se on minulta lähtöisin. Kannattaa varoa.

Viesti Kirjoittaja amanita »
Juuuu.K_Kolja kirjoitti:Ja hompun naismodet voinevat tämän vahvistaa...KunkkuJ kirjoitti:Yksäri on paha tauti etenkin silloin, kun se on minulta lähtöisin. Kannattaa varoa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
On varmaan olemassa parempiakin kohteita, joihon yhdistyksen pieniä rahovaroja kannattaa käyttää.Kain kirjoitti:Missä Hommpu?
Viesti Kirjoittaja Kain »
500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Tekokynnet uroksella?M.P.T kirjoitti:Rakennekynnet on muuten kivat jopa miehelläPitää varmaan kysyä Hatey:ltä vähän ohjeita. Toisaalta eihän niitä huomaa kun kätöset on kuin muumiolla kun en niitä puhdistele. Ihmettelen vaan läkärin ja apteekkarin toimintaa, että jo työnnetään myrkkyä tuosta vaan. Latasivat vielä rauhoittavia mukaan, mutta eipähän kipu pääse yltymään. Kipupumppu olisi ollut vaan kivempi, ettei tarvitse muistella popsia mitään.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minun kynnet on luomut.M.P.T kirjoitti:Rakennekynnet.... Hatey:ltä vähän ohjeita....
Viesti Kirjoittaja darthmother »
hatey kirjoitti:Minun kynnet on luomut.M.P.T kirjoitti:Rakennekynnet.... Hatey:ltä vähän ohjeita....
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oliko pakko?!Peitsamo kirjoitti:Jalat![]()
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mikset pyytänyt minua maksamaan... minäkin olisin jättänyt maksamattahatey kirjoitti:Kas, huomasin, että autovero on maksamatta. No, sattuuhan sitä. Maksan joskus, jos jaksan. Kiinnostaa oikeastaan aika vähän...
Mutta miksei kukaan ole sitä maksanut puolestani?!
Et muistanut mainita asiasta Mr. Kyydille ?hatey kirjoitti:Kas, huomasin, että autovero on maksamatta. No, sattuuhan sitä. Maksan joskus, jos jaksan. Kiinnostaa oikeastaan aika vähän...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Njoo. Meillä painotetaan tuota jalkahygieniaa, eikä kellään ole tullut jalkoihin mitään. Märkärupi taas on yleensä riesa nujuhommissa, jos sattuu vaikka naama aukeamaan/hiertymään mattoa vasten. Onneksi on Bacibact.Peitsamo kirjoitti:Eihän tuo ole pahakaan vielä![]()
Sitä paitsi sieni tai silsa voi iskeä melkein kelle tahansa esim. yleisistä peseytymistiloista. Ei nyt kovin hanakasti tarvitse alkaa syyttämään huonosti hygienista ynnä muusta
Viesti Kirjoittaja zuzia »
anteeksi, mutta minua jai vaivaamaan tama, sanan jokaisessa merkityksessa. tarkoititkohan siis sanan Sinulle, hyvaa, vai syksy.Aperture kirjoitti:Toivotan myöskin Sinulle hyvää syksyä - sanan ihan jokaisessa positiivisessa mielessä.M.P.T kirjoitti: Hyvää syksyä teille kaikille
Viesti Kirjoittaja arttula »
Lamisil Solo -nimistä voidetta jalkapohjiin. Saa apteekista ilman resettiä. Vaikka ei taida tuo kuva olla omista jaloistasi ?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tottakai. Onko siinä mitään outoa? Ilman kynsiä tippuisi tavarat kourasta. Kun ei ole luomuja nii pitää sitä olla rakennekynnet. Onhan monella miehellä tekosilmäkin päässä kun oikea on poistunut.tuomaril kirjoitti:Tekokynnet uroksella?M.P.T kirjoitti:Rakennekynnet on muuten kivat jopa miehelläPitää varmaan kysyä Hatey:ltä vähän ohjeita. Toisaalta eihän niitä huomaa kun kätöset on kuin muumiolla kun en niitä puhdistele. Ihmettelen vaan läkärin ja apteekkarin toimintaa, että jo työnnetään myrkkyä tuosta vaan. Latasivat vielä rauhoittavia mukaan, mutta eipähän kipu pääse yltymään. Kipupumppu olisi ollut vaan kivempi, ettei tarvitse muistella popsia mitään.
![]()
WTF!
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Minulle on käynyt useasti aivan samalla tavalla ja kaksi kertaa poliisisetä on kilvet vääntänyt pois autosta.hatey kirjoitti:Kas, huomasin, että autovero on maksamatta. No, sattuuhan sitä. Maksan joskus, jos jaksan. Kiinnostaa oikeastaan aika vähän...
Huomioni itse asiassa herätti, kun näin tien reunassa poliisisedän raastavan väkivalloin kilpiä kohtalaisen tuoreesta autosta. Kävi siinä mielessä, että tuskin muuntakia siitä kilpiä irroittivat, kuin verojen taotta. Samalla tuli mieleen, että mitenkähän omassa hopassa oli verojen tilanne....theinonen kirjoitti:Minulle on käynyt useasti aivan samalla tavalla ja kaksi kertaa poliisisetä on kilvet vääntänyt pois autosta.hatey kirjoitti:Kas, huomasin, että autovero on maksamatta. No, sattuuhan sitä. Maksan joskus, jos jaksan. Kiinnostaa oikeastaan aika vähän...
Merkillistä on ettei pidetä mukana työssä vaadittavia työkaluja, sillä se kilpi lähtisi hiukan siistimmin ruuvimeisselin avulla kuin murjomalla solmuun jonkun vääntöraudan kanssa.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Olet kuitenkin palaamassa lomiltasi, ettei työnantaja ajatellut lomiesi olevan 'toistaiseksi' voimassa olevia?hatey kirjoitti: Höh... kuulin, että töissä olivat myyneet autoni, siis työautoni. En kuulemma tarvitse sitä lomallani.