Sarkofagi on hyvä jarrukiila.KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.arttula kirjoitti:iDock kirjoitti: Juu, mutta voi pojat, että sitä treenattiinkin.
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Etkä voinut sitten kertoa tuota ajoissa minulle ??hatey kirjoitti:Ei pidä uskoa aina kaikkea. Etkö oppinut siitä, kun valkotakkiset sedät houkuttelivat sinut ambulanssin kyytiin sanomalla, että siellä takaosassa on lakritsaa. Ei ainakaan ollut silloin kun minulle niin sanottiin.arttula kirjoitti: Minä PÄÄSEN ulos täältä !Se on jo luvattu minulle !

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Jarrukiila ???hatey kirjoitti: Sarkofagi on hyvä jarrukiila.

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tarvii varmaan lentokoneiden jarrukiilaksi.arttula kirjoitti:Jarrukiila ???hatey kirjoitti: Sarkofagi on hyvä jarrukiila.Pitäisikö semmoinenkin löytyä tuosta kapineesta ?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minunkin kohdalla totesivat, ettei tuo ikinä opi rynkkyä kokoamaan, joten laittoivat tykille. Sitten totesivat, ettei siitä ole siihenkään hommaan, joten tekivät johtajan. Sen jälkeen totesivat, ettei tästä tyypistä ole yhtään mihinkään, joten tekivät vielä isomman johtajan ja siirsivät tulenjohtoon.KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.
-
Meille opetettiin juuri oppitunnilla, että tulenjohtajat ovat armeijan lyhytikäisintä porukkaa sotatantereella.Macco kirjoitti:Minunkin kohdalla totesivat, ettei tuo ikinä opi rynkkyä kokoamaan, joten laittoivat tykille. Sitten totesivat, ettei siitä ole siihenkään hommaan, joten tekivät johtajan. Sen jälkeen totesivat, ettei tästä tyypistä ole yhtään mihinkään, joten tekivät vielä isomman johtajan ja siirsivät tulenjohtoon.KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.

-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin on, ja minun duuni on sellainen, että ne tyypit pyritään tappamaan ensimmäisenä. Joku ei ole tainnut tykätä minusta armeijassaarttula kirjoitti:Meille opetettiin juuri oppitunnilla, että tulenjohtajat ovat armeijan lyhytikäisintä porukkaa sotatantereella.Macco kirjoitti:Minunkin kohdalla totesivat, ettei tuo ikinä opi rynkkyä kokoamaan, joten laittoivat tykille. Sitten totesivat, ettei siitä ole siihenkään hommaan, joten tekivät johtajan. Sen jälkeen totesivat, ettei tästä tyypistä ole yhtään mihinkään, joten tekivät vielä isomman johtajan ja siirsivät tulenjohtoon.KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Taitaa olla siis aika heittää hyvästit myöskin tulenjohto-ruk- haaveesta.arttula kirjoitti:Meille opetettiin juuri oppitunnilla, että tulenjohtajat ovat armeijan lyhytikäisintä porukkaa sotatantereella.Macco kirjoitti:Minunkin kohdalla totesivat, ettei tuo ikinä opi rynkkyä kokoamaan, joten laittoivat tykille. Sitten totesivat, ettei siitä ole siihenkään hommaan, joten tekivät johtajan. Sen jälkeen totesivat, ettei tästä tyypistä ole yhtään mihinkään, joten tekivät vielä isomman johtajan ja siirsivät tulenjohtoon.KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Miksei minulle anneta mitään tuollaista kivaa ?hatey kirjoitti:Minulle antoivat paljon räjäymiittiä ja alaisia leikkikaluiksi.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jotain kivaa taitaa sentään järjestyä sinullekin! Soittelin yhdelle Puheloiselle. Tämä luumäkeläistaustainen heppu on pärjännyt armeijassa aika hyvin, taitaa olla jo jonkinlaisessa korkeassa virassa siellä. Sille vähän ihmettelin armeijan nykymenoa. Että siellä sen kun leikitään tietokoneilla ja kirjoitellaan nettifoorumeille, eikä opita edes rynkkyä käyttämään. Ja kymmenen päivän päästä muka päästään siviiliin! Puheloinen kiinnostui tapauksesta niin paljon, että lupasi vähän selvittää sitä.arttula kirjoitti: Miksei minulle anneta mitään tuollaista kivaa ?
Soitteli äsken takaisin. Kertoi, että tapaus selvisi helposti, kun siviiliin lähtijöitä on kymmenen päivän päästä vain kourallinen. Niiden joukosta kuulemma tunnistettiin heti tämä meidän Arttula.
Nyt tuumaavat siellä, että riittäiskös sille yksi kuukausi ylimääräistä palvelua opettamaan kaikki tarpeellinen, mistä se on lintsannut. Ja se kuukausi ollaan kuulemma sitten ilman tietokoneita. Että semmonen tapaus tällä kertaa.

-
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Vanha totuus pätee näköjään tälläkin: Älä levitä perättömiä huhuja; keksi itse lisää uusia.iDock kirjoitti:^Pelottava tornihuhu.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

Lisähehkutus: kämppä on puhtoinen ja järjestyksessä. Vierasta odotellessa se on pidettävänä tällaisena.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Naarasvieras ? Ooooo !!!Erño kirjoitti: Lisähehkutus: kämppä on puhtoinen ja järjestyksessä. Vierasta odotellessa se on pidettävänä tällaisena.

-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Lähetä sotilaspassisi takaisin => ei kertauksia!Erño kirjoitti:Inttiä voisi hehkuttaa: firmalta loppuu rahat = ei kertauksia!![]()
Tosin siitä joutuu noin viikon koulutukseen sivarikeskukseen, mutta se on hauskaa. Tai ainakin ennen joutui.
-
arttula kirjoitti:Naarasvieras ? Ooooo !!!Erño kirjoitti: Lisähehkutus: kämppä on puhtoinen ja järjestyksessä. Vierasta odotellessa se on pidettävänä tällaisena.
Ei, vaan tummahipiäinen raavas mies.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sotilaspassini lienee vieläkin Hervannassa.Thoth kirjoitti:Lähetä sotilaspassisi takaisin => ei kertauksia!Erño kirjoitti:Inttiä voisi hehkuttaa: firmalta loppuu rahat = ei kertauksia!![]()
...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
eihän siinä mitään hävettävää.Erño kirjoitti:Ei, vaan tummahipiäinen raavas mies.arttula kirjoitti:Naarasvieras ? Ooooo !!!Erño kirjoitti: Lisähehkutus: kämppä on puhtoinen ja järjestyksessä. Vierasta odotellessa se on pidettävänä tällaisena.![]()
Erño on rakastunut. söpöä.
-
Eikä ole mitään homosöpöä! Vaikka tullaankin halailemaan hikisenä pyjamat päällä viikon päivät.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Mää oon jo aikasemmin sanonu että sul ei oo kaikki inkkarit muumilaaksossa, vai miteseoli.Erño kirjoitti:Ei todellaakaan! Kyseessä on kunniavieras.
Eikä ole mitään homosöpöä! Vaikka tullaankin halailemaan hikisenä pyjamat päällä viikon päivät.
http://sisainenaani.com
-
Olen OOK:n aktiivijäsen.redhat kirjoitti:Mää oon jo aikasemmin sanonu että sul ei oo kaikki inkkarit muumilaaksossa, vai miteseoli.Erño kirjoitti:Ei todellaakaan! Kyseessä on kunniavieras.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hmmm.. siellä minäkin olin, ja opetin asealiupseerille miten kevyt KK puretaan ja kasataan ripeästi, kun ei ruoja itse osannut.KunkkuJ kirjoitti:Minä en koskaan oppinut rynnäkkökiväärin käyttöä. Siksi minut passitettiin ilmavoimiin.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kerabit »
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Adelen Lada 2011
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mene ihmeessä - muistat reissun kuitenkin loppuikäsi - samoin sen, jos et lähde. Pähkäilin aikanaan lähtisinkö formuloita katsomaan Unkariin, kun samaan aikaan siellä olisi päässyt katselemaan täydellistä auringonpimennystä; olin juuri myynyt asunnon, ja irrotettavaa rahaa olisi kyllä ollut - en sitten lähtenyt kuitenkaan, ja harmittelen sitä joka kerta muistaessani asian. Mika Häkkinen nimittäin voitti kisan...carrbon kirjoitti:Seuraavat matsit torstaina, lauantaina ja maanantaina. Lennot launtaina Vilnaan ja sunnuntaina takaisin 160€, hieman poltteleearisel kirjoitti:Oho!carrbon kirjoitti:Suomi jatkaa EM-koripalloilun jatkolohkoon ja 12. parhaan eurooppalaisen joukkueen joukkoon!! Kiitos Kreikka, kiitos Makedonia ja ennen kaikkea - KIITOS SUDET!!![]()
Hienoa!![]()

Edelleen ovat formulat katsastamatta - ja nyt juuri ei ihmeesti innostakaan jostain syystä...
Kiitos infosta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
kerabit kirjoitti:Minä löysin komentajan tyttären ja opin riisumaan ja pukemaan sen niin nopeasti että sillä tiellä ollaan edelleen.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka