Antiwäkki kirjoitti:
Jaa kuinka niin harmia? Ja onks sulla siis kokemusta paskoista kosketusnäytöistä vai E51?
Verrattuna mihin tahansa vähän kalliimman luurin kosketusnäyttöön, nuo nokialaiset ovat aivan tuskaa käyttää. Epätarkkoja, hitaita, vaativat voimakkaan painalluksen ja jumiutuvat vähän väliä. E51 on ihan kelpo luuri, taatusti kestää pidempään kuin tuo 5320.
Ihan totta. Saa nähä miten tottuu käyttämään näppäimistöpuhelinta pitkästä aikaan..
Anghorn kirjoitti:E51 ehdottomasti. Nokian halvoista kosketusnäytöllisistä ei ole kuin harmia. Kokemusta on.
Jaa kuinka niin harmia? Ja onks sulla siis kokemusta paskoista kosketusnäytöistä vai E51?
Ehdottomasti samaa mieltä. Itselläni oli E51 käytössä muinoin enne iPhone 3G:ta aika kauan ja oli kyllä hyvä puhelin ja kestävä ja laadukas. Vieläkin hyllyssä varmasti toimivana.
Anghorn kirjoitti:E51 ehdottomasti. Nokian halvoista kosketusnäytöllisistä ei ole kuin harmia. Kokemusta on.
Ehdottomasti samaa mieltä. Itselläni oli E51 käytössä muinoin enne iPhone 3G:ta aika kauan ja oli kyllä hyvä puhelin ja kestävä ja laadukas. Vieläkin hyllyssä varmasti toimivana.
-Kun Safarilla lukee esim Hompun Off-topicia ja avaa jonkun ketjun. Luettuaan sen Snow Leopardissa tottui pyyhkäisemään touch padillä takaisin päävalikkoon (esim Offariin) Lionissa se ketju ei näykään vaaleapana (luettuna). Tosi ärsytävä. En keksinyt mistä asetuksista tuon saa korjattua. Raivostuttaa rullata alas ja osoittaa "Takaisin Off-topiciin"
Vaihda selainta. Safari palaa edelliselle sivulle ilman päivittämistä normaalilla tavalla. En nyt muista, pystyykö sen tekemään toisella tavalla jollain toisella sormiliikkeellä, mutta toisissa selaimissa varmaan toimisi vanhalla tavalla.
Macco kirjoitti:Mikä eläin/lintu/ötökkä on sham? Kylppärissä oli pullo, jonka kyljessä luki "sham poo".
Kyseessä on musta räppärieläin jonka luonnollinen elinympäristö on detroitin ghetoissa.
Ja sen hittibiisi on Sham - Shake Your Ass
Noni! Tiesin että Shamilla ja poolla on yhteys. Minulla on siis pullotettuna räppärin hittipiisin sivutuotetta. Tai sitten ihan vaan räppärin tuotosta...
Viimeksi muokannut Macco, 10.7.2012 klo 21.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taas törkeesti lukematta aikaisempia viestejä tiedustelen, eikö kukaan oikeesti osaa vastata tähän iTunes hämärään kysymykseen johon viittaan topicissa:
Koska homman nimi on se, että eräässä soittolistassa iTunes on päättänyt, että kun on sufflella on toistettava biisi AINA listan VIIMEINEN biisi, joten se soittaa vain yhden kappaleen. Onneksi tämä on vain yhdessä soittolistassa, mutta voinko tehdä asialle kenties jotain, vai onko tämä taas näitä hämäriä juttuja, joita sattuu vain harvoille minun lisäkseni?
"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be." (Douglas Adams)
......
iMac early '09 21,5" OS X 10.10.5
Kain kirjoitti:Miksi minun huoneessa on hyttysiä koko ajan, vaikka minulla on sitä varten ikkuna auki, jotta ne pääsisivät siitä ulos?
Ikkunassa ei ole exit kylttiä. Kenties opastus on tipotiessään. Myös se verkko ikkunassa voisi auttaa, etteivät ne tule sisälle ja näin lennä väärään suuntaan.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Kain kirjoitti:Miksi minun huoneessa on hyttysiä koko ajan, vaikka minulla on sitä varten ikkuna auki, jotta ne pääsisivät siitä ulos?
Ikkunassa ei ole exit kylttiä. Kenties opastus on tipotiessään. Myös se verkko ikkunassa voisi auttaa, etteivät ne tule sisälle ja näin lennä väärään suuntaan.
Valojen sammuttaminen sisältä ja valon laittaminen ulos avoinna olevan ikkunan kohdalle voisi auttaa.
Kertokaa yksi kunnollinen sähkötarvikeliike netissä mihin ei tarvitse y-tunnusta?
Hermot menee netin kauppoihin kun mitään ei tahdo löytää. Esimerkiksi motonet liikkeen kotisivut eivät löydä liikkeessä olevia tuotteita. Tuntuu, että esim Opal ja onnisen tuotteet on niin kiven alla, että oksat pois. Ei viitsi aina olla lainaamassa tuttavan kuvastoa ja näyttää mitä tarvitsee. Onko netissä yhtään sähkötarvikkeita myyvää liikettä? En jaksa lähteä ajamaan kauppoihin ennen kesälomia, koska mun kärsivällisyys ei riitä 2h kauppareissuun.
Noh... On vain hyväksyttävä, että kunnollisia sähkötarvikeliikkeitä ei netissä ole. Jokainen laite pitää näköjään olla erimerkkiä. Tekisi mieli vaan, että ne olisi samaa merkkiä ja näin päästä asiassa helpommalla.
Viimeksi muokannut M.P.T, 11.7.2012 klo 15.08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Missähän vaiheessa kannattaisi ostaa mansikat pakastamista varten, joko jo vai myöhemmin? Mustikoista olen sen verran selvillä, että niitä ei vielä varmaan saa, edes Turun torilta...
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
waiski kirjoitti:Missähän vaiheessa kannattaisi ostaa mansikat pakastamista varten, joko jo vai myöhemmin? Mustikoista olen sen verran selvillä, että niitä ei vielä varmaan saa, edes Turun torilta...
Osapuilleen just nyt.
Mustikat ovat jopa täällä Pohjois-Karjalassa aukeilla pakoilla vähintään lähes kypsiä, joten ei niissäkään pitkään enää mene.