Mieki.hatey kirjoitti:Nukun sohvalla.
Mitä teet juuri nyt?
-
richidi
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Vuodesoffa ei oo hyvä vuode eikä soffarichidi kirjoitti:Mieki.hatey kirjoitti:Nukun sohvalla.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mikset tee osoitetarroja
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Käytän printteriä vain ehdottoman pakon edessä. (Voisi sitä kai kirjoittaa käsin niihin tarroihinCitruuna kirjoitti:Oho - minä en edes tunne noin montaa ihmistä, en ole kauhean seurallinen...
Mikset tee osoitetarroja
On noita kortin saajia karsittukin, kun kaikille ei ole järkeä laittaa...
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Muuten ovat samanlaisia, paitsi Kunkkua ei pyydetä Keskustan puolukokouksissa mihinkään ehdolle. Korkeintaan poistumaan. Kunkku ei myöskään osaa katsoa joka suuntaan yhtäaikaa.Anniel kirjoitti:Ja sinne katos se pienikin mielenkiinto Kunkkua kohtaanKunkkuJ kirjoitti:Olen siis vähän kuin Paavo Väyrynen.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Voi teitä rakastavaisia.Citruuna kirjoitti:Mitä helvattia! Seuraan kiinnostavaa keskustelua, kunnes törmäsin tähän! Ja minä en ole mikään raka, senki vähän-kuin-paavoKunkkuJ kirjoitti:Citruuna kirjoitti:En nyt tarkoita tuota vanhaa, kärttyisää, itserakasta hörhöä,...tuomaril kirjoitti: Tarkottanet Kunkkua? Hän on minua useampaankin otteeseen sanonut nuorisorikolliseksi.Voi rakas! (jos ei ihan vielä, niin pian...), nyt olet varmasti erehtynyt henkilöstä! Minä en ole vanha, onpahan vaan kertynyt tuota elämänkokemusta vähän enemmän kuin monelle muulle. Siis kauan elänyt, mutta ei missään tapauksessa vanha. Enkä ole kärttyisä, en missään tapauksessa! Ehkä joskus olen muutaman lievästi arvostelevan sanan lausunut tästä nykymenosta, mutta kärttyisä? Pois se minusta!
Ja itserakas? Minä? Siihen nähden, miten miellyttävä, kohtelias, huomaavainen, viisas, ystävällinen, auttavainen, kärsivällinen ja komea olen, voisin rakastaa itseäni paljon enemmän, mutta en tee sitä, koska en halua masentaa toisia. Olen siis vähän kuin Paavo Väyrynen.
Ja hörhö? Kiitä onneasi, että olen kaikkea tuota edellä kerrottua. Muuten saattaisin haastaa sinut oikeuteen kunnian loukkauksesta!.
♥-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinä et vielä ymmärrä, kun olet niin nuori. Tällaisissa suurissa rakkaustarinoissa tunteet läikkyvät aluksi laidasta laitaan, mutta pikku hiljaa ne tasaantuvat.Kain kirjoitti: Voi teitä rakastavaisia.
-
Citruuna
-
KunkkuJ
Aiot siis tarjota minulle itse tekemiäsi joulupipareita?Citruuna kirjoitti:Mietin kaulimen hankkimista
-
Citruuna
-
KunkkuJ
Höh. Ei kiinnosta. Etkö ymmärrä, että pipareissa pitää näkyä ja maistua sinun pikku kätösiesi jälki, ennen kuin ne houkuttelevat?Citruuna kirjoitti:Tuossa
-
ookoo
Viesti Kirjoittaja ookoo »
-hiljaisuus-
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eli kerrot julkisesti olevasi hompussa kirjoilla?ookoo kirjoitti:Lähden nolaamaan itseni julkisesti
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
hatey
-
Peitsamo
-
ookoo
Viesti Kirjoittaja ookoo »
hatey kirjoitti:Eli kerrot julkisesti olevasi hompussa kirjoilla?ookoo kirjoitti:Lähden nolaamaan itseni julkisesti
Joukkueen joulunäytös jota oli harjoiteltu kerran. Laatu oli sen mukaista mutta hauskaa oli (:
-hiljaisuus-
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sitä on mukava katsella ja pienenä se oli pakko saada aina pyörimään. Siitä lähtee sellainen jännä ääänikin, mutta en tiedä onko niitä enää missään.hatey kirjoitti:Katselen ja ihmettelen fysiikan ihmeitä. Kynttilän päällä pyörii enkeleitä. Siis semmonen kynttilähässäkkä, jossa liekin yläpuolella on ropelleri ja siitä roikkuu enkeleitä. Kyllä tiede on ihmeellistä.
Minä kuuntelen maajusseja telkkarista. Tuo olisi parempi radiossa esitettävänä ohjelmana kuin telkkarissa. Ei jaksa katsoa, mutta kuunnella kylläkin.
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Enkelikello on kyllä paholaisen keksintö! Helvetillinen meteli siitä ainakin lähteeM.P.T kirjoitti:Sitä on mukava katsella ja pienenä se oli pakko saada aina pyörimään. Siitä lähtee sellainen jännä ääänikin, mutta en tiedä onko niitä enää missään.hatey kirjoitti:Katselen ja ihmettelen fysiikan ihmeitä. Kynttilän päällä pyörii enkeleitä. Siis semmonen kynttilähässäkkä, jossa liekin yläpuolella on ropelleri ja siitä roikkuu enkeleitä. Kyllä tiede on ihmeellistä.
-
hatey
Tiimarista saa noita jotka kilisee ja joissa on useampi semmonen ohut pikku kynttilä, tai sitten näitä joka minulla on: Toimii yhdellä lämpökynttilällä eikä tässä ole sitä kilikelloa. On siis hiljainen, mutta yhtä hauska katseltava. Hinta oli kummallakin sama, jotain yli 3 euroa, mutta alle 4.M.P.T kirjoitti:Sitä on mukava katsella ja pienenä se oli pakko saada aina pyörimään. Siitä lähtee sellainen jännä ääänikin, mutta en tiedä onko niitä enää missään.......hatey kirjoitti:Katselen ja ihmettelen fysiikan ihmeitä. Kynttilän päällä pyörii enkeleitä. Siis semmonen kynttilähässäkkä, jossa liekin yläpuolella on ropelleri ja siitä roikkuu enkeleitä. Kyllä tiede on ihmeellistä.
-
jakkumasa
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Joten kevyeksi iltapalaksi nyt ruispuikuloita, luentomuistiinpanoja ja suttupaperille roipellusta.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Meillä oli myös joskus, eikä koskaan enää! Eihän se halpa, koottava rimpula pysynyt kunnolla edes pystyssä, vaan oli koko ajan kallellaan johonkin suuntaan.Anniel kirjoitti: Enkelikello on kyllä paholaisen keksintö! Helvetillinen meteli siitä ainakin lähtee
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka