Olisiko photobuckettia parempaa kuvasysteemiä olemassa? nykyinen photobucket on niin syvältä ja poikittain. Mikään ei tahdo enää sielläkään toimia kuten ennen.
Jussi68 kirjoitti:Odotellaan, eiköhän toi paikka selviä. JL
Parempia kuvia ei ole. Mummokin potkaissut tyhjää, että en voi kysyä missä tämä otettiin. Olisi kiva käydä kesälomalla otattamassa uudenmpi kuva ja tämä kuvahan on otettu sitten 1985 kesällä, että 6v synttärit olivat jo mielessä Jännää miten ennen näytettiin enemmän lapsilta kuin nyt. Nykyään kaikki näyttää vanhemmalta. Ennen oltiin verkkarit jalassa ja juostiin pitkin metsiä ja liattiin itseä. Nykyään kourat eivät ole lapsilla mullassa ja naama ravassa.
En ole paljoa muuttunut tuosta. Edelleen minulla on nama kirotun luonnonkiharat joista tahtoisin eroon. Hivenen rusketusta pintaan ja tumma tukka niin menisin turkkilaisesta pizzanpaistajasta.
peikko2.jpg
liukuva2.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut M.P.T, 15.7.2012 klo 15.55. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Kyllä se kuvat.fi nyt toimii, kun minä tein heille miinanpolkemista ja selvitin heille missä heidän systeeminsä tökkii. Muutama tunti työtä, viikko odottelua että jotain tapahtuu
^Oisit sanonu niille että se tumma tausta slideshowssa on on ihan takapuoli, ja välillä ei ilmesty näkyviin "jaa kuva" linkki. Itse asiassa olisit sanonut niille, että viime uudistus oli ihan paska.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Eipä ole enää ilmaisversiota. Tai on, 30 päivän kokeiluversio ei maksa mitään. Muutenkin uudistunut ihan täysin.
Edit: Ei muuten näytä Jatka-painiketta tuossa, kun yrittää luoda sivustoa. Ei Safarilla eikä Chromella. Hankaloittaa seuraavaan kohtaan jatkamista. Macco, töihin!
Viimeksi muokannut Anghorn, 14.7.2012 klo 16.50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Eipä ole enää ilmaisversiota. Tai on, 30 päivän kokeiluversio ei maksa mitään. Muutenkin uudistunut ihan täysin.
Edit: Ei muuten näytä Jatka-painiketta tuossa, kun yrittää luoda sivustoa. Ei Safarilla eikä Chromella. Hankaloittaa seuraavaan kohtaan jatkamista. Macco, töihin!
Jaa...minulla toimii edelleen ilmaiseksi.... Ollut ilmaiseksi koko ajan.
^ Ilmeisesti joku systeemi että vanhat ilmaistilejä käyttävät asiakkaat saavat pitää sivustonsa ilman lisämaksuja, uusille ei sitten moisia enää anneta.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Anghorn kirjoitti:^ Ilmeisesti joku systeemi että vanhat ilmaistilejä käyttävät asiakkaat saavat pitää sivustonsa ilman lisämaksuja, uusille ei sitten moisia enää anneta.
Jotain tälläistä aavistelen.
Erño kirjoitti:Mistä johtuu, että marjat (ainakin mustikat) kuumenevat mikrossa sulatusasteella?
Niissä on paljon vettä.
Ei pelkkä vesikään kuumene noin nopeasti.
Kokeile ripotella vettä semmoisina yksittäisinä pisaroina lautaselle ja mikroon. Kyllä ne kuumenevat aika nopeasti. Marjoissa on paljon vettä verrattuna vaikka karjalanpiirakkaan. Mikron toiminta perustuu juuri vesimolekyylien liikuttamiseen.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Anghorn kirjoitti:
Tuosta simppeli suomalainen kuvagalleria 3e/kk.
Ilmaisversiokin on ihan toimiva.
Ei jaksa enää. Eivät saaneet uudistuksessa mitään muuta kuin ongelmia aikaiseksi. Buginen kakka.
M.P.T kirjoitti:En ole paljoa muuttunut tuosta. Edelleen minulla on nama kirotun luonnonkiharat joista tahtoisin eroon. Hivenen rusketusta pintaan ja tumma tukka niin menisin turkkilaisesta pizzanpaistajasta.
Mikä ihme siinä on, että suoratukkaiset valittavat kun ei ole kiharoita, ja kiharatukkaiset haluavat käppyröistä eroon!
arisel kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että suoratukkaiset valittavat kun ei ole kiharoita, ja kiharatukkaiset haluavat käppyröistä eroon! On sulla kuvanimet...
Katsos kun olen niin värikäs persoona. Tiedätkös montaa kiharapäistä runopoikaa jotka ajelee traktorilla? Sitähän minäkin. Jakorasia tuli vain ensimmäisenä mieleen. Kiharat on todellakin ärsyttävät. Ei ole kivaa kun ne sojottaa aamulla kuin heinäkasa. sa-int mallista taas en tykkää. Kyllähän miehellä pitää tukka päässä olla. Kiharat ovat todella työläät hoitaa ja pitää kuosissaan. Käyn parturissa kerran kuussa ja vuodessa sinne menee paljon rahaa vaikka saankin alennuksella. En. En maksa palvelua luonnossa, jos sitä ajattelit. Myönnä pois, että ajattelit Se on miltei se ainut hetki kun saa naiselta kosketusta ja siitäkin joutuu maksamaan. Ilmaista parturia kun ei ole ikävä kyllä.
Viimeksi muokannut M.P.T, 15.7.2012 klo 15.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Toimiiko iOS 5 sulavasti / nykimättä / hyvin iPhone 3GS:ässä?
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
arttula kirjoitti:Kokeile ripotella vettä semmoisina yksittäisinä pisaroina lautaselle ja mikroon. Kyllä ne kuumenevat aika nopeasti. Marjoissa on paljon vettä verrattuna vaikka karjalanpiirakkaan. Mikron toiminta perustuu juuri vesimolekyylien liikuttamiseen.
Ripottelu on siis avainasemassa. Kun olet vettä ripotellut, kokeile seuraavaksi ripsiä sitä piirakkaa murusina sinne. Jos ei vieläkään toimi, niin voihan ripsipiirakka.