Opiskelemaan vaan. AMK on sen verran läpihuutojuttu, että menee vaikka vasemmalla kädellä. Keskiverto cockerspanielikin läpäisisi AMK:n tyydyttävisin arvosanoin.arisel kirjoitti:Jos työnantaja haluaa kouluttaa, niin ehkä halukkuutta sovittaa työajat koulutuksen mahdollistaviksi löytyy myös, kannattanee kysyä? Joka tapauksessa opiskelu varmastikin toisi vaihtelua elämääsi - ehkä uusia tuttavuuksia myös.M.P.T kirjoitti:Katsoin kun kolmas oppilaani suoritti tarvittavat näytöt. Pomo kysyi samalla kiinnostaisiko minua lisäopiskelu. Voi olla amk ja 3-vuorotyö liian kova yhdistelmä. Pitää harkita asiaa tarkemmin, mutta mahdollisuus olisi työnantajan puolelta.
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Nooh... Aktiivisinta kirjoittelua off-topic- puolella..tuomaril kirjoitti:No sinunhan mielestä kaikki viestini ovat yhtä spämmiä. Epäilen vahvasti että pidät tätä vastaustakin spämminä.iDock kirjoitti:Ja samalla spämmätty kuusi viestiä parissa minuutissa...tuomaril kirjoitti:Vaihdoin allekirjoituksen.
Ja heräsin äsken.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
En kyllä ole väittänyt kaikkien viestiesi olevan spammia. Ja kyllä minäkin teen sitä jossakin määrin.
En kyllä voi ymmärtää että miten joku voi kirjoittaa joka päivä yli 10 viestiä päivässä

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Mitä siinä luki? Menin hyväksymään tuosta noin vaan…tosikko kirjoitti:Lukaisin uudet käyttöehdot ja katkaisin Spotify Premium sopimukseni.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olen kateellinen vaikka en talvesta pidäkkään.Hieno kirjoitti:Kävin järven jäällä kelkkailemassa. Ekaa kertaa tälle talvelle. Oli ihan #¤&¤%& siistiä! 8)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Onko siellä päin vielä järvellä jäätä? Tai merellä?tuomaril kirjoitti:Olen kateellinen vaikka en talvesta pidäkkään.Hieno kirjoitti:Kävin järven jäällä kelkkailemassa. Ekaa kertaa tälle talvelle. Oli ihan #¤&¤%& siistiä! 8)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Samoin olen myös minä lukenutMacco kirjoitti:Luin jälleen kerran, ties kuinka monennen, yhden ketjun nimen väärin: Harrastatko priapismia??
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Minä olen lukenut sen ties miten moneen kertaan Harrastatko spiritismiäMacco kirjoitti:Luin jälleen kerran, ties kuinka monennen, yhden ketjun nimen väärin: Harrastatko priapismia??
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Tulipa samalla taas kuuklattua uusi sana priapismi
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ihmettelen vain miten paljon shaibaa sitä kertyy, kun on vaivaiset 2 päivää poissa.
-
Ja kuinka paljon myös sinä itse sitä tuotat?Kain kirjoitti:Kirjauduin Homppuun.
Ihmettelen vain miten paljon shaibaa sitä kertyy, kun on vaivaiset 2 päivää poissa.

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Kyse ei ollut nyt minusta vaan muista.iDock kirjoitti:Ja kuinka paljon myös sinä itse sitä tuotat?Kain kirjoitti:Kirjauduin Homppuun.
-
Niin ymmärsinkin. Muistutin vain, kun otit kerta asian puheeksi.Kain kirjoitti:Kyse ei ollut nyt minusta vaan muista.iDock kirjoitti:Ja kuinka paljon myös sinä itse sitä tuotat?Kain kirjoitti:Kirjauduin Homppuun.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Siis puhut mitä sattuu minun viestistä ja väität minua paskanjauhajaksi, kun itse olet juuri sitä?iDock kirjoitti:Niin ymmärsinkin. Muistutin vain, kun otit kerta asian puheeksi.Kain kirjoitti:Kyse ei ollut nyt minusta vaan muista.iDock kirjoitti:Ja kuinka paljon myös sinä itse sitä tuotat?Kain kirjoitti:Kirjauduin Homppuun.
Naurattavaa.
-
Enkä nyt ole sanonutkaan että kaikki viestisi sitä olisivat.
Nojoo, anti olla. Lopetan tämän toisten kirjoitusten arvostelemisen.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Onko kuuden vuoden määräaikainen työpaikka mukamas pätkätyötä?Citruuna kirjoitti:Evvarmaan mee! Ei ole yhtäkään sellaista ehdokasta, jota haluaisin auttaa pääsemään hyvinpalkattuun pätkätyöhön! Eikä tämän maan asiat äänestämällä muutu, kyllä siihen vaadittaisiin jotain ihan muuta kuin näennäisdemokratiaa.
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Citruuna kirjoitti:Evvarmaan mee! Ei ole yhtäkään sellaista ehdokasta, jota haluaisin auttaa pääsemään hyvinpalkattuun pätkätyöhön! Eikä tämän maan asiat äänestämällä muutu, kyllä siihen vaadittaisiin jotain ihan muuta kuin näennäisdemokratiaa.
Äänestämättä jättäminen auttaa muiden äänestäjien valitsemien ehdokkaiden läpimenemistä.
Karkea esimerkki: Sinä ja joku toinen ihminen neuvottelette jostakin ja olette eri mieltä. Lopulta sinä jätät oman mielipiteesi ilmaisematta, jolloin toisen mielipide voittaa. Näin käy vaaleissa – oletettavasti noin 25 % äänioikeutetuista antaa 75 % päättää, kenestä tulee seuraava presidentti.
-
Tämä on itse asiassa aika totta. Mitää vähemmän äänestäjiä, sitä karkeammaksi menee tuo presidentin valitseminen. Jos kaikki laittaisivat sen äänensä, niin tulos voisi loppujen lopuksi olla aivan toinenmcpekkis kirjoitti:Citruuna kirjoitti:Evvarmaan mee! Ei ole yhtäkään sellaista ehdokasta, jota haluaisin auttaa pääsemään hyvinpalkattuun pätkätyöhön! Eikä tämän maan asiat äänestämällä muutu, kyllä siihen vaadittaisiin jotain ihan muuta kuin näennäisdemokratiaa.
Äänestämättä jättäminen auttaa muiden äänestäjien valitsemien ehdokkaiden läpimenemistä.
Karkea esimerkki: Sinä ja joku toinen ihminen neuvottelette jostakin ja olette eri mieltä. Lopulta sinä jätät oman mielipiteesi ilmaisematta, jolloin toisen mielipide voittaa. Näin käy vaaleissa – oletettavasti noin 25 % äänioikeutetuista antaa 75 % päättää, kenestä tulee seuraava presidentti.

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Ja yhdentekevää! Jos on 8 huonoa ehdokasta, niin mitä hemmetin väliä sillä enää on kuka niistä valitaan?iDock kirjoitti:Tämä on itse asiassa aika totta. Mitää vähemmän äänestäjiä, sitä karkeammaksi menee tuo presidentin valitseminen. Jos kaikki laittaisivat sen äänensä, niin tulos voisi loppujen lopuksi olla aivan toinenmcpekkis kirjoitti:Citruuna kirjoitti:Evvarmaan mee! Ei ole yhtäkään sellaista ehdokasta, jota haluaisin auttaa pääsemään hyvinpalkattuun pätkätyöhön! Eikä tämän maan asiat äänestämällä muutu, kyllä siihen vaadittaisiin jotain ihan muuta kuin näennäisdemokratiaa.
-
Kaikki on jo valmiiksi päätetty.
Tekipä kansa mitä tahansa.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
On, mutta varmaan aika ohut kerros.Hieno kirjoitti:Onko siellä päin vielä järvellä jäätä? Tai merellä?tuomaril kirjoitti:Olen kateellinen vaikka en talvesta pidäkkään.Hieno kirjoitti:Kävin järven jäällä kelkkailemassa. Ekaa kertaa tälle talvelle. Oli ihan #¤&¤%& siistiä! 8)
-
Velhossa (The Wizard of Id) oli strippi, jossa äänestyspaikalla oli äänestysvipu ja vaihtoehdot Kuningas tai Kuka tahansa muu. Jos veti Kuka tahansa muu-vivusta, lattiaan avautui luukku josta putosi suoraan vankityrmäänKain kirjoitti:Ehdottaisin kiinalaista demokratiaa.
Kaikki on jo valmiiksi päätetty.
Tekipä kansa mitä tahansa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka