Ymmärrän sinua. Jos joskus on oikein kova tarve, minä voin tulla koskettelemaan sinua. En ole hieroja.Citruuna kirjoitti:Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti: Annoit jonkun koskea sinuun?
Mitä teit juuri äsken?
-
Re: Mitä teit juuri äsken?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No ei hemmetti vieköön tule sellaista tarvetta!KunkkuJ kirjoitti:Ymmärrän sinua. Jos joskus on oikein kova tarve, minä voin tulla koskettelemaan sinua. En ole hieroja.Citruuna kirjoitti:Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti: Annoit jonkun koskea sinuun?

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kuka nyt näpeistä on puhunut?Citruuna kirjoitti:No ei hemmetti vieköön tule sellaista tarvetta!KunkkuJ kirjoitti:Ymmärrän sinua. Jos joskus on oikein kova tarve, minä voin tulla koskettelemaan sinua. En ole hieroja.Citruuna kirjoitti:Minä en voisi ikinä mennä hierojalle juurikin tuosta syystä!Hieno kirjoitti: Annoit jonkun koskea sinuun?Pysy vaan siellä missä olet ja pidä näppisi kurissa
!

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Ettäkö sinulla on taas känkkäränkkäpäivä?Citruuna kirjoitti: No ei hemmetti vieköön tule sellaista tarvetta!Pysy vaan siellä missä olet ja pidä näppisi kurissa
!

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?KunkkuJ kirjoitti:Ettäkö sinulla on taas känkkäränkkäpäivä?Citruuna kirjoitti: No ei hemmetti vieköön tule sellaista tarvetta!Pysy vaan siellä missä olet ja pidä näppisi kurissa
!
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Minä olen luullut, että vain niinä päivinä, kun hänen autonsa oikuttelee.hatey kirjoitti: Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?
-
M.O.TKunkkuJ kirjoitti:Minä olen luullut, että vain niinä päivinä, kun hänen autonsa oikuttelee.hatey kirjoitti: Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?hatey kirjoitti:M.O.TKunkkuJ kirjoitti:Minä olen luullut, että vain niinä päivinä, kun hänen autonsa oikuttelee.hatey kirjoitti: Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Sehän tarkoittaa selvästi Mä. Oon. Toivoton.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?hatey kirjoitti:M.O.TKunkkuJ kirjoitti:Minä olen luullut, että vain niinä päivinä, kun hänen autonsa oikuttelee.hatey kirjoitti: Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?
-
Ei suinkka. Tuo on lyhenne, jos se olisi sivistyssanalyhenne noin silloin se kirjoitettaisiin Q.E.D, eikä se silloinkaan olisi amerikkaa.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?hatey kirjoitti: M.O.T
-
Kuka on laskenut tuon pohjanmaan nulikan pois sieltä suonsilmästä?Carde kirjoitti: Sehän tarkoittaa selvästi Mä. Oon. Toivoton.

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
No matikkaahan tämä on. Ja vielä suomeksi, tosin latinasta käännettynä.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?hatey kirjoitti:M.O.TKunkkuJ kirjoitti:Minä olen luullut, että vain niinä päivinä, kun hänen autonsa oikuttelee.hatey kirjoitti: Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Minä, tulin ihan itse pois kaivelemasta esille lovejoyn sukujuuria. 8)hatey kirjoitti:Kuka on laskenut tuon pohjanmaan nulikan pois sieltä suonsilmästä?Carde kirjoitti: Sehän tarkoittaa selvästi Mä. Oon. Toivoton.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hei, nyt ryhdistys hyvä mies! Sinähän uhosit, että kirjoitat laudaturin pitkästä matikasta.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?hatey kirjoitti:M.O.TKunkkuJ kirjoitti:Minä olen luullut, että vain niinä päivinä, kun hänen autonsa oikuttelee.hatey kirjoitti: Eikös Cittiksellä aina ole känkkäränkkäpäivä?
-
Ja kukaan ei ollut vahtimassa? Joku roti tuohe hommaan nyt. Menkää takaisin sinne suohon.Carde kirjoitti:Minä, tulin ihan itse pois kaivelemasta esille lovejoyn sukujuuria. 8)hatey kirjoitti:Kuka on laskenut tuon pohjanmaan nulikan pois sieltä suonsilmästä?Carde kirjoitti: Sehän tarkoittaa selvästi Mä. Oon. Toivoton.
-
No kuka tuollaisia teinilyhenteitä voi tietää?Thoth kirjoitti:Hei, nyt ryhdistys hyvä mies! Sinähän uhosit, että kirjoitat laudaturin pitkästä matikasta.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
M.O.T. EI ole teinilyhenne, joskin mistä tahansa kirjaimista sellainen voidaan vääntää ja on usein väännettykin, tuostakin.iDock kirjoitti:No kuka tuollaisia teinilyhenteitä voi tietää?Thoth kirjoitti:Hei, nyt ryhdistys hyvä mies! Sinähän uhosit, että kirjoitat laudaturin pitkästä matikasta.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?
t. Pitkän matikan muinaisuudessa kirjoittanut.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
En ole tuollaisista kuullutkaanamanita kirjoitti:M.O.T. EI ole teinilyhenne, joskin mistä tahansa kirjaimista sellainen voidaan vääntää ja on usein väännettykin, tuostakin.iDock kirjoitti:No kuka tuollaisia teinilyhenteitä voi tietää?Thoth kirjoitti:Hei, nyt ryhdistys hyvä mies! Sinähän uhosit, että kirjoitat laudaturin pitkästä matikasta.iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?
t. Pitkän matikan muinaisuudessa kirjoittanut.

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
iDock kirjoitti:Uusi sivistyssana? Vaiko kenties sitä ameriikkaa?
Kannattaa muistaa tämä asia. Saatat oppia, ettet tiedäkään kaikkea. Siitä taas voit joskus kypsyessäsi vetää muita johtopäätöksiä.iDock kirjoitti:En ole tuollaisista kuullutkaanKai se sitten jossakin vaiheessa kävelee vastaan uudestaan.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Muista, että sinulle ennestään tuntemattoman asian saattaa tuoda esiin yllättävässä tilanteessa joku, joka mielestäsi ei tiedä mistään mitään. Silloin opit erottamaan asian ja sen esiintuojan toisistaan. Joku täysi kurkku voi kertoa asioita, jotka pitävät paikkansa, ja joiden ymmärtäminen sekä omaksuminen voi olla todella hyödyllistä. Enkä tarkoita tällä mitenkään erityisesti maailmankatsomusta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
On-topic: Tractus Iliotibialis -venytyksiä, viikon juoksutauko uhkaa
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Ei, vaan unohdin jotain kotia ja tulin hakemaan, tuo kaulaliina ei ollut ainoa syy. 8)
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Silitä kissaa. Se rentouttaa. Ihan oikeasti. Kissa syliin nyt.M.P.T kirjoitti:Heräsin ja nyt sitten väsyttää urakalla. Vihaisena nukkumaan ja vihaisena ylös kuin angry birds.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Tai polje jalkaa tyynyyn, ei kissaan.paulaw kirjoitti:Silitä kissaa. Se rentouttaa. Ihan oikeasti. Kissa syliin nyt.M.P.T kirjoitti:Heräsin ja nyt sitten väsyttää urakalla. Vihaisena nukkumaan ja vihaisena ylös kuin angry birds.
Kissat eivät ole tyynyjä.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka