Todellakin upea suoritus!Erño kirjoitti:WOW! Mahtava suoritusMichelson kirjoitti:No älä nyt. Muistaa Erño sitten kertoa mitä tuli, kunhan on ensin hakenut tuloksensa.Erño kirjoitti:Pelottaa mennä hakemaa YO-kirjotusten tuloksia. Jos ne ei mee läpi, niin oon tosi syvässä kusessa
Ainiin, tämä kuuluisi kyllä enemminkin hehkutustopikkiin, mutta tulipas 5 laudaturia ja 2 eximiaaHähää
Niinh... taidan jättää hakematta ne tulokset. Päättötoikkarissahan sitten näkee onko lukio menny läp.
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
Viizei
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
En ollut uskoa silmiäni ja olin pudota tuoliltani huomatessani "MustaPekka"-myymälän nettisivuillaan kauppaavan kaijuttimia
(PITÄÄ OLLA KAIUTIN)!!!!!! Voi halavattu!!! Onkos sitten kumma, että tuon laitteen oikeinkirjoitus takkuaa, jos kauppiaatkaan eivät sitä osaa kirjoittaa!!

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-Scorpio-
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
amanita kirjoitti:En ollut uskoa silmiäni ja olin pudota tuoliltani huomatessani "MustaPekka"-myymälän nettisivuillaan kauppaavan kaijuttimia(PITÄÄ OLLA KAIUTIN)!!!!!! Voi halavattu!!! Onkos sitten kumma, että tuon laitteen oikeinkirjoitus takkuaa, jos kauppiaatkaan eivät sitä osaa kirjoittaa!!
![]()
Äläppäs amanita modenita hermostu, kyllä se kaijutin passaa, aina välillä. ei kukaan jaksa aina oikein kirjottaa
EDIT: ja kun siellä oli Mac Pro tarjous niin siinä luki muistaakseni : Nyt meltä edullisemmin kuin storesta tai jotaa vastaavaa..
-
amanita
- Ylläpitäjä
Kyllä minä hermostuin oikein toden teolla!! Tuon kauhistuksen nähdessäni sanoin suureen ääneen, että "ei VOI olla totta" ja minä olen paikalla ihan yksin.
Toivottavasti täällä seilaa joku kyseisen putiikin edustaja ja ymmärtää korjata sanan.![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
...sana äläpäs on sitten vain yhdellä peellä......
Toivottavasti täällä seilaa joku kyseisen putiikin edustaja ja ymmärtää korjata sanan.
...sana äläpäs on sitten vain yhdellä peellä......
Viimeksi muokannut amanita, 22.5.2007 klo 16.51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-Scorpio-
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Eikun sähköpostia puljun ylläpitäjälle raapustamaanamanita kirjoitti:Kyllä minä hermostuin oikein toden teolla!! Tuon kauhistuksen nähdessäni sanoin suureen ääneen, että "ei VOI olla totta" ja minä olen paikalla ihan yksin.
Toivottavasti täällä seilaa joku kyseisen putiikin edustaja ja ymmärtää korjata sanan.
-
Jone
Viesti Kirjoittaja Jone »
Amanita moderoi koko internettiä...varokaapas tekosianneamanita kirjoitti:En ollut uskoa silmiäni ja olin pudota tuoliltani huomatessani "MustaPekka"-myymälän nettisivuillaan kauppaavan kaijuttimia(PITÄÄ OLLA KAIUTIN)!!!!!! Voi halavattu!!! Onkos sitten kumma, että tuon laitteen oikeinkirjoitus takkuaa, jos kauppiaatkaan eivät sitä osaa kirjoittaa!!
![]()
Voisikohan olla että se J sujahtaa sinne kun puhekielessä usein vilahtaa sana kajari, kajarit jossa se J esiintyy. Ja kuka se tuonkin on keksinyt? Kaiuttaako se kaiutin? Loudspeaker eli kovaääninen menee ihan järkeen mutta kaiutin onkin jo vaikeampi. Ei ihme että tämä on maailman vaikeimpia kieliä.
-
Anniel
-
alucard
-
Anniel
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Höh. Minun kaijuttimet on kaijuttimet, näin ku oulusta ollaan.amanita kirjoitti:En ollut uskoa silmiäni ja olin pudota tuoliltani huomatessani "MustaPekka"-myymälän nettisivuillaan kauppaavan kaijuttimia(PITÄÄ OLLA KAIUTIN)!!!!!! Voi halavattu!!! Onkos sitten kumma, että tuon laitteen oikeinkirjoitus takkuaa, jos kauppiaatkaan eivät sitä osaa kirjoittaa!!
![]()
Mutta siis... ihansamamitenmikäkikirjotetaan
Oikeaa vuodatusta vaihteeksi. Polvi kipia. Au au ai ai.
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
alucard
Viesti Kirjoittaja alucard »
mitäköhän käy kun amanita ehtii tarkistuskierroksellaan tähän topiciin... 8)Erño kirjoitti:Höh. Minun kaijuttimet on kaijuttimet, näin ku oulusta ollaan.amanita kirjoitti:En ollut uskoa silmiäni ja olin pudota tuoliltani huomatessani "MustaPekka"-myymälän nettisivuillaan kauppaavan kaijuttimia(PITÄÄ OLLA KAIUTIN)!!!!!! Voi halavattu!!! Onkos sitten kumma, että tuon laitteen oikeinkirjoitus takkuaa, jos kauppiaatkaan eivät sitä osaa kirjoittaa!!
![]()
Mutta siis... ihansamamitenmikäkikirjotetaan![]()
Oikeaa vuodatusta vaihteeksi. Polvi kipia. Au au ai ai.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Täällä ollaan ja arvaillaan Erñon suoriutumista YO-äikästä.... 
-
Lare
-
Erño
-
Riina
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Töissähän on aina tylsää. Ainakin konttorissa...Riina kirjoitti:Prkl, toista päivää töissä ja polveen koskeeSitä paitsi onko töissä ollut aina näin tylsää
Tulipahan tylsyyden poistamiseksi
leikittyä ultraäänellä. Kaikenlaista jännää siellä liikkui
Arch Linux/KDE Plasma
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Enpä tohdi kysyä, että etsitkö sieltä jotain tiettyä kohdetta jo...Riina kirjoitti:Tulipahan tylsyyden poistamiseksi leikittyä ultraäänellä. Kaikenlaista jännää siellä liikkui
Että on tästä ammatissa jotain hyötyäkin. Kaikenlaisia mukavia kojeita, joita yövuorossa joskus tulee testailtua itteenkin, mutta noista lääkemaistijaisista en niin välitä
Ja vuodatusta, tahkoon tuon hakemuksen kanssa, todistukset jo kopioitu
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Veikkaan että Musta-Pekka on ihan Amanitaa kiusatakseen ryhtynyt myymään kaijuttimia.amanita kirjoitti:En ollut uskoa silmiäni ja olin pudota tuoliltani huomatessani "MustaPekka"-myymälän nettisivuillaan kauppaavan kaijuttimia(PITÄÄ OLLA KAIUTIN)!!!!!! Voi halavattu!!! Onkos sitten kumma, että tuon laitteen oikeinkirjoitus takkuaa, jos kauppiaatkaan eivät sitä osaa kirjoittaa!!
![]()
Sitä paitsi, ennen muinoin oikea kirjoitusmuoto oli kaijutin. Kuitenkin, koska suomenkielessä on vain rajallinen määrä j-kirjaimia, päätettiin noin sata vuotta sitten siirtää sanasta kaijutin yksi j-kirjain sanaan Kajjaani.
Kerro kerro kuvastin, on Tulppu maassa kaunehin.
-
mikastus
-
Erño
-
-Scorpio-
-
Teppo Tulppu
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Asenna näyttöösi tuulilasinpyyhkijät - herättäisit varmasti ansaittua huomiota setup-ketjussa ja valitsisimme sinut välittömästi cooleimmaksi omppariksi! 8)mikastus kirjoitti:On se saakuti jotta saa ussein pyyhkijä nuita pärskeitä tuon tepon tulputuksen jäläjiltä. Alakaa pikkuhilijaa ottaa pattiin. Kuivein rätein ostoon joutais vissiin.
Kerro kerro kuvastin, on Tulppu maassa kaunehin.
-
mikastus
-
amanita
- Ylläpitäjä
Sie se oot hassu poijjaan vetjake!Teppo Tulppu kirjoitti:Veikkaan että Musta-Pekka on ihan Amanitaa kiusatakseen ryhtynyt myymään kaijuttimia.![]()
Sitä paitsi, ennen muinoin oikea kirjoitusmuoto oli kaijutin. Kuitenkin, koska suomenkielessä on vain rajallinen määrä j-kirjaimia, päätettiin noin sata vuotta sitten siirtää sanasta kaijutin yksi j-kirjain sanaan Kajjaani.
Juu, kiusaavat minnuu. En uskalla ollenkaan googlettaa tuota j-muotoa kyseisestä älämölö-vehkeestä. Mitä lie miljoonia sattumia tarttuisi verkkoon. Phhhhui kauhia, oikein puistattaa jo pellkkä ajatuskin!
-
Teppo Tulppu
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka