Todella kuumat eurodance rytmit
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Ite en edes jaksa enää innostua tästä suomi soul -ilmiöstä. kaikki kuulostaa samalta ja ovat varmaan jotain sukua toisillensa.iCook kirjoitti:Tuomo - Reaches out for you
Kyllä pitää hattua nostaa kun onnistuu yhä kuulostamaan Wonderilta tämäkin lätty.
Tottapa totta, että kaikki ovat sukua toisilleen. Paljolti samat tyypit tuossa genressä vaikuttavat. Olenpa vaan tullut siihen tulokseen, että olkoonpa genre mikä hyvänsä (jos nyt musaa on aivan pakko jakaa eri genreihin!?) niin samat nimet ne sen genren sisällä jylläävät ja löytyvät aivan yllättävistäkin yhteyksistä. Välillä myös ylitellään eri musatyylien raja-aitoja ja näitä tyyppejä löytyy tekemästä vähän sitä sun tätä.mun_kero kirjoitti:Ite en edes jaksa enää innostua tästä suomi soul -ilmiöstä. kaikki kuulostaa samalta ja ovat varmaan jotain sukua toisillensa.iCook kirjoitti:Tuomo - Reaches out for you
Kyllä pitää hattua nostaa kun onnistuu yhä kuulostamaan Wonderilta tämäkin lätty.
Viimeisin levyostos taisi olla Astrid Swanin Spartan PIcnic
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Viesti Kirjoittaja micho »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Näkyiskö Kauko Röyhkän vaikutus sanoituksissa?Cathi777 kirjoitti:Tulipa eilen ostettu tuon Samae Koskisen Elossa. Omasta mielestäni on tehnyt selkeästi loikan parempaan debyytistä, vaikka ei sekään huono ollut. Välillä toki tässä sanoitukset on vähän hassuja, mutta ne kuitenkin toimii ja tukee musiikkia. Ja harvoin tulee nykyään enää niin paljon keskityttyä sanoituksiin kuin mitä on tämän levyn äärellä tullut.
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Kyllähän sen toki noissa sanoituksissa aistii. Olihan toki ensimmäisellä levyllä myöskin Kaukon sanoittamia biisejä, tällä uudella ovat enemmänkin yhteispelillä noita sanoituksia väsänneet.mun_kero kirjoitti:
Näkyiskö Kauko Röyhkän vaikutus sanoituksissa?
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Pakko kai tässä on olla kade. Final Cut löytyy kyllä CD:llä, samoin kuin kymmenisen muutakin levyä, muttei yhtään vinyyliäkoppa5 kirjoitti:9punnalla lunastin itselleni Pink Floydin Final cut vinyylin.
Harmi ettei ollut enempää käteistä mukana, sillä samalla miehellä oli paljon floydin levyjä, jotka minulta puuttuvat
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Lienee hupsahtanu väärään paikkaan. Yleensä puolenyön jälkeen kirjoitetuilla on tapana.Blank^ kirjoitti:LaCie Mini 500Gt USB/FW
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja masa »