Mitä teet juuri nyt?
-
tuomaril
Re: Mitä teet juuri nyt?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Tuli katsottua... tuohon kohtaukseen saakka, sitten riitti - vaikka Mr. Seagal onkin yksi elokuvahistorianPeitsamo kirjoitti:Kaappaus merellä tulee vitoselta. Katselen juuri elokuvahistorian merkkiteosta 8)
e. kohta näkyy Erikan assetit
parhaista luonnenäyttelijöistä, joku tossa leffassa ei toimi... ohjaus, äänitys. kuvaus tai jokin...
JL
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
OLETTE HIENO YKSILÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!hatey kirjoitti:Tuossa Bond leffassa on hupaisaa made in Hollywood rytoksilunta. Bond on lisäksi Sinanjun taitaja, kuten Remo Williams, koska osaa säätää kehonsa lämmön ulkoisen lämmön tasolle. Tämän päättelen siitä, ettei hengityksensä huurua pakkasessa.
En tiennyt, että maailmasta löytyy muitakin Remo-faneja 8)
JL
PS. Vain kirjallisuuden osalta - se leffa oli surkea!
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Itseasiassa aika tunnelmallista, kun takassa tuli ja kynttilät palaa.
http://sisainenaani.com
-
tuomaril
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mikä ihmeen myrsky? Kova tuuli sanoisin minä, mutta kyllähän tuolla puiden oksia lentelee pihalle. Täytyy toivoa, ette puita ala katkeilemaan. Sähköt katkoilee kuten monesti, mutta se ei ole uutta. Siksi on UPS.tuomaril kirjoitti:Nautin siitä että myrskystä huolimatta sähköt pelaa niinkun pitää. 8)
Itse laitoin munakellon raksuttamaan 30min ajastuksella ja samalla tuli kaadettua glogiä lasiin, koska otin myös pipareita. Seuraavaksi ajattelin tehdä jotain ruokaa, mutta mitä näin pienessä keittiössä voi tehdä
-
tuomaril
Tuota tuulta tarkoitin myrskyllä.M.P.T kirjoitti:Mikä ihmeen myrsky? Kova tuuli sanoisin minä, mutta kyllähän tuolla puiden oksia lentelee pihalle. Täytyy toivoa, ette puita ala katkeilemaan. Sähköt katkoilee kuten monesti, mutta se ei ole uutta. Siksi on UPS.tuomaril kirjoitti:Nautin siitä että myrskystä huolimatta sähköt pelaa niinkun pitää. 8)
Itse laitoin munakellon raksuttamaan 30min ajastuksella ja samalla tuli kaadettua glogiä lasiin, koska otin myös pipareita. Seuraavaksi ajattelin tehdä jotain ruokaa, mutta mitä näin pienessä keittiössä voi tehdä
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Pitäisi itsekkin katsoa tuulimittariin. Myrsky. Taitaa muuten merellä olla jo nuo lukemat. Ei muuten pidä ilmatieteenlaitoksen ennustukset paikkaansa ainakaan täällä. Vielläkin ujellus kuuluu ja oksia lentelee. Puutkin taipuu kuin balettia tanssiva tyttönen.tuomaril kirjoitti:Tuota tuulta tarkoitin myrskyllä.M.P.T kirjoitti:Mikä ihmeen myrsky? Kova tuuli sanoisin minä, mutta kyllähän tuolla puiden oksia lentelee pihalle. Täytyy toivoa, ette puita ala katkeilemaan. Sähköt katkoilee kuten monesti, mutta se ei ole uutta. Siksi on UPS.tuomaril kirjoitti:Nautin siitä että myrskystä huolimatta sähköt pelaa niinkun pitää. 8)
-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
Sellainen tuuli, ettei mahdu kuvaan. Tuo mittari -> http://at8.abo.fi/cgi-bin/fi/Mini-PW on tässä melkein keskustassa, päivän huiput on 27.15 m/s. Kyllä se myrskyn lykkäs.M.P.T kirjoitti:Mikä ihmeen myrsky? Kova tuuli sanoisin minä, mutta kyllähän tuolla puiden oksia lentelee pihalle.tuomaril kirjoitti:Nautin siitä että myrskystä huolimatta sähköt pelaa niinkun pitää. 8)
-
ookoo
Viesti Kirjoittaja ookoo »
Otsikkoon vastaten, istun siis sisällä ja katson leffaa.
-hiljaisuus-
-
omenamyyrä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nyt nuorimies koulun penkille opiskelemaan äidinkieltä!omenamyyrä kirjoitti:Ihailen pihan tyynyyttä.
-
omenamyyrä
Pahoittelen, tyyneyttäKunkkuJ kirjoitti:Nyt nuorimies koulun penkille opiskelemaan äidinkieltä!omenamyyrä kirjoitti:Ihailen pihan tyynyyttä.
Loma-aivot, äikkä on 10
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
- Kolme keskikokoista mäntyä läheisen muuntajan päälle > puolet talouksista ilman verkkosähköä. Onneksi oli agregaatteja ja jatkojohtoja, niin pystyi avustamaan. Nyt jo raivattu ja korjattu.
- Isot männyt rojahtivat kahden naapurin omakotitalojen päälle. Katteet ottivat siipeen, mutta muuten ei isoja näkyviä vaurioita. Huomenna selviää tarkemmin.
- Iso mänty irtosi juuriltaan ja lähti kaatumaan kohti kolmannen naapurin autotallia. Jäi kulmaan, kun viereiset puut ottivat vastaan. Saatiin autot pois alta (vaikka naapurit ulkomailla). Tulee varmasti alas kohta, eikä mitään pysty tekemään.
- Ainakin kahdelta naapurilta katteiden reunapeltejä yms. irti.
- Lähimetsiä en ole käynyt tarkastamassa, mutta tietämme risteävä pururata on molemmissa suunnissa aivan täynnä kaatuneita havupuita ja katkenneita latvoja. Ei lupaa hyvää...
Vaan eipä ole aika käynyt pitkäksi.
-
jomppa
Viesti Kirjoittaja jomppa »
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
mercury
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
-
KunkkuJ
Ei mikään ihme. Kyllähän tuollaiset homputtelijat aina herättävät vähintään epäilyksiä, ellei jopa suoranaista pelkoa. Yritä olla rauhallisesti, ettei mummo tee ilmoitusta epäillystä terroristista.iPadi kirjoitti:Homputan kännykällä ja odottelen lentoasemalla, että kone lähtee. Joku mummo kyttää mua jatkuvasti ja kattoo mitä mä teen
-
omenamyyrä
^ Ainahan ne.KunkkuJ kirjoitti:Ei mikään ihme. Kyllähän tuollaiset homputtelijat aina herättävät vähintään epäilyksiä, ellei jopa suoranaista pelkoa. Yritä olla rauhallisesti, ettei mummo tee ilmoitusta epäillystä terroristista.iPadi kirjoitti:Homputan kännykällä ja odottelen lentoasemalla, että kone lähtee. Joku mummo kyttää mua jatkuvasti ja kattoo mitä mä teen
-
MacMees
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Flirttailee sun kanssa. Haluaa sua!iPadi kirjoitti:Homputan kännykällä ja odottelen lentoasemalla, että kone lähtee. Joku mummo kyttää mua jatkuvasti ja kattoo mitä mä teen
-
tuomaril
Iske kiinni mummeliin! Sillä on tunteita sua kohtaa. Mihin oot muuten menossa?iPadi kirjoitti:Homputan kännykällä ja odottelen lentoasemalla, että kone lähtee. Joku mummo kyttää mua jatkuvasti ja kattoo mitä mä teen
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
KunkkuJ
Samalla tavallahan toimit itsekin, kun niiden sitikoiden kanssa tuherrat, vaikka olisi BMW-kyyti tarjolla. 8)Citruuna kirjoitti: Katsoin ikkunasta, kun varislauma yritti lentää vastatuuleen
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka