![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Välivastaus:Anniel kirjoitti:Purskuttelin ihan järkyttävän pahanmakuista suuvettä!Yyh, mieluummin olisin käyttänyt vaikka ukon after shaveä (välikysymys: miten ihmeessä toi taipuu?). Onko kaikki suuvedet muka noin kamalia vai sattuiko toi Listerine oleen jotenkin erikoispahaa? Muistikuva oli ettei ne nyt niin pahalta maistuneet joskus ennen...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Listerine on kivaa. Mä tykkään siitä söpön violetista.Anniel kirjoitti:Onko kaikki suuvedet muka noin kamalia vai sattuiko toi Listerine oleen jotenkin erikoispahaa?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ehkä jäiden kanssa?mercury kirjoitti:Listerine on kivaa. Mä tykkään siitä söpön violetista.Anniel kirjoitti:Onko kaikki suuvedet muka noin kamalia vai sattuiko toi Listerine oleen jotenkin erikoispahaa?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Paremminkin ahtojäiden...Tauvo kirjoitti:Ehkä jäiden kanssa?mercury kirjoitti:Listerine on kivaa. Mä tykkään siitä söpön violetista.Anniel kirjoitti:Onko kaikki suuvedet muka noin kamalia vai sattuiko toi Listerine oleen jotenkin erikoispahaa?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Just sitä violettia mulla on... Yhhh....mercury kirjoitti:Listerine on kivaa. Mä tykkään siitä söpön violetista.Anniel kirjoitti:Onko kaikki suuvedet muka noin kamalia vai sattuiko toi Listerine oleen jotenkin erikoispahaa?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Onneksi mulla ei ollut nyt kaffetauko, olisi kaffeet pärskynyt iloisesti näppäimistölle ja näytölleLihapipo kirjoitti:Tuo violetti Listerine on siitä kivaa, että hengitys haisee purskuttelun jälkeen bensalta, jotta ei tarvitse juoda bensaa niin paljoa halutun efektin aikaansaamiseksi.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Nyt ymmärränkin, miksi juttusi joskus leimahtavat ihan täydeksi ilotulitukseksi, kiinnostuksesi rakasta foorumiamme kohtaan on havaittavasti ajoittain hiipunut hiillokselle. Liekö sydämesi koskaan roihunnut lemmen alttarilla, vai onko ollut kyse hurjasti palavasta rakkaudesta?Lihapipo kirjoitti:Tuo violetti Listerine on siitä kivaa, että hengitys haisee purskuttelun jälkeen bensalta, jotta ei tarvitse juoda bensaa niin paljoa halutun efektin aikaansaamiseksi.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Osta nyt hyvä ihminen parempi kone, kun ei edes selainta jaksa pyörittää!redhat kirjoitti:Firefox on nykyään ihan tolkuttoman raskas ja pelkkä käynnistäminen saa rantapallot pyörimään.
En ymmärrä miten menivät niin hyvän selaimen pilaamaan, onneksi Safari korvaa Firefoxin.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Voi toki, minähän rakastun joka aamu, kun vilkaisen vienosti vasemmalle kävellessäni peilisalini läpi kohti länsisiiven kylpyläosastoa. Se silkkiseen tupakkatakkiin ja pörröisiin kuutinnahkatohveleihin sonnustautunut herra yllättää minut jylhällä komeudellaan joka kerta. Hetken ehdin epäillä mieltymyksiäni, mutta sitten ymmärrän sen olevan peilikuvani. Se tunteiden vuoristorata on samalla huumaava, mutta myös kovin uuvuttava. "Ooh.. Mutta enhän minä... Ahaa, eikujoo! Huhhuh..."amanita kirjoitti:Liekö sydämesi koskaan roihunnut lemmen alttarilla, vai onko ollut kyse hurjasti palavasta rakkaudesta?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Niin siinä käy kun ihmiset liukkaalla kelilläkin porhaltavat motarilla kuin hullut.Citruuna kirjoitti:Tulin kotiin Turusta. Vaikka matka ei ole kovinkaan pitkä, matkan varrella oli kaksi kolaria eikä edes ole huono ajokeli.
Täällä mitään motaria ole. Eka kolari oli Åbossa Koivulassa ja toinen valtatiellä. Mut muuten oon samaa mieltä kanssasi.tuomaril kirjoitti:Niin siinä käy kun ihmiset liukkaalla kelilläkin porhaltavat motarilla kuin hullut.Citruuna kirjoitti:Tulin kotiin Turusta. Vaikka matka ei ole kovinkaan pitkä, matkan varrella oli kaksi kolaria eikä edes ole huono ajokeli.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Miten jaankaan kokemuksesi! On erittäin mukavaa saada vertaistukea, kiitos!Lihapipo kirjoitti:Voi toki, minähän rakastun joka aamu, kun vilkaisen vienosti vasemmalle kävellessäni peilisalini läpi kohti länsisiiven kylpyläosastoa. Se silkkiseen tupakkatakkiin ja pörröisiin kuutinnahkatohveleihin sonnustautunut herra yllättää minut jylhällä komeudellaan joka kerta. Hetken ehdin epäillä mieltymyksiäni, mutta sitten ymmärrän sen olevan peilikuvani. Se tunteiden vuoristorata on samalla huumaava, mutta myös kovin uuvuttava. "Ooh.. Mutta enhän minä... Ahaa, eikujoo! Huhhuh..."amanita kirjoitti:Liekö sydämesi koskaan roihunnut lemmen alttarilla, vai onko ollut kyse hurjasti palavasta rakkaudesta?
Hyväntuulisena kuten ainahatey kirjoitti:Heräsin.![]()
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »