No et kyllä paljoa valehdellut. En osannut kuvitellakaan, että se voisi olla noin ruma.heilei kirjoitti: Aivan järjettömän susiruma tekele, mutta toimii.

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No et kyllä paljoa valehdellut. En osannut kuvitellakaan, että se voisi olla noin ruma.heilei kirjoitti: Aivan järjettömän susiruma tekele, mutta toimii.
Viesti Kirjoittaja heilei »
Ikeasta saa harvoin kannettua kotiin mitään kaunista. Tämän hirveyden nimi on Spontan, hinta ysi,ysiviis. Tuolla nimellä, hinnalla ja ylipäänsä ruotsalaisuudella (Made in China) saa jo olla vähän rumakin. Saa myös valkoisena! Montako laitetaan?KunkkuJ kirjoitti:No et kyllä paljoa valehdellut. En osannut kuvitellakaan, että se voisi olla noin ruma.heilei kirjoitti: Aivan järjettömän susiruma tekele, mutta toimii.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Minä olen sitten ilmeisesti onnistunut tässäkin suorituksessa. Löysin sieltä nimittäin puolipallon muotoisia kulhoja. Tai kulho on liian iso sana. Ne ovat kooltaan kananmunan pohjan kokoisia. Ne ovat käteviä dippikastikkeiden kanssa. Ulkonäkö on hämmentävän kaunis. Toinen hyvä esine, jota en ostanut, olisi lampunvarjostin. Siitä saisi tehtyä beauty dishin valokuvaukseen murto-osalla oikean hinnasta. Muoto ja koko olisivat juuri oikeat.heilei kirjoitti:
Ikeasta saa harvoin kannettua kotiin mitään kaunista.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja heilei »
Ne ilmaiset mittanauhat on myös hyviä, jos elämä on sopivan pienimuotoista eikä tarvii mitata kovin isoja asioita.hatey kirjoitti:Oon käyny joskus iikkeasta hakemassa ilmaisia lyijykyniä.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Totta, sitä aina joutuu ihmettelemään että miksi siellä joudutaan tyytymään pannunpesuvesiin kun kahviakin olisi tarjolla.KunkkuJ kirjoitti:^Kaataessani hyvin haudutettua teetä mukiin en voi samaan aikaan olla ihmettelemättä, mitä jotkut joutuvat suuhunsa kaatamaan heti aamusta alkaen. Ei ole sivistys ja sen mukanaan tuomat nautinnot vielä löytäneet joka paikkaan.
Sänky on Ikeasta. Sen merkki/nimi on "Sultan".hatey kirjoitti:Oon käyny joskus iikkeasta hakemassa ilmaisia lyijykyniä.
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minullekin kahvi on filosofinen kysymys. Tai ehkä sittenkin elämänkatsomuksellinen. Toisaalta, jos elämänkatsomukseni on filosofinen, niin silloinhan kahvi palautuu filosofisesti nähtäväksi seikaksi. Niin tai näin, kartesiolainen sielu–ruumis-kokonaisuuteni nautti juuri kupillisen kahvia.zuzia kirjoitti:"Tietoinen päätös nostaa kahvikuppi saa käden liikkeelle. Toisaalta ruumiimme, silmiemme havaitsema kahvikuppi piirtyy verkkokalvoillemme ja aivot rekisteröivät sen hahmon, minkä seurauksena tietoisuutemme havaitsee kahvikupin."
hhhmmmm...?![]()
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kartesiolainen_dualismi
Tuossa alussa oli jotain unenpöpperöistä ja harkitsemattomasti kirjoitettua höpinää, poistin sen. Mutta tämän lopun kanssa olen ihan samaa mieltä.hatey kirjoitti:---Tee on filosofinen kysymys ja sen hauduttaminen on eräs taiteen laji. Teen moninaiset makuvivahteet ovat aivan uskomattoman laajat, miedoista vivahteista mustan ja vihreän teen vahvoihin makuihin. Eri teelaaduissa on veden lämpötilalla suuri vaikutus makuun, liian kuumalla vedellä voi pilata täysin esm vihreän teen.![]()
Juuri nyt on hautumassa valkoista teetä.....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Olen opiskellut kartesiolaista dualismia sangen lyhyen aikaa, vastan noin viisi minuuttia. Mutta näen asian niin, että henkinen puoli nauttii erilaisista fyysisistä ominaisuuksista sen kaikilla ajateltavissa olevilla aisteillaan sekä tunteillaan. Joten ei siitä nautinnosta mitään jää puuttumaan.Mikael K. kirjoitti:Minä en voi nauttia kahvia kartesiolaisesti. Se rajaa todellisuudesta olennaisia osia pois. Siinä korostuvat vain kahvin valmistusprosessit sekä kupin koko. Kahvia on lähestyttävä kokonaisvaltaisesti. Sen väri on esteettinen elämys ja tuoksu saa veden helmeilemään kielellä. Maku saa tunteet kuohumaan. Samaan aikaan valmistus takaa sen, että kahvista saatava nautinto olisi täydellinen. Näin ollen vain muutaman esimerkin valossa kahvi on kokonaisvaltainen kokemus, jonka osasien erottelu toisistaan on tarpeetonta ja turhaa. Näin tehtäessä päädytään vain sofistisiin, joskin, mieltä kiehtoviin väittelyihin siitä onko kahvi aamulla tärkeää vai ei.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Sultan, pitkän päälle parempiTauvo kirjoitti:Sänky on Ikeasta. Sen merkki/nimi on "Sultan".hatey kirjoitti:Oon käyny joskus iikkeasta hakemassa ilmaisia lyijykyniä.
darthmother kirjoitti:Sultan, pitkän päälle parempiTauvo kirjoitti:Sänky on Ikeasta. Sen merkki/nimi on "Sultan".hatey kirjoitti:Oon käyny joskus iikkeasta hakemassa ilmaisia lyijykyniä.