Viimeisin Ostoksesi 2
-
Re: Viimeisin Ostoksesi 2
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
TLD?Mailia kirjoitti:.com domain, kerta sai 99 sentillä vuodeksi.

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jaa mistä ?Mailia kirjoitti:.com domain, kerta sai 99 sentillä vuodeksi.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Namecheapistä, joka on osottautunut erinomaiseksi domain-rekisteröintipalveluksi omassa käytössäni. En ole tosin varma, että onko tuo tarjous vielä voimassa. Tuolta sen kumminkin sain, jos se on vielä.arttula kirjoitti:Jaa mistä ?Mailia kirjoitti:.com domain, kerta sai 99 sentillä vuodeksi.
-
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kyllä se kurkku venyy, kun muistat repiä sitä riittävän usein.Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Yleensä pyrin aina ymmärtämään syyn miksi joku pitää jostain tietystä asiasta mutta nää venytyskorut menee kyllä yli hilseen. Miten noita voi edes hyvällä tahdolla pitää kauniina?Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa
-
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
En mä tota sen takia pidä että se olis mitenkään kaunisAnniel kirjoitti:Yleensä pyrin aina ymmärtämään syyn miksi joku pitää jostain tietystä asiasta mutta nää venytyskorut menee kyllä yli hilseen. Miten noita voi edes hyvällä tahdolla pitää kauniina?Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://a2.ec-images.myspacecdn.com/imag ... 04e9/l.jpg ei toi mun mielestä rumakaan ole
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Eli, se on påikaystäväsi mielestä ihq...Antiwäkki kirjoitti:En mä tota sen takia pidä että se olis mitenkään kaunisAnniel kirjoitti:Yleensä pyrin aina ymmärtämään syyn miksi joku pitää jostain tietystä asiasta mutta nää venytyskorut menee kyllä yli hilseen. Miten noita voi edes hyvällä tahdolla pitää kauniina?Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa![]()
JL
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Sorry, antigay.Jussi68 kirjoitti:Eli, se on påikaystäväsi mielestä ihq...Antiwäkki kirjoitti:En mä tota sen takia pidä että se olis mitenkään kaunisAnniel kirjoitti:Yleensä pyrin aina ymmärtämään syyn miksi joku pitää jostain tietystä asiasta mutta nää venytyskorut menee kyllä yli hilseen. Miten noita voi edes hyvällä tahdolla pitää kauniina?Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa![]()
JL
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No minkä ihmeen takia sitten?Antiwäkki kirjoitti:En mä tota sen takia pidä että se olis mitenkään kaunisAnniel kirjoitti:Yleensä pyrin aina ymmärtämään syyn miksi joku pitää jostain tietystä asiasta mutta nää venytyskorut menee kyllä yli hilseen. Miten noita voi edes hyvällä tahdolla pitää kauniina?Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa![]()
http://a2.ec-images.myspacecdn.com/imag ... 04e9/l.jpg ei toi mun mielestä rumakaan ole
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Alkuperäinen ajatukseni; tosin tätä mietin myös tatuoinneista ja muista tuhraus- ja silpomisrituaaleista.Anniel kirjoitti: No minkä ihmeen takia sitten?
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viimeksi ostettu 290€ asumisaikaa kuukaudeksi. Toivottavasti viimeistä kertaa.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Koska olen kiinnostunut lävistyksistä ja sen semmoisista.Anniel kirjoitti:No minkä ihmeen takia sitten?Antiwäkki kirjoitti:En mä tota sen takia pidä että se olis mitenkään kaunisAnniel kirjoitti:Yleensä pyrin aina ymmärtämään syyn miksi joku pitää jostain tietystä asiasta mutta nää venytyskorut menee kyllä yli hilseen. Miten noita voi edes hyvällä tahdolla pitää kauniina?Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa![]()
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
Olethan harkinnut varusmiespalveluksen suorittamista panssariaselajissa? Siellä on hyvä mahdollisuus tulla 10 000 m/s etenevän kuparisuihkun tai 1000 m/s etenevän volframitangon läpäisemäksi. Ei-läpäisevästäkin osumista voi saada kivoja tatuointia ja sen semmoisia.Antiwäkki kirjoitti:Koska olen kiinnostunut lävistyksistä ja sen semmoisista.
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Tökitkö itseäsi MorallaAntiwäkki kirjoitti: Koska olen kiinnostunut lävistyksistä ja sen semmoisista.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
JL
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Smart case tuli tänään.
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Viesti Kirjoittaja Armada »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kun nämä kelit näyttävät olevan kovin vaihtelevia, kannattaa korostaa ja taas korostaa märän kelin ongelmia. Katumaalausten kohdat ovat todella liukkaita, niihin on moni pyöränsä kaatanut. Pimeällä ajoon kannattaa varautua erityisesti. Piikkien valot ovat poikkeuksetta surkeita. Jos käytössä on umpikypärä, miten torjutaan visiirin huurtuminen? Opeteltavaa varmasti riittää pitkäksi aikaa.
Jos minä ostaisin nuorelle kevarin, yrittäisin ainakin aluksi mieluummin vähentää niitä tehoja ja kulkua kuin lisätä.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Niin. Ostin viimeksi 6 vispipuuroa kaupasta. Nyt on eväät töihin kokonaiselle viikolle.
-
Viesti Kirjoittaja Armada »
Juurikin noin kuin kirjoitit,mutta vielä ollaan siinä mopoasteella,piikki asia tekeillä edelleen. Pikkasen vaan tuntuu että täytyy varmuuden vuoksi käydä testaamassa asennukset kun saa valmiiksi,ettei käy käpy tienpäällä,tietää kyllä mitä siiitä seuraa,mutta kuitenkin,varmuuden vuoksiKunkkuJ kirjoitti:^Aika vaikea sinun on sitä testata. Nuoren liikennesilmä on aika erilainen kuin vanhan ja kokeneen. Kyllä nykypiikit ovat minusta kaikki vakiona riittävän ripeitä liikenteeseen ainakin aloittelevalle kuskille. Tärkeintä olisi ainakin aluksi huolehtia ne turvallisuuteen vaikuttavat tekijät kuntoon. Millaiset renkaat, onko riittävästi pitoa, millaiset rengaspaineet kannattaa pitää, ovatko jarrut varmasti ok, jarrupalat, yms.
Kun nämä kelit näyttävät olevan kovin vaihtelevia, kannattaa korostaa ja taas korostaa märän kelin ongelmia. Katumaalausten kohdat ovat todella liukkaita, niihin on moni pyöränsä kaatanut. Pimeällä ajoon kannattaa varautua erityisesti. Piikkien valot ovat poikkeuksetta surkeita. Jos käytössä on umpikypärä, miten torjutaan visiirin huurtuminen? Opeteltavaa varmasti riittää pitkäksi aikaa.
Jos minä ostaisin nuorelle kevarin, yrittäisin ainakin aluksi mieluummin vähentää niitä tehoja ja kulkua kuin lisätä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Kuinka ison? Itse ostin 20 millisen. Ja farkut ja mopoon käynnistyspolkimen.Antiwäkki kirjoitti:Venytyskorun kävin ostamassa
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka